چاكراها و شفابخشی

چاكراها و شفابخشی
انرژي‌هايي كه از چاكراها خارج يا به آنها وارد مي‌شوند بر ماهيچه‌ها، سيستم عصبي و غده‌ها تأثير مي‌گذارند. اين انرژي‌ها بر تمام سيستم تأثير مي‌گذارند بنابراين يك چاكراي بسته، مي‌تواند مشكلاتي در تمام نواحي پيرامون ايجاد كند. اگر چاكراها باز و به خوبي روان باشند شخص احساس ارتعاش و تابش مي‌كند و آماده است تا به زندگي عشق بورزد

اما وقتي چاكراها به طور نسبي يا كاملاً بسته باشند شخص دسترسي كامل به انرژي خود ندارد، اين امر به سردرگمي، افسردگي و آشفتگي عمومي منتهي مي‌شود. انرژي‌ها مي‌توانند بر اثر گرفتگي ماهيچه‌ها، وضعيت نامناسب بدن يا انباشته شدن انرژي در چاكراها، مسدود شوند.
رنگ‌هاي ارتعاشي در يك چاكرا، نشان دهندة‌ هماهنگي و رشد هستند. نواحي مات يا خاكستري چاكراها نشان دهندة وجود مشكلات از جمله رشد‌نيافتگي، منفي‌گرايي، ترس از ارتباط با جهان يا گرفتگي جسماني، عاطفي و ذهني مي‎باشند. بعضي چاكراها نسبت به چاكراهای ديگري كه پيرامون آنها هستند، خيلي فعال‌ترند ، اين به معني آن است كه به آن چاكراي خاص بيش از حد توجه داشته ايد و آن را با جذب انرژي از چاكراهاي پيرامون پركرده‌ايد .

اين كار منجر به ناخوشي مي‌شود . از سوي ديگر، مسدود كردن يك چاكرا در تمام آن ناحيه ايجاد گرفتگي مي‌كند. به عنوان مثال، بستن چاكراهای جنسي از بيم انرژي جنسي ممكن است تمام ناحية پايين شكم را مسدود كرده و ‎ْ فعاليت‌هاي طبيعي آن را كند نمايد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در کندالینی

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *