کاربردهای کریستال نمک در محیط زندگی

کاربردهای کریستال نمک در محیط زندگی
بشر هفته‌ها بدون غذا و یا چند روز بدون آب می‌تواند زندگی کند اما بدون هوا فقط چند دقیقه زنده میماند، هوائی که ما در حال حاضر تنفس میکنیم در اثر فعالیت‌های فکری و بدنی از سم بسیار بالائی انباشته شده است ، دود سیگار ، سموم حاصل از سوخت اتومبیل‌ها و کارخانه‌ها ، وسایل سرمازا و گرمازا ، رنگ‌های شیمیائی بودار که در هوای تنفسی ما منشتر میشوند و … بسیار زیان بار میباشند.
حتی پاک کننده‌ها و ضدعفونی کننده‌ها مانند واکس کفپوش اتاق‌ها و بسیاری از شوینده‌ها که استفاده از آن‌ها در همه جا ضروری به‌نظر میرسد نیز مشکلات متعددی برای انسان به‌وجود می‌آورند.

کریستال نمک باعث آزاد شدن یون‌های منفی و در نتیجه تنظیم ضربان قلب و عدد فوق کلیوی و تیروئید میشود و از این رو میتوان گفت سنگ نمک تولید کننده ویتامین هواست ، ما در دنیائی زندگی میکنیم که بدون وسایل رفاهی الکترونیکی مثل ماکروویو ، ماکروفر ، تلویزیون ، موبایل ، کامپیوتر و نظایر آنها زندگی کردن برایمان مشکل و حتی گاهی غیر ممکن است ولی همه این وسایل رفاهی با امکاناتی که برای ما ایجاد می‌کند مشکلات و زیان‌های غیر قابل جبرانی را به همراه دارد زیرا این وسایل یون‌های مثبت در محیط به وجود می‌آورد که بسیار خطرناک است.
در روستاها و یا کشورهائی که هوای آن پاک است ، در هر سانتی‌متر مکعب هوا تا چهار هزار یون منفی و در کنار دریا تا ده هزار یون منفی وجود دارد و در محل‌هائی که آبشار وجود دارد، یون‌های منفی به صد هزار در سانتی‌متر مکعب میرسد و به همین علت است که مردم هنگامی که استحمام میکنند احساس بهتری دارند چون انرژی منفی از بدن انها خارج میشود.
در شهرهای شلوغ و پر ترافیک مثل تهران و نیویورک و … تعداد یون‌های منفی در سانتی‌متر مکعب تنها به صد میرسد که این کمبود برای سلامتی انسان واقعاً مضر است.
محققین دانشگاه بریکلی Brackly در کالیفرنیا یافتند که مقدار کمی یون منفی می‌تواند باکتری‌های مضر در هوا را از بین ببرد و از بروز بیماری‌های عفونی پیش‌گیری کند ، بنابراین برای جلوگیری از خطرات موجود باید مقدار یون منفی در فضا را بالا برد و استفاده از چراغ‌های کریستال نمک در بالا بردن مقدار یون‌های منفی در فضای تنفسی میتواند مؤثر باشد.
تولید یون منفی توسط چراغ‌های کریستال نمکی در محیط ، زندگی را انباشته از انرژی کرده و خطرات ناشی از بالا بودن یون‌های مثبت در حد بسیار بالا را از بین میبرد.
چراغ‌های کریستال نمکی را می‌توان در مکان‌هائی چون کارخانجات ، محل کار منزل که غبار و آلودگی ناشی از دستگاه‌هائی که الکترومگنتیک تولید می‌کنند و برای سلامتی مضر هستند به‌کار برد ، این سنگ‌ها می‌توانند به سلامتی و حس آرامش ما کمک کنند.
اتاق خواب یکی از بهترین مکان‌هائی است که کریستال نمک در آن کاربرد دارد زیرا خوابی سالم ، راحت و عمیق را به ارمغان می‌آورد و یک یا دو چراغ کریستال نمک در اتاق استراحت باعث پائین آمدن استرس ، خستگی کار و نورهای غیر طبیعی ، مستقیم و آلوده کننده‌هائی چون سیگار و تشعشات میشود.
پرتو کریستال نمک در محل زندگی یا اتاق کار باعث بالا رفتن تمرکز می‌شود و بیش از هشتاد درصد از آثار سوء تشعشات وسایل الکتریکی و کامپیوتری به ویژه مانیتور را کاهش میدهد.
اتاق کودکان ، افراد سالمند و بیمار دیگر مکان‌هائی هستند که استفاده از کریستال نمکی لازم میباشد ، تنفس ، کیفیت هوا و بالا بودن آن به کوتاه شدن مدت بیماری کمک شایانی میکند.
کریستال نمکی در سلامتی انسان تأثیر شگرفی دارد و مهم‌ترین تأثیرات آن این است که می‌تواند نمک مورد نیاز بدن را تأمین کند و به همین علت برای کسانی که مبتلا به فشار خون هستند توصیه می‌شود.
استفاده از کریستال نمک در زندگی روزمره برای ما بسیار مؤثر است به‌طوری که استفاده از آن آرامش خاصی به انسان میدهد و باعث می‌شود فرد خیلی راحت به خواب برود و صبح با نشاط بیشتری بیدار شود.
گرمای حاصل از لامپ درون چراغ کریستال نمک در متعادل‌سازی هوای تنفسی ما و اثرات آن بر روی قسمت‌های مختلف بدن مفید است و بهتر است در هر مکان و محیطی که هستیم یک چراغ کریستال نمک در نزدیکی ما روشن باشد تا از خطرات بیماری‌های جسمی و روحی در امان باشیم.
مغز انسان در طول روز به واسطه بودن در کنار وسایل الکترونیکی، در معرض امواجی است که تا بیست برابر مقدار عادی و معمولی مضر می‌باشد و در نتیجه حالت عصبی ، بی‌خوابی یا کم‌خوابی ، عدم تمرکز و ضعف ایجاد می‌کند و حتی به‌دلیل ایجاد جریانی از رادیکال‌های آزاد امکان ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد.
افكار اطرافیان ما دارای ارتعاشاتی است كه اگر این افكار منفی باشد تولید موج و انرژی منفی در محیط ما كرده و باعث اثرات نامطلوبی بر سلامتی ما میشود كریستال نمك از لحاظ خاصیت انرژی به گونه ای است كه قدرت جذب این امواج منفی را داشته و باعث از بین رفتن این انرژیها می شود . .
» برخی اثرات مهم کریستال نمک بر سلامتی جسم و روح به دلیل بالا بردن مقدار یون‌های منفی در فضا به شرح زیر میباشد :
» پائین آوردن شدت حمله‌های آسمی
» کاهش گرفتگی سینوس‌ها
» کاهش مشکلات تنفسی
» کاهش حساسیت و آلرژی
» کاهش سردردهای میگرنی
» کاهش اضطراب و عصبیت‌ها
» بالا بردن ظرفیت شش‌ها
» ایجاد تمرکز حواس
» تقویت سیستم ایمنی بدن
» مهمتر از همه پاكسازی انرژیهای منفی محیط مثل چشم زخم و …

منبع :mahfeladabi

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *