هاله بینی

هاله بینی
هاله انرژی ارتعاشی است که هر شیئی مادی را احاطه کرده است . سلامتی ، شخصیت و معنویت شما در هاله انعکاس پیدا میکند . هاله از چندین لایه با تراکم های متفاوت تشکیل شده است . هاله بصورت یک پوشش مرتعش رنگی با ضخامت چند پا بصورت گردابی بدور بدن می چرخد . هاله بازتاب لطیف تر میدان و الکترومغناطیسی شما نسبت به بدن اتری می باشد . هر چقدر رشد معنوی شما بیشتر و از سلامتی در وضعیت بهتری باشید . هاله شما خالص تر و درخشتان تر می باشد . هر چقدر تیره تر و کدرتر باشد شما از نظر معنوی ، ذهنی و فیزیکی نامتعادل تر بوده و یا بیمار هستید .
شما هاله را نمیتوانید گول بزنید . هاله شما نشانگر طبیعت حقیقی و شخصیت شما بوده و هنگامی که شما دروغ بگوئید یک قسمت نامنظم به رنگ زرد مایل به سبز از قسمت بالای هاله جوانه می زند . معمولا افراد یک یا دو رنگ برجسته در هاله خود دارند ( نقاط قوت ) . این رنگها همچنین به احتمال قوی رنگهای مورد علاقه آنا خواهند بود .
لکه های سیاه نشان دهنده تنفر و بدجنسی می باشد . قرمز پر رنگ نشان دهنده عصبانیت است . قرمز خونی به معنی شهوت پرستی می باشد . قهوه ای کدر در ارتباط با حرص و آز و ماده گرائی بوده و قهوه ای متمایل به خاکستری نشان دهنده خودخواهی می باشد ، قهوه ای مایل به سبز به معنی حسادت است.
خاکستری دلالت بر افسردگی و ترس می کند . نارنجی نشان دهنده جاه طلبی ، غرور و نشان قدرت است . زرد در ارتباط با شادی ، آزادی ، تعقل و دانش معنوی است . سبز مایل به خاکستری در هاله فریب و نیرنگ را آشکار می کند . سبز زمردی رنگ نشان دهنده خلاقیت و انعطاف پذیری می باشد . فیروزه ای انرژپی بسیار زیاد و قدرت تاثیر گذاری را نشان می دهد . چنین افرادی می توانند در آن واحد چند کار را انجام دهند و مدیران خوبی هستند . سبز کم رنگ نشانگر دلسوزی ، شفقت و حالت ابتدائی درمانگری می باشد.
آبی تیره و ارغوانی نشان دهنده افکار و احساسات معنوی می باشد ، صورتی نشان دهنده آن است که فرد به تعادل بین آگاهی معنوی و مادی رسیده است . آبی کم رنگ نشان دهنده از خود گذشتگی در راه آرمانهای بزرگ می باشد . سفید نمونه کاملی از کمالات و فضائل می باشد.
(( برای دیدن هاله شما نیاز به افزایش حساسیت چشمهایتان و گسترش دامنه ارتعاشات دریافتی به ماوراء نور مرئی را دارید . بخشی از افزایش توانایی دیدن هاله در مهارت یافتن و بهبود قدرت دید محیطی میباشد. ))

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در هاله بینی

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *