تعبیر خواب روحانی

تعبیر خواب روحانی

تعبیر خواب خود را صورت روحانی مشاهده کردن- شما ممکن است دوست داشته باشید به فرد بهتری تبدیل شوید یا احترام و عزت را از دیگران بدست بیاورید.

تعبیر خواب  مشاهده‌ی شخص دیگری به عنوان روحانی- شاید شما خواستار حضور یک چهره‌ی بااقتدار در زندگی خود هستید یا به دنبال فردی برای کمک و راهنمایی خود می‌باشید.

تعبیر خواب  ملاقات با یک روحانی- شما به راهنمایی و حمایت روحی نیاز دارید.

دیدن روحانی در خواب

خواب دیدن

تکنیک های رویا بینی را بیاموزید

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

4 دیدگاه

  1. شبی خواب دیدم ماشینم کلی شده مردی آن را تمیز کرد ومن آسوده خاطر شدم صبح دیدم ماشین پنچر شده جک را بد جایی گذاشتم چرخ ماشین را خارج کردم جک همینطور در بدنه ماشین فرو میرفت وپایین میامد پدرم دید سریع جک دیگری آورد جای درست جا زد جک قبلی را خارج کرد حتی احتمال داشت جک در برود وماشین دستم را له کند این رویای من از آینده خبر داد هیچ ارتباطی با ضمیر ناخودآگاهم در این زمینه نمیتوانم پیدا کنم اگر ممکن باشد مرحمت فرمایید در این خصوص برای این جانب توضیح بفرمایید یا مرحمت مضاعف فرموده به ایمیلم در صورت امکان ارسال فرمایید تشکر میکنم

    1. روح برتر خداوند علاقه خاصی بهت داره فقط همین.احتمالا تو اینده به شیوه ی. مثبت برات تکرار میشه و بهتر می فهمی منظورمو

  2. لطفا همه عالم بسیج شوید و تعبیر خواب این دوست خوبمان به هرصورت یا با اس ام اس، یا تلگرام، یا اینستاگرام، یاازطریق ایمیل، یا جیمیل یا هرطور میتوانید حتما تعبیری در ضمینه جک ماشین و تایر بفرستید و موجودی را از غم و غصه نجات دهید….
    دستور ایشان راهرچه زودتر انجام دهید.
    یاعلی.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *