کندالینی( آتشی ازدرون) …….

کندالینی( آتشی ازدرون) …….

هر جا موجود زنده ای یافت شود،آنجا حیات،یا کندالینی دیده میشود. کندالینی آتش زندگیست. در تمام مراحل حیات جاندار جریان دارد. بدن ما از دو راه کسب انرژی میکند.
1- از راه غذا ( انرژی بیوشیمیایی) 2- از راه کیهانی (انرژی الکترومغناطیسی) که در همه جا جریان دارد. کندالینی کجا قرار دارد؟ در انتهای ستون مهره ها. دنبالچه (مهره خاجی) که از اتصال 4 یا 5 مهره جنینی بوجود آمده در افراد بالغ یک عدد میشود. این استخوان در پزشکی ساکروم نامیده میشود. کندالینی مقدار زیادی انرژی در خود ذخیره میکند، و نقش بسیار فعالی هم در آزاد سازی انرژی دارد. تکرار زیاد و غیر طبیعی عمل جنسی این انرژی را به تباهی و نابودی می کشاند.
این محل بشما نیرو میدهد، و مرکز تعادل و تحمل وزن شماست. در هر جا با یک نام شناخته میشود . ژاپنیها شی، چینی ها،چی میگویند با نام های مار آتشین، قدرت مار، نیروی اولیه، پراناشاکتی، شاکتی،و …. از آن سخن گفته میشود. کندالینی در زبان سانسکریت به معنی (( چمبره زده چون مار)) است. من در این مقاله کندالینی را بصورت ساده و روان بیان میکنم.فقط اصل و اسکلت مطلب این است که،لطفا شعله شهوت را پایین بکشید. در این صورت است که کندالینی شما سالم و پرانرژی میشود.بقیه مطالب، حرف های دهان پرکنی ویا پول به جیب زدن است. تنها رمزی که استادان قدیم از دیگران مخفی می کردند، کنترل شهوت و تکرار کوآن بود . برای خود من نیز در این سالیان دراز یک نکته به اثبات رسیده. پاک شدن ذهن از بدیها و پلیدیها و ایجاد یک عشق پاک و محبت خالصانه و بدون توقع نسبت به انسانهاست،که ظاهر میشود. هنوز هم نمیدانم در باره چه کلمه والایی صحبت میکنم …….

تمرین :شهوت خود را کنترل کرده ، هرگززیاده روی نکنید.تا سیستم ایمنی بدن شما دچار اختلال نگردد.چون احتمال مبتلا شدن به هر نوع بیماری را برای خود ممکن میکنید. از الکل ، دود، قندو شکر مصنوعی، گوشت زیاد،و فکر های آشفته پرهیز کنید.اجازه دهید کندالینی بیدار شده در کمال آرامش ، پر از انرژی شود. چون انرژی کندالینی باعث تقویت ذهن و احساس شده . شما را بدون تردید، به اوج قدرت میرساند .آنگاه آتشی از درون میشوید …
منبع:http://www.mounaa.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *