هرم درمانی

هرم درمانی
هرم درمانی یکی از کهن ترین درمان های طب سنتی جهان به شمار میرود که قادر به درمان بسیاری از بیماری هاست .
برخلاف آنچه مردم تصور میکنند خاستگاه هرم ها هندوستان است ، به طوریکه هزاران سال پیش هندی ها از اشکال هرمی در معابد خود استفاده میکردند …از کجا معلوم که شاید کعبه(خانه خدا) هم روزی هرمی شکل بوده است!!!!!!
البته مصری ها در زمینه استفاده از هرم ها پیشگام بوده و نخستین ملتی بودند که از اهرام برای نگهداری سلول های مردگان خود استفاده میکردند .
انها از هرم در درمان بیماری های روحی و روانی ، آسم ، آرتروز ، سرطان ، قانقاریا ، اسکیزوفرنی ، یرقان ، بیماری های کبدی ، شل شدن عضلات ، پوکی استخوان ، صرع ، گال ، سنگ های کلیوی ، بیماری های قلبی و انسداد رگ ها و … بهره میبردند .
به اعتقاد مصریان قدیم ، اجسام هندسی به شکل هرم ، تمام انرژی موجود در محیط افراد را جذب میکنند ، بنابر این در عبادت گاه های خود از آن بهره میبردند .
طبق تحقیقات صورت گرفته ، اشکال هرمی ، انرژی الکترومغناطیسی اطراف زمین و نیز ستاره ها و سایر سیارات را به خود جذب میکنند .
این انرژی از پهلوهای هرم به سمت فوقانی آن حرکت میکند و در این حالت جریانی از انرژی ایجاد شده و همانند ساعت شنی از قسمت فوقانی به طور مارپیچ به سمت پایه ها حرکت میکند .
انرژی جمع شده توسط هرم ، در زمان اتصال با روح فرد به قسمتی که مشکل کمبود انرژی دارد منتقل شده و آن نقطه را بازسازی و درمان میکند .
اگر از اضطراب و استرس رنج میبرید و نیاز به آرامش دارید ، هرم درمانی میتواند روش بسیار مناسبی باشد .

در حال حاضر در هرم درمانی از صفحات مسی برای انتقال انرژی به بدن استفاده میشود ، بکار گیری فلز در این ساختار ، انرژی را در داخل بدن متمرکز میکند .
حتی برای افزایش تمرکز انرژی در قسمت های خاص بدن ، میتوان هرم های فلزی را ب سر گذاشت ، ولی معمولا” در این روش توصیه میشود هرم را روی مچ دست چپ قرار دهند تا تمرکز انرژی بصورت مناسب تری صورت گیرد .
تحقیقاتی که صورت گرفته نشان میدهد هرم درمانی قادر است بیماری های کشنده و مهلکی مانند سرطان و حتی ایدز را درمان کند !
همچنین هرم درمانی میتواند تومورهای معده را درمان و به تقویت حافظه کمک شایان کند .
افرادی که دچار خستگی روحی و یا جسمی هستند میتوانند با خوابیدن در زیر فضای هرم ، انرژی از دست رفته خود را بازیابند .
افرادی که از هزم درمانی استفاده میکنند نسبت به بقیه افراد ، استراحت و خواب کمتری نیاز دارند .

به طور کلی میتوان دلیل اصلی علاقه محققان به تاثیر شگفت انگیز اشکال هرمی شکل را در مشاهده سالم ماندن اجساد فراعنه مصری دانست که در زیر هرم ها مدفون شده اند.
و دانشمندان و محققان به این نتیجه رسیده اند که انرژی فوق العاده اهرام باعث تازه ماندن اجساد شده است .
منبع:http://tavangari.blogfa.com/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در هرم

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *