معجزه علم کنترل مغز سايکو

معجزه علم کنترل مغز سايکو

نظير اين جملات را بارها از بسياري از مراجعين دفتر مشاوره راما شنيده ايم :
اگر منظورتان از سايکو تفکر مثبت است قبلا تجربه کرده ام ، روي من اثر ندارد ، فيلم راز را هم که بارها ديده و قانون جذب را هم امتحان کرده ام ، نتيجه اي برايم نداشته است .

روانپزشکم هم سالهاست که با داروهاي مختلف مرا تحت درمان قرار داده اما آنگونه که بايد ، مفيد واقع نشده است .
ما نيز خدمت اين عزيزان مي گوييم : نخير سايکو هيچ يک از اين موارد نيست به شما نيز پيشنهاد مي کنيم قبل از هرگونه قضاوت و پيش داوري متن زير را با دقت مطالعه فرماييد

امروزه در ايالات متحده ، حضور يک متخصص سايکو در مدارس و دانشگاهها و سازمان ها به يک ضرورت مبدل شده است

بيش از 60 سال است که از حقانيت اهميت علم سايکوسيبرنتيک مي گذرد و با اين حال درباره اش مطلب زياد ننوشته اند . البته نه به اين دليل که سايکو موفق نبوده است بلکه بر عکس به اين دليل که به شکل خيره کننده اي کارش را خوب انجام داده است و نان روانپزشکان و روانشناسان را در دنيا آجر نموده است

عجيب است که اين علم حاصل اهتمام فيزيکدانان و رياضي دانان بوده است ، نه روانشناسان . همانطور که پاستور پزشک نبود ، برادران رايت مهندس فضايي نبودند ، دوچرخه تعمير مي کردند ! انشتين هم اگر درستش را بگوييم فيزيکدان نبود ، رياضي دان بود اما نظريه او دنياي فيزيک را در نورديد.
سايکو پاي را از چارچوب تنگ و نادرست نظام بسته روانشناسي بيرون گذاشته و در قلمرو علم جديد سيبرنتيک براي حل مشکلات روحي و موانع موفقيت انسان ها به دنبال پاسخ مي گردد.

امروزه علم روانشناسي نيز به علم سايکو و نقش مهم آن در رفتار انسان ها معترف است اما براي سؤالاتي از قبيل اينکه :
چگونه اين علم اثر مي کند ؟ سايکو چگونه در مدت کوتاهي بدون تجويز دارو از شخصيت منزوي ، شکست خورده و نا اميد ، شخصيتي اجتماعي ، شاد و پيروز مي سازد؟ اين علم چگونه نظام عصبي مغز انسان را تغيير مي دهد ؟ جواب قانع کننده اي نداشته و ندارد.

از جمله اعتقادات هميشگي مان اين بوده که براي يافتن حقيقت به هر جا که لازم باشد بايد رفت . حد و مرزي ندارد . سالها قبل که تصميم گرفتيم در زمينه علم سايکو مطالعه کنيم متخصصين آمريکايي در مقايسه با متخصصين ساير نقاط دنيا بسيار جلوتر بودند ، در نتيجه به سراغ دانش آنها رفتيم .

سايکو علم کنترل مغز و برنامه ريزي ذهن است . ذهن شما مايه شخصيت و رفتار شماست . با برنامه ريزي و کنترل مغز به کمک علم سايکو ، در مدت 21 روز ، شخصيت و رفتار شما نيز تغيير مي کند
برنامه ريزي ذهن و کنترل مغز چيزي است که بايد در تمام مدت عمر ادامه يابد و مسلماٌ نمي توان پيشرفت شما را در 3 هفته خلاصه نمود . اما مي توان پيشرفت را در مدت سه هفته بگونه اي باور نکردني تجربه کرد و گاه پيشرفت کاملاً چشمگير و خارق العاده است

اغلب به مراجعين مي گوييم اگر بتوانيد به ياد بياوريد ، نگران شويد يا دکمه پيراهن و يا مانتوي خود را ببنديد کمترين مشکلي در استفاده از اين روش نخواهيد داشت . کارهايي که انتظار داريم براي کنترل مغز خود انجام دهيد ، ساده است اما نتايج آن حتي روانشناس سابقتان را نيز متحير مي نمايد.

امروزه از تکنيک سايکو ( علم کنترل مغز و برنامه ريزي ذهن ) در ايالات متحده براي برنامه ريزي صحيح دستگاه عصبي افراد در زمينه هاي مختلفي از جمله :

افزايش مهارت سخنراني بدون ترس و استرس در ميان انبوه جمعيت
آماده سازي تيم هاي ورزشي ايالات متحده جهت شرکت در مسابقات جهاني و المپيک
غلبه بر ترس از دندانپزشک
رفع کسالت مزمن افسردگي و تبديل آن به خوشبختي
افزايش معاشرت هاي اجتماعي
افزايش اعتماد بنفس
حل مشکل چاقي و پر خوري و رسيدن به وزن ايده آل
تبديل دانش آموزان و يا دانشجوياني که بارها نمرات مردودي مي گرفتند به شاگرداني ممتاز آنهم در مدت 21 روز.
باز گرداندن روحيه شاداب و با نشاط گذشته و حتي بهتر از آن به افراد
فروش کالاهاي بيشتر توسط فروشندگان و شرکتها
حذف عادات آزار دهنده
مهارت بيشتر در بازي شطرنج
حذف ترس و کنترل استرس
يافتن همسر مناسب
ترک اعتياد به مشروبات الکلي ، مواد مخدر و سيگار
افزايش مهارت هاي موفقيت در تحصيلات
و …
استفاده مي شود

سايکو چگونه عمل مي کند ؟
همه موجودات و عناصر کره زمين از جمله ما انسانها در وجود خود داراي ريتم هستيم . قلب ما با ضربانهايي ريتميک خون را به سلول هاي بدنمان پمپاژ مي کند .
متخصصين مغز و اعصاب کشف کرده اند که مغز ما امواجي قابل اندازه گيري توليد مي کند که شديدا با بيماري يا تندرستي ما ، خواب يا بيخوابي ، استرس يا آرامش ، شکست يا موفقيت ، تمرکز يا عدم تمرکز ، ترس يا شجاعت و … در ارتباط است.

در واقع ريتم امواج مغزي ما تحت تأثير هيجانات ، اضطرابات ،انگيزش ها ، استرس ها و آرميدگي ها و کليه حالات روحي و رواني مان قرار دارد و بسادگي قادر است سلامت جسم و روح ما را به خطر بياندازد.
اگر قادر به کنترل اين امواج نباشيم ، مکانيسمي که در هر فرد طبيعي و سالم ، سيستم دفاعي خارجي بدن در برابر نفوذ ميکروبها و ويروسها را تحت کنترل دارد ، دچار اختلال شده و در نتيجه انبوه اين عوامل ويرانگر بيگانه وارد بدن شده و ما را بيمار مي کنند.

در مورد افکار و حالات روحي شکننده نيز همينگونه است . به عنوان مثال در زماني که دچار ترس و استرس مي شويم . چون قادر به کنترل امواج مغز خود و بازگرداندن آن به حد نرمال نيستيم ، انرژي مغزمان افزايش مي يابد و نيروهايي ايجاد مي کند که اين نيروها مي بايد به طريقي آزاد شوند . ذهن نيز چاره اي جز آزاد سازي اين نيروها از طريق انجام فعاليتهاي جسماني شديد ندارد . بدين ترتيب بدن تحت تسلط ذهن دچار آزردگي شديد مي شود و شما اغلب خود را در حال انجام کارهايي مي يابيد که بعدها از انجام آن احساس پشيماني مي کنيد .
به عنوان مثال رفتاري از خود بروز مي دهيم که منجر به بحث و جدل با اطرافيانمان مي شود و يا دست به رانندگي زده و تصادف مي کنيم و يا تصميمات اشتباهي مي گيريم که جبران آنها بسادگي امکان پذير نخواهند بود و هزاران کار ديگر.
و در نهايت هم خود را فردي بد شانس قلمداد نموده و زمين و زمان و حتي خداي متعال را متهم مي کنيم به اينکه او نيز با ما سر جنگ و نزاع دارد و نمي خواهد که ما شاد و خوشبخت و موفق باشيم.
و اينگونه است که بدني که کارکرد طبيعي و آگاهانه خود را از دست داده و در برابر خواسته هاي ذهن سر تعظيم فرود آورده است ، در مقابله با مشکلاتي که گريبانگيرش مي شود از خود ضعف نشان مي دهد
خبر بسيار خوشحال کننده اين است که توانايي تحت کنترل در آوردن اين امواج به کمک علم سايکو بگونه اي شگفت انگيز مي تواند ما را در جهت بهبود بخشيدن به وضعيت زندگي مان ياري نمايد و مانع از انجام آن اشتباهات مکرر شود.
متد علم سايکو بر اين اساس شکل گرفته است که ذهن ما قادر است نيروها و شرايطي را که خارج از وجود ما قرار گرفته اند ،کنترل کند . همانطور که ما دنياي خودمان را خودمان ايجاد مي کنيم ، بنابراين قادر هستيم آنرا دوباره از نو پديد آوريم . در واقع به کمک علم سايکو از ذهن خودمان ، براي تغيير دادن و کنترل کردن دنيايمان بصورتي که دوست داريم ، استفاده مي کنيم.

آيا علم کنترل مغز سايکو در تجارت هم مؤثر واقع مي شود ؟
براي سايکو تفاوتي نمي کند کسب و کار شما چه باشد . دامنه موفقيت آميز بودن سايکو تا اندازه اي است که علم مديريت بازاريابي و فروش را نيز تحت تأثير خود قرار داده است ، به کمک علم سايکو کسب و کارهاي مختلف قادر خواهند بود فروش خود را چندين برابر نمايند .
فروشندگان به فروش هاي باور نکردني دست مي يابند .
سالن هاي زيبايي مشتريان بيشتري را جذب مي نمايند .
بنگاه هاي املاک ، فايلهاي بيشتري فروخته و اجاره مي دهند .
فروشگاهها محصولات بيشتري مي فروشند
کارخانجات سهم بازار بيشتري کسب مي کنند .
بيمارستان ها و مطب هاي پزشکي به بيماران بيشتري خدمات ارائه مي کنند.
منبع :ghodratezehneman

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *