کتاب روان درماني پرانايي

کتاب روان درماني پرانايي
سومين کتاب از سري کتاب هاي استاد چه کوک سويي که توسط دکتر آرام ترجمه شده است کتاب روان درماني پرانايي مي باشد. در اين کتاب مي آموزيم که از تهي هاي رواني و ذهني به صورت انگل هاي انرژي و ماهيت هاي منفي مي توانند بر روي بدن تاثير منفي گذارد .اين ماهيت هاي فکري و منفي مي تواند بر روي بدن تاثير منفي گذارد. اين ماهيت هاي فکري و منفي مي تواند بر عملکرد چاکرا و کانال هاي انرژي بدن تاثير گذارد و آن ها را دچار اختلال نمايد. روش هاي روان درماني پرانايي مي تواند ماهيت هاي روان و انگل هاي انرژي يکي را در بدن از بين ببرد و تاثيرات درماني بر روي فرد ايجاد نمايد.
روش هاي روان درماني پرانايي مي تواند ماهيت هاي روان و انگل هاي انرژي و مسيرهاي چاکرايي از ديگر تکنيک هاي اين دوره مي باشد .ما با قرار دادن سپر در چاکراها و هاله انرژي اطراف بدن مي توانيم خود را در برابر انرژي هاي منفي و ماهيت هاي انرژي منفي حفاظت کنيم .بدين طريق مي توانيم خود را در برابر تنش اضطراب و نگراني هاي ديگران حفاظت کنيم .روان درماني پرانايي به ما مي آموزد که به جز اين جهان ، جهان ديگر هم وجود دارد که مي تواند به صورت غير مستقيم بر رفتارها و احساسات ما تاثير گذارد. در پزشکي کلاسيک علت بيماري ها را تغيير بيوشيمي هاي خون مي دانند .ممکن است برخي از بيماري ها و احساسات ما متاثر از بيوشيمي خون باشند ولي نمي تواند علت تمام بيماري و احساسات را بدين طريق تغيير و توجيه نمود. دوره روان درماني يک ديدگاه جديد براي از بين بردن مشکلات رفتاري و بيماري هاي رفتاري و خلقي مي باشد اين تکنيک همانند ديگر تکنيک هاي انرژي درماني بدون لمس مي باشد و ارتباطي به اعتقاد بيمار ندارد. هر کس با پشتکار مي تواند اين روش را بياموزد و خود و نزديکان را از احساسات منفي پاک نمايد .
دوره روان درماني پرانايي توسط دکتر آرام در مرکز تجسم خلاق در 5 جلسه 2 ساعته برگزار مي شود جهت اطلاع بيشتر با مرکز تماس بگيريد.
کتاب روان درمان پرانايي در 114 صفحه مي باشد.

[wpshop_product]

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *