5 مرحله هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)

هیپنوتیزم از راه دور
خود هیپنوتیزم
 

هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)

 

هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)
 
 هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)
چه کسی می تواند هیپنوتیزم از راه دور را انجام دهد؟
هر کس می تواند اینکار را انجام دهد. هیچ نیازی به تمرکز خارق العاده،اوراد یا قدرتهای روحی دیگر نیست. شما فقط به قدری اطمینان، ایمان، تجسم وصبر نیاز دارید.

هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)

استفاده از هیپنوتیزم از راه دور (تله هیپنوتیزم) چیست؟
هیچ محدودیتی در هیپنوتیزم از راه دوره  نیست. شما می توانید هیپنوتیزم از راه دور را برای تفریح انجام دهید. شما میتوانید افکار بد دیگران نسبت به خودتان را تغییر دهید و شما می توانید کسی را برای دیدنتان احضار کنید. شما می توانید خانواده از هم پاشیده ای راگرد هم آورید.
شما می توانید آنرا در تجارت خود بکار برید. شما می توانیددر دل رئیستان خود را جا کنید. شما می توانید دشمنتان را به دوست تبدیلکنید. اگر فروشنده باشید شما می توانید نرخ فروش خود را بالا ببرید.
شمامی توانید روابط ناسالم را بدون هیچ ناراحتی از بین ببرید. و سایر موارد.

هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)

چگونه هیپنوتیزم از راه دور را انجام دهیم؟
شما برای انجام موفقیت آمیز تله هیپنوتیزم 5 مرحله زیر را باید انجام دهید:

مرحله 1 هیپنوتیزم از راه دور :

در مورد کاری که می خواهید انجام شود تصمیم گیری نمایید.
تلقینات را در چند کلمه مرتب نمایید.
و باز هم فکر کنید که آیا اینکار برای طرف مقابل مفید است؟
سپس به مرحله بعد بروید.

مرحله 2 هیپنوتیزم از راه دور :

در محل راحتی نشسته و چشمها را ببندید. بدن خود را ریلکس نمایید.
ریلکس، ریلکس، کاملا ریلکس.
حال شما باید تنفس آلفا را انجام دهید.
عمل دم را انجام داده و در ذهن از 1 تا 5 بشمرید.
نفس را نگه داشته و در ذهن از 1 تا 5 بشمرید.
عمل بازدم را انجام داده و در ذهن از 1 تا 5 بشمرید.
این کار را 10 الی 15 دفعه انجام دهید.
ذهن خود را ریلکس نمایید. حال شما در حالت آلفا هستید.
نکته: این مرحله باید حداقل 5 دقیقه طول بکشد.

مرحله 3 هیپنوتیزم از راه دور :

چهره گیرنده را در  هیپنوتیزم از راه دور تصور نمایید. او را به روشنی در ذهن خود تجسم کنید. اگرتصویر واضح نشد نگران نباشید. تا حدی که می توانید تلاش نمایید.

هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)

مرحله 4 هیپنوتیزم از راه دور :

حال بصورت ذهنی با تصویر صحبت کنید. تلقینات را القا نمایید. این کار رابرای 10 دقیقه انجام دهید. (اینکار فقط در مراحل ابتدایی انجام می شود. پساز اینکه در این کار خبره شدید نیازی به این همه زمان نمی باشد).
مرحله 5: این مرحله پایانی است. فقط چشمان خود را گشوده و منتظر نتیجه باشید.
چگونه می توان قابلیت تله هیپنوتیزم را آزمود؟

هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)

شما می توانید تجربیات زیر را بیازمایید.
تجربه 1 هیپنوتیزم از راه دور 
قابلیت تله هیپنوتیزم را برای برقراری تماس تلفنی از سوی دوستانتان استفاده نمایید. با تصویر ذهنی صحبت نمایید. از او بخواهید که فورا با شماتماس بگیرد. چند دقیقه صبر کنید و نتیجه را بررسی کنید.
تجربه 2 هیپنوتیزم از راه دور 
بطور ذهنی با چهره رئیستان صحبت کنید. از او درخواست کنید که روابطش را با شما دوستانه نماید. نتیجه را ببینید.
تجربه 3  هیپنوتیزم از راه دور
بطور ذهنی با اعضای خانواده صحبت نمایید و به آنها بگویید که شاد باشند.

تجربه 4  هیپنوتیزم از راه دور

هیپنوتیزم از راه دور یک تجربه سرگرم گننده است. مردم از دیدن استعداد شما شگفت زده خواهندشد. وقتی شما شخصی را ملاقات می کنید بطور ذهنی به او بگویید که در موردیک رنگ فکر کند. نام رنگ را در قطعه کاغذی بنویسید.
آنرا در دست خود نگهدارید. حال از او بپرسید که نام یک رنگ را بگوید. او نام همان رنگ راخواهد گفت. حال شما کاغذ واقع در دستتان را نشان دهید. او متعجب خواهد شد.شما می توانید اینکار را با اعداد، میوه ها، گلها و غیره انجام دهید.
سوال: اگر شما چهره شخصی را ندیده باشید، آیا می توانید تله هیپنوتیزم را انجام دهید؟
بله، می توانید. 
هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم)
دکتر آرام تکنیکی را بر همین اساس به اسم القای ذهنی آماده کرده اند. در این فایل هیپنوتیزمی ابتدا شما به خلسه هیپنوتیزمی فرو می روید و در حالت خلسه هیپنوتیزمی ارتباط ذهنی برقرار می شود و شما می توانید افکار یا احساسات خود را بر روی طرف مقابل اعمال کنید. با تکنیک القای ذهنی  می توانید در ذهن دیگران نفوذ کنید. 
شما ممکن است بخواهید از طریق  هیپنوتیزم از راه دور در ذهن همسر تان نفوذ کنید و او را به زندگی مشترکتان بیشتر علاقمند کنید .
 با استفاده از  هیپنوتیزم از راه دور می توانید به ذهن فرزندتان نفوذ کنید و او را به کارهای خوب بیشتر علاقمند کنید.
هیپنوتیزم از راه دوره برای علاقه یا ارتباط بیشتر با پاتنر هم استفاده می شود.
ذهن انشان پیچیدگی های زیادی دارد که  هیپنوتیزم از راه دور می تواند یکی از اینها باشد.
هیپنوتیزم از راه دور(تله هیپنوتیزم) یک روش کاملا کاربردی هست و ما نتایج خیلی عالی با این روش داشته ایم.
از اینکه مادری بر روی بچه اش تاثیر گذارد. یااینکه بخواهیم یک عشق رفته دوبار باز گردد. از این روش برای بستن قرار داد  و ارتباط ذهنی با فرد دیگر می توان استفاده کرد و …….
دکتر آرام در مجموعه تجسم خلاق دوره هیپنوتیزم حرفه ای را برگزار می کنند.
 هیپنوتیزم با وجودی که حدود 250 سال از آن می گذرد هنوز از جذابیت و قدرت آن کاسته نشده است.
هیپنوتیزم از راه دور  هم بخش از آموزه های دکتر آرام هستند در بخش هیپنوتیزم حرفه ای برگزار می کنند.
گاهی اوقات نمی توانیم مستقیم با طرف مقابل صحبت کنیم ، در اینگونه مواقع مواقع می توانیم از  هیپنوتیزم از راه دور  استفاده کنیم. در  هیپنوتیزم از راه دور  می توانیم حرف دلمان را به طرف بگوییم.

مدت زمان هیپنوتیزم از راه دور  

بهتر است به مدت دو تا سه هفته و گاهی لازم هست تا چند ماه تکنیک  هیپنوتیزم از راه دور را انجام دهید تا بتوانید در ذهن طرف مقابل نفوذ کنید. البته برای همه مشکلات و مسائل نیاز به این زمان طولانی نیست و بای مشکلات پیچیده باید زمان بیشتری بگذاریم.
 بهتر است قبل از انجام تمرین  هیپنوتیزم از راه دور از تکنیک دعا کردن استفاده کرد. تکنیک دعا کردن یکی از تکنیک های نفوذ در دیگران و از بین بردن مشکلات بین فردی است .ه د ردوره های آموزشی دکتر آرام آموزش داده می شود و این تکنیک را شما می توانید در دوه خلق آینده تهیه کنید. انجام هم زمان تکنیک دعا کردن و تکنیک القای ذهنی یا  هیپنوتیزم از راه دور می تواند مثل معجزه شرایط زندگی و کار یشما را تغییر دهد.
 برای ارتباط بهتر ، بهتر از بعد یک الی دو هفته با طف مقابل ارتباط برقرار کنید و شرایط گفتگو را مهیا کنید. در این زمان متوجه معجزه ای که افتاده است می شوید.
این تکنیک را می توانیداز مرکز تجسم خلاق تهیه کنید 02188302523
سوالی اگر در زمینه  هیپنوتیزم از راه دور دارید همین الان بپرسید.

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

35 دیدگاه

  1. من انجام دادم بالای۱۰بار ولی نمیشه باید چیکار کنم
    به چند بار تمرین نیاز داره??
    میشه بگین چیکار باید کرد???

    1. سلام من انجام دادم شد ببین من نه استادم نه ادعای چیزی دارم فقط باید به این باور داشته باشی که میتونی و میشه فقط و فقط به خودت تلقین کنی که میشه و میتونی تو فقط خواستی امتحان کنی و باور به قدرت ذهنت و توانایی جسمو روحت نداری ☺

  2. سلام من حدود پنج سال است در اي شاخه و هنر mentalهستم اما اين يه كار را نميتونم انجام بده اگه راه حلي داريد بگيد لطفا

  3. از اقای دکتر ارام واقعا ممنونم من این کار رو خیلی انجام دادم بیش از 50 بار و همیشه معجزه شو دیدم الانم که دارم اینجا مطلبشو میبینم شما گذاشتید از مطالب خوبتون واقعا ممنون من راستش یه سری مشکلات روانی پیدا کردم که باید هیپنوتیزم درمانی بشم آقای آرام اگه شخصی مقل خودتون حرفه ای در هیپنوتیزم درمانی سراغ دارید و میشناسید خواهشا ولطفا به ایمیلم معرفی کنید حیف کاش خودتون هیپنوتیزم درمانی هم میکردید..

    بابت همه ی مطالب خوبتون ممنون در مورد تله هیپنوتیزم به آرام بودن بدن و ساکت بودن میمون ذهن و به تمرکز بالایی احتیاج هست اگه کسی نمیتونه مطمئنا یا ایمان و باورش کمه و یا آروم و با اطمینان کامل و صبر انجام نمیده از همه جا بیخود بشید و بدونید که صد در صد خواهد شد.

    1. درود بر شما
      دوست عزیز هیپنوتیزم کردن خیلی راحت نیست و باید دوره های اموزشی را طی کرد.
      البته همه را نمی توان هیپنوتیزم کرد

      1. آگه بخواهیم شما اینکارو برای ما بکنید انجام میدهد،که از راه دور یه نفرم هیپنوتیزم کنید و مبلغشو دریافت کنید

        1. با سلام دوست عزیز باتوجه به اینکه با یک جلسه مشکل شما حل نمی شود و تعداد جلسات زیاد است و از طرفی هزینه شما هم بالا می رود به راحتی میتونید مشکلتون رو در دوره خود هیپنوتیزم برطرف کنید که به تازگی همخ در 25 مهر98 درحال برگزاری است . جهت اطلاعات بیشتر با موسسه تماس بگیرید 02188302523

    1. درود بر شما
      دوره های تجسم خلاق در مورد مسائلی که مربوط به ذهن و توانایی های ذهن می شود و در مورد توانایی که مربوط به انرِژی درمانی می شود.
      دکتر آرام برخی از کتاب هایشان را در مرکز تجسم خلاق تدریس می کنند
      ادرس تهران است .
      شماره تلفن 88302523
      موفق باشید

  4. من دوستداشتم توکلاساتون شرکت کنم چون اساسا به فراگیری این علم علاقمندم اما متاسفانه چون آزمون ارشد دارم برام مقدور نیست,لطفا بازهم اطلاعاتتون رو بصورت فزاینده دراختیار علاقه مندان به این مبحث قرار بدید,بسیار متشکرم.

  5. سلام..
    آقای دکتر وقتی چهره ی فرد رو ندیدیم و حتی نمیشناسیم و بخایم اوون رو از راه دور هیپنوتیزم کنیم و اوون رو از انجام دادن یه کار خیلی بد بازداریم باید چیکار کنیم؟؟
    با تشکر..

  6. اسمم حسین است میخواهم هپنوتیزم یاد بگیرم دکتر آرام اگر شد به من زنگ بزنید یامن به شما زنگ میزنم و به من بگوئید که چگونه دیگران را هپنوتیزم کنم
    09903263528

    1. سلام وقت شما بخیر برای یادگیری هیپنوتیزم میتونید در دروره های آموزشی شرکت کنید و یا اینکه از پکیج غیرحضوری هیپنوتیزم استفاده نمایید
      در این زمینه کتاب هم هست که میتونید تهیه بفرمایید

  7. با سلام از این روش میتوان برای رفع دلخوری و ناراحتی فردی نسبت به خودمان استفاده کرد در صورت عدم موفق شدن ایا میشود فردی دیگر اینکار را برای ما انجام دهد؟

  8. سلام برای اینکه کسی روبه خودمون علاقه مند کنیم حداقل به چندجلسه تله هیبنوتیزم
    نیازهست باتشکر.

    1. سلام روز خوش
      از دوره جذب استاد آرام استفاده نمایید و یک تکنیکی هست در دوره تجسم خلاق بنام القای ذهنی میتونید با مرکز تماس بگیرید و آنرا تهیه نمایید
      02188302523

  9. من این کارو بار ها انجام دادم و موفق شدم ولی دقت کنین که نباید برای سودجویی از این روش استفاده کنین چون به زودی نتیجه این کار رو می بینین.

  10. سلام
    تو يه بخشي از توضيحاتتون نوشته بودين ميشه در حالت هيپنوتيزم مطالعه كرد.ميشه بفرماييد اين مورد رو تو كدوم پكيج اموزش دادين؟ممنون ميشم اگر راهنمايي بفرماييد

  11. سلام و خسته نباشید من خیلی علاقه دارم هیپنوتیزم رو یاد بگیرم و در مشهد زندگی میکنم میشه لطفا بگید باید چه جوری در کلاسها شرکت کنم یا به صورت غیر حضوری این موضوع رو یاد بگیرم سپاس- این شماره تماس منه 09903528657

  12. سلام ميشه خودتون يا كسي اين كار را براي آشتي بين در نفر انجام بدين؟؟در صورت مثبت بودن جواب هزينه اين كار را لطف بفرماييد بگيد

  13. سلام اقای دکتر من هروقت میخوام هیپنوتیزم کنم وقتی ک چهره ی فردروتصور میکنم سرم تیر میکشه هیپنوتیزمم هم عملی نمیشه میشه بگین چرا اینجوری میشم؟؟

  14. سلام اقای دکتر عصر بخیر خسته نباشی اقای دکتر مدتی با خانمم مشکای جدی پیش امده با این روش میشه کاری کرد دوباره زندگی رو شروع کنیم جواب میده .راستش چند سال پیش مت دو بار حالت الفا کردم استرس کرفتم سر درد شدید گرفتم ول کردم خاهش میکنم با راهنمای موثرتون منویاری بفرماید خودن زندگیمپ نجات بدم بخاطر خدا من سختی خیلی. کشیدم از نه سالگی بابام از دست دادم خیلی عذاب کشیدیم بخدا اگه امکانش هست تلفنی یا حضوری یا از طریق ایملم منو یاری بفرماید تمنا میکنم

  15. حتما بايد مغزت رو فركانس الفا باشه زمانيه ك خواب با بيداري قاطي ميشه تو مايه هايه چُرت

  16. باسلام
    مشکلی که خیلی زندگیموتحت تاثیر بد قرارداده وچندنفربطورمرتب وازصبح شروع به حرف زدن مداوم واینکه درهرزمینه ای قصد راهنمایی منو دارند باورکنید اگه ازنظرانها اشتباهی انجام بدم انواع فحش رکیک نثارم میکنند از اشنایان درجه یک هستند اما خودشون انکارمیکنند چکارباید کرد نجاتم بدید

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      دوست عزیز هیچ ادم موفقی در جهان پیدا نمی کنید که بارها و بارها از طریق عبور از پل اشتباه و شکست راه موفقیت های بزرگ تر بعدی را کوتاه نکرده باشد.
      انسان ممکن الاشتباه است. این ایرادی هم ندارد. ما باید بین اشتباه و شکست تفکیک کاملا مشخصی قایل باشیم.
      اشتباه کردن ممکن است و این ایرادی هم ندارد. مهم نیست شما هم ادم اشتباه کاری باشید. مهم آن است که بعد از هر اشتباهی بیاموزید و تصمیم جدیدی بگیرید و قدرتمندانه احتمال تکرار را کم کنید.
      اینکه مرتبا به شخص احتمال خطا کردن بدهند ممکن است کمبود عزت نفس داشته باشد و همچنین شما با برخوردتون نباید اجازه بدید بهتون بی احترامی شود
      دوره درمانی خلق اینده برای بالا بردن اعتماد بنفس و همچنین روش های ارتباط موثر با خانواده و اطرافیان را اموزش میدهد دید شمارا به زندگی عوض کرده و از شما من جدیدی میساز توصیه میکنیم به شما این دوره را بگذرانید خیلی بهتون کمک خواهد کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *