وظایف کالبد انرژی چیست ؟

وظایف کالبد انرژی چیست ؟

1- جذب و توزیع و تامین انرزی کالبد جسمانی بر عهده کالبد انرژی است پرانا یا کی همان انرژی حیاتی است که تمامی کالبد را به گونه ای تغذیه می کند که این کالبد و تمامی اعضای مختلف آن بتواند درست و طبیعی کار کنند. کالبد بدون پرانا می میرد.

2- به عنوان قالب یا الگوی برای کالبد جسمانی عمل می کند و این امکان را به آن می دهد که به رغم سال های متمادی سوخت و ساز ” شکل ” طرح و ظاهر خود را حفظ کند . به بیانی بهتر کالبد جسمانی قابل رویت توسط کالبد انرژی قالب گیری می شود. اگر کالبد انرژی معیوب باشد کالبد جسمانی هم معیوب می شود . این دو ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند به همین دلیل هر عاملی که بر یکی تاثیر گذارد دیگری را نیز متاثر خواهد کرد . اگر یکی بیمار شود دیگری نیز بیمار خواهد شد . اگر یکی بهبود یابد دیگری نیز بهبود می یابد . در صورتیکه عامل مداخله گری وجود نداشته باشد بهبودی به تدریج ولی غالبا انی رخ می دهد .

3- کالبد انرژی به واسطه چاکراها اعمال کالبد غیزیکی و اعضاء و بخش های مختلف آنرا تنظیم میکند این اعمال از طریق غدد درون ریز که تظاهرات بیرونی عملکرد بعضی از چاکر ها اصلی هستند صورت میگیرد . تعداد بیشماری از بیماری ها به طور نسبی با اختلال در عملکرد یک یا چند چاکرا آشکار می شوند

4- کالبد انرژِی به واسطه شعاع ها و هاله تندرستی مانند سپری در برابر میکروب ها و انرژی بیمار عمل می کند . انرژی بیمار ” انرژی کهنه ” سموم ” مواد دفعی میکروب ها توسط شعاع های تندرستی و غالبا از خلال سوراخ هایی دفع می شوند . در نتیجه تمام کالبد جسمانی تصفیه می شود .

مشکلات اصلی و درمان آن ها در شفای پرانیک

شفای پرانیک مجموعه ای است از فرآیند های به کارگیری و دستکاری ماده بیوپلاسمیک بدن بیمار . موارد زیر مسائل اساسی و شیوه های درمانی ای هستند که در شفای پرانیک با آن سر و کار داریم.

1- در نواحی مبتلا به نقصان پرانا ” پاکسازی و انرژی دادن مراحلی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند و اصولا تاکید بر انرژی دادن است .

2- در نواحی ای که انباشتگی پرانا وجود دارد انرژی انباشته از منطقه برداشته ” خارج می شود . به دنبال آن انرژی دهی صورت می گیرد . در اینجا بر پاکسازی با دفع انباشتگی تاکید می شود .

3- اختلال عملکردی چاکرا به سادگی با پاکسازی و انرژی دادن به آن ” به حال طبیعی بر میگردد.

4- شعاع های تندرستی آویزان و در هم ریخته ” رها و تقویت می شوند.

5- کانال های بیو پلاسمایی مسدود ” پاکسازی شده به آن ها انرژی داده میشود .

6- با بستنم سوراخ های هاله بیرونی از تراوش پرانا جلوگیری می شود.

7- برای به دست آوردن نتایج خاص ” از نوع مخصوصی از پرانا استفاده می شود که در در مورد شفای پرانیک پیشرفته می باشد .

سوال ؟

– اين انرژي چگونه در فرد ايجاد و منتقل مي شود؟

طبق قانون فيزيک انرژي در تمام جهان وجود دارد از بين نمي رود بلکه از شکلي به شکل ديگر تبديل مي گردد.ارتباط انسانها با اين نيروي الهي هميشه برقرار بوده و هست. اما اين ارتباط به خاطر افکار و احساسات منفي ما ضعيف گرديده است. بعد روش انتقال انرژي را آموخته و مي‌توانند با انتقال انرژي به بيماران براي درمان بيماري اقدام کنند.روش و تکنيک پرانا ظرفيت چاکراها را براي دريافت خالص‌تر و قويتر انرژي الهي بالا برده، و ما را از تمامي انرژي‌هاي منفي رها ساخته، چاکراها را شارژ و متعادل ساخته موجب شفا و سلامتي ما مي‌گردد.

– آيا انرژي در تمام افراد وجود دارد؟

بله؛ دقيقا و بدون استثنا؛ از آغاز خلقت بشر ارتباط انسان با خداوند برقرار بوده و هست.اما ما انسانها با درگير شدن با مشکلات و مسايل دنيوي و افکار و احساسات منفي چون حسد، کينه ، تنفر، عصبانيت و … در مسير عبور انرژي الهي انسدادهايي ايجاد مي‌کنيم که ميزان دريافت انرژي الهي را به حداقل مي‌رساند و ما دچار بيماري مي‌شويم. با اين روش مي‌توان ساختار چرخه‌هاي انرژي را به درستي شناخت و ظرفيت دريافت انرژي الهي را به حداکثر رساند و با دريافت بيشتر انرژي خود و ديگران را از بيماريهاي روحي و جسمي شفا داد.

– آيا اين انرژي در تمام افراد به يک ميزان است يا قوت و ضعف وجود دارد؟

در تمام افراد انرژي به يک ميزان وجود دارد و قوت و ضعف آن به ميزان تعادل چاکراهاي شخص بستگی دارد. و هرچه شخص به انتقال انرژی برای دیگران و خود بپردازد کانال انتقال انرژی اش وسیعتر می گردد.

– آیا این روش برای درمان تمام بیماریها قابل استفاده است؟

مسلما هیچکدام از روشهای علمی و درمانی تاکنون توانایی پاسخگوی به تمام بیماریها و امراض را نداشته است. زمانی حکم الهی است که شخص با بیماری خاصی از جهان برود اما حتی در این موارد این روش باعث کم شدن درد و آرامش روحی و بالارفتن آگاهی معنوی و پذیرفتن آگاهانه سرنوشت بیمار می گردد. تاکنون این روش پاسخگوی دسته بزرگی از بیماریها بوده است.مانند بیماریهای عضلانی. سردردها. مشکلات اعصاب و روان. دردها و مشکلات گوارشی. بیماریهای تنفسی قلبی و میگرن و افسردگی و وسواس و اضطراب و …..

– آیا تمام افراد درهر سنی می توانند از انرژی درمانی استفاده کنند یا این تکنیک را بیاموزند؟

بله. یادگیری و استفاده از این روش درمانی، هیچگونه محدودیت سنی ، استعدادی، تحصیلاتی ندارد. تنها توصيه ميشود افراد يادگيرنده بهتر است سن بالاي 17 سال داشته باشند تا بهتر با مطالب و دروس آشنا شوند و همچنين بتوانند در مورد آن تحقيق يا كنكاشي و … انجام دهند.

-آیا عوارضی هم برای این روش درمانی دیده شده است؟

خیر تاکنون هیچگونه عارضه زودرس یا دیر رَس از هیچ روش انرژی درمانی در هیچ نقطه از دنیا گزارش نشده است و مسلما به دلیل حساسیت بالای دست اندرکاران هر کشوری نسبت به این روش درمانی. اگر کوچکترین عارضه ای دیده شده بود. بدون استثنا در تمام دنیا اعلام شده و جلوی این روش گرفته می‌شد.

در هنگام استفاده از این روش درمانی آیا می‌توان روشهای درمانی دیگر را هم بکار گرفت یا خیر؟

بله . خوشبختانه این روش درمانی به دلیل سازگار بودن با ساختار وجودی تمام انسانها بدون استثنا می تواند با تمام روشهای درمانی درکنار یکدیگر استفاده گردد بدون آنکه هیچ تداخلی با هم داشته یا مشکلی ایجاد نماید. در این روش درمانی همیشه به بیمار تاکید می گردد که باید به پزشک متخصص مراجعه نموده و ضمن مصرف داروی تجویز شده به انرژی درمانی بپردازد. انرژی درمانی به عنوان طب مکمل به بیمار کمک می کند تا دارو در جای مناسب اثر نموده و طول درمان کوتاهتر گردیده، و عوارض جانبی داروها به حداقل برسد.

-آیا بیمار در هنگام درمان با انرژی باید داروهای شیمیای خود و یا سایر روشهای درمانی را کنار بگذارند؟

به هیچ وجه تفکر صحیح نیست. قطع یا کنارگذاشتن دارو و یا هر درمانی بستگی به روند بهبودی بیمار داشته که این مرحله هم حتما باید با نظر و مشورت پزشک معالج که بیمار تحت نظر وی بوده، صورت گیرد. بیمار نباید به دلیل استفاده از انرژی درمانی سیر درمان پزشکی خود را ترک کند و حتما باید در تمام مراحل با طبیب متخصص در ارتباط باشد و دستورات پزشک خود را دقیقا اجرا کند.

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *