معنی رنگ ها در هاله بینی

معنی رنگ ها در هاله بینی

1- علاقه به قرمز

قرمز مظهر زندگی است . رنگ انرژی و نیروهای خالص، همیشه انرژی حیات بشر ، بوسیله رنگ قرمز خالص نشان داده می‌شود .رنگ قرمز خالص نشانه‌ای از اشتیاق راستین به زندگی است. کسانی‌که در پرتو مغناطیسی بدنشان ، رنگ قرمز دیده میشود و یا رنگ قرمز را به سایر رنگها ترجیح میدهند دارای قدرت اراده‌ی زیاد و شخصیت بسیار مهربانی هستند. قرمز یکی از رنگ‌هایی است که اشتیاق واقعی شخص را نسبت به هر چیزی نشان میدهد . عشق زیاد از حد، خشم زیاد از حد و حتی نفرت زیاد از حد. هر چه رنگ قرمز روشن‌تر باشد ، اشتیاق سالمتر است ، ولی اگر قرمز رو به تیرگی بگذارد ، اشتیاق زیاد از حد شخص متمرکز به خودش میشود . اگر کسی از این رنگ بهره گرفته باشد و یا آن را به سایر رنگها ترجیح بدهد ، بیشتر به روابط جسمی اشتیاق نشان میدهد تا ذهنی. شخص کمتر خودش را میشناسد . عاشق هیجان و مرتب دنبال تنوع در زندگی . به راحتی در مورد دیگران قضاوت میکند و مرتب نیز در این مورد اشتباه میکند.

نفرت از قرمز

بسیار دلواپس و ناامید هستند . شاید هم از خستگی وضعف جسمی رنج میبرند . امکان دارد در موقعیت های زیادی حتی در موقعیت اجتماعی شکست دیده باشد . مشکل واقعی این شخص این است که همیشه دنبال هدفهای بزرگ و غیر عملی میرود . و وقتی هم که شکست میخورد در لاک خود فرو میرود .

2- علاقه به زرد

این رنگ انعکاسی از هوش و فعالیت‌های ذهنی شخص میباشد . اگر شخصی و یا شما این رنگ را در پرتوی امواج مغناطیسی بدنتان دارید . مغزتان هرگز از فعالیت نمی‌افتد . حتی اگر خودتان جسما تنبل باشید .اگر زرد به صورت طلائی باشد ، صاحب آن نما از دانش بسیار بالائی برخوردار است . اگر زنگ زرد خالص باشد ، صد درصد هوش و ذکاوتش را در خدمت دیگران مورد استفاده قرار خواهد داد .

ولی اگر رنگ زرد کدر ومات باشد ، خبر از این میدهد که بسیار حسود و بدبین میباشد و اغلب در رویاهایش زندگی میکند. اگر این رنگ در پرتو مغناطیس بدن باشد نوعی انزوا طلبی در فرد وجود دارد بدون اینکه خجالتی باشد . اکثر کسانی که فرد را میشناسند یا اورا نابغه خواهند پنداشت و یا کمتر وجود او را حس خواهند کرد و این باعث تنهایی فرد خواهد شد اگر از این رنگ برخوردارید مواظب باشید تا مغزتان تمام عواطف و احساساتتان را تحت کنترل خود در نیاورد.

تنفر از زرد

بسیار حساس و بدبین و از هر چیز بدیع و مدرن بدشان می‌آید، مردم همیشه این اشخاص را اخمو وعصبانی می یابند .

3- علاقه به نارنجی ( ترکیبی از قرمز و زرد )

اگر این رنگ در پرتو امواج معناطیس بدن شخص وجود دارد ، حتما شخصی بسیار سرزنده و عاشق اجتماعات شلوغ و انواع شب‌نشینی و پارتی است. اگر این رنگ را به سایر رنگها ترجیح میدهید باید دارای آنچنان انرژی فوق‌العاده‌ای باشید که به راحتی بتوانید تمام اطرافیانتان را تحت اختیار خود دربیاورید. قدرت اراده فوق العاده و شناخت کاملی از خواسته ها و هدفهایتان دارید و این‌ها شما را به قله موفقیت خواهد رسانید . با یک لبخند ساده ، با یک مکالمه کوتاه میتواند براحتی دوست پیدا کند . هر کس از این رنگ برخوردار یا آن را به سایر رنگها ترجیح دهد میتواند سیاستمدار مادرزادی باشد و در عین حال میتواند معلم ، تاجری موفق نیز گردد و همچنین عاشق شهرت نیز هست .

نفرت از نارنجی

بخاطر عمر وسال‌هایی که به بطالت تلف میکند نسبت به خود خشمگین است .اگر بتواند مشکلات خصوصی خود و خانواده اش را حل کند مطمئنا خیلی زرنگ خواهد بود .

4- علاقه به آبی

رنگ روحانی و مذهبی است ، اگر پرتو امواج مغناطیس بدن این رنگ را داشته یا ترجیح دهد، برای رسیدن به دانش ، هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت .بسیار هنرمند بوده و با طبیعت هماهنگی بسیار زیادی دارد . حقیقت برایش خیلی با ارزش است خصوصا اگر مربوط به عشق باشد .عاشق عشق پاک است به شرطی که دو طرفه و صادقانه باشد ، عاشق صلح و آ رامش است و دلش میخواهد که شاهد جریان طبیعی و بدون شتاب زندگی باشد ، که گاهی مواقع منجر به فرار از مسئولیت نیز میشود ، نسبت به زندگی خود و دیگران بسیار حساس و از درخواست مشورت و راهنمائی دیگران لذت میبرد ، زندگی در بیرون از شهر را به زندگی در شهرهای شلوغ ترجیح میدهد و اگر مرد باشد به طرف زنانی که پرتو قرمز دارند جذب میشود .

نفرت از آبی

از زندگی یکنواخت خسته شده و نیاز به تنوع و هیجان دارد و ممکن است اکثر قید وبندهای زندگی را از هم بگسلد ، در دوره ای قرار دارد که احساس میکند باید همه چیز را تغییر دهد و دستی به سرو روی خودش بکشد .

5- علاقه به سبز

رنگ سبز در واقع آمیخته ای از رنگهای زرد وآبی است و اگر پرتوی امواج مغناطیسی بدن شما دارای این رنگ است و یا اگر این رنگ را به رنگهای دیگر ترجیح میدهید ، عاشق طبیعت و زمین و خاک هستید و زیبایی به هر نوعش ، شما را ارضاء میکند . اگر این رنگ صاف ویکدست باشد ، بسیار نوع‌دوست خواهید بود اگر رنگ پرتو امواج مغناطیسی بدنتان متمایل به خاکستری باشد ، حتما بسیار سیاستمدار خواهید بود و اگر به اوج قدرت برسید ، تنها به خاطر آسایش خود حکومت خواهید نمود. رنگ سبز به شما عشق به آزادی را می بخشد .عاشق خوشگذرانی و خورد وخوراک هستید. بنابراین امکان اینکه چاق نیز شوید بسیار زیاد است. فردی اجتماعی و تابع جمع هستید .خیلی زیاد مواظب سلامتی‌تان هستید تا حدی که دیگران این مساله را به وسواس تعبیر میکنند و بسیار تمیز هستید.

نفرت از سبز

اگر هاله‌ی بدنتان فاقد این رنگ است و یا از این رنگ متنفرید حتما یک چیزیتان میشود .اگر در هدفهایتان شکست خورده‌اید ، خودتان را تنهاترین موجود روی زمین حس میکنید و با این شخصیتی که دارید دیگران حق دارند تنهایتان بگزارند انسان خودخوری هستید .و به دور از اجتماع .

6- علاقه به قهوه ای

رنگ قهوه ای نیز آمیخته‌ای از چند رنگ اصلی است اگر این رنگ را در هاله‌یتان دارید حتما عاشق پول و ثروت هستید هر چه این رنگ تیره‌تر باشد و یا هر چه بیشتر این رنگ را ترجیح بدهید ، طبیعت پول‌دوستی‌تان بارزتر خواهد گشت . عاشق جنگ و مباحثه و از افراد جنگجو خوشتان می آید .به نظر میآید که آب حیات خورده باشید زیرا اگر هرگز ظاهرتان در مسیر زمان تغییر نکند ممکن است مغزتان کند کار بکند ولی هرگز از کار نخواهد ایستاد . در مورد عقاید و خواسته‌هایتان آنچنان متعصب هستید که مخالفین را حتی به حساب آدم نیز نخواهید گذاشت . و روی این حساب ، بعضی‌ها احترامتان را خواهند داشت و بعضی های دیگر چشم دیدنتان را نخواهند داشت .قدرت قضاوت چندان خوبی ندارید و اگر در این مورد مواظب نباشید براحتی دیگران را از خود خواهید رنجانید .

نفرت از قهوه ای

ترستان از این است که نتوانید ماموریتتان را به اتمام برسانید برای همین تفریحی ندارید.

7- علاقه به خاکستری

اگر پرتو اواج مغناطیسی بدنتان خاکستری باشد و یا این رنگ را بر سایر رنگها ترجیح میدهید حتما تنگ نظر خواهید بود. شما کمترین نیروی تجسمی ندارید و عشق برایتان کمتر اهمیت دارد . حتی اگر کمترین رنگ خاکستری در پرتو امواج بدنتان وجود داشته باشد ، در همه چیز بسیار رسمی و قراردادی عمل خواهید نمود و حتی عاشق شدنتان نیز روی حساب وکتاب خواهد بود . و اگر این رنگ بیشتر باشد ، انزواطلب خواهید بود و از طرف دیگر قانون و اطاعت از آن برایتان بسیار مهم خواهد بود .

تنفر از خاکستری

زندگی علیه شما بوده ، از همه چیز محروم بوده‌اید و این خشمگین‌تان میکند .حسود نیستید و از سرنوشت بدتان شکایت دارید.

8- علاقه به سیاه

سیاه در واقع رنگ نیست ، اگر هیچ رنگی نباشد ، سیاه خودی نشان خواهد داد .اگر شما تحت تاثیر این رنگ هستید و یا سیاه یکی از رنگهای مورد علاقه تان باشد ، طبیعتی بسیار منفی دارید هر کجا که قدم بگذارید همه از شما فرار خواهند نمود . کمتر امکان دارد که کسی را به خود جذب بکنید مگر اینکه او هم رنگ بدنش سیاه باشد . اگر سیاه تنها رنگ پرتو بدنتان باشد ، صد درصد شیطان صفت خواهید بود و به‌جز ویران نمودن زندگی دیگران و به جز قتل و جنایت ، هیچ فکری در مغزتان نخواهد بود ، کسانی که دم مرگ هستند پرتوی بدنشان فقط سیاه است .

نفرت از سیاه

فکر میکنید در دنیا بدی وجود ندارد ، بدبختی این فقط یک افسانه است و به کره زمین ربطی ندارد .خودتان را کامل میدانید و سعی میکنید که اشتباه نکیند ولی اگر کردید ، هرگز اعتراف نخواهید کرد .

9- علاقه به سفید

سفید نیز جزو رنگهای اصلی نیست بلکه از اشعه روشن بعضی از رنگها بوجود می آید ولی اگر سفید در هاله کسی باشد یا این رنگ را بر سایر رنگها تر جیح دهد سلامتی و عشق را بهمراه خواهد داشت .کمترین حس حسادت در شخصیت او دیده نیمشود و بندرت ممکن است فکر منفی به ذهنش خطور کند . در هر اجتماعی که قدم بگذارد مردم به راحتی دور او جذب میشوند وکمتر کسی پیدا میشود که دلیلی برای دوست داشتن او پیدا نکند ، دوستی بسیار فداکار و عاشقی بسیار صمیمی و وفادار هستند، همه را دوست دارند و همه نیز آنها را دوست دارند بخاطر دانش حاضرند همه ثروتهای دنیا را فدا کنند ، باید مواظب باشند که دیگران از صمیمیت و پاکی آنها سوء استفاده نکنند.

نفرت از سفید

اگر کسی از سفید متنفر است یا هاله‌اش فاقد این رنگ باشد باید او را دیوانه پنداشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در هاله بینی

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *