انرژي درماني چيست‌؟

انرژي درماني چيست‌؟
ايجاد تعادل بين قطبهاي مثبت و منفي انرژي مغناطيسي در بدن در اين سيستم درماني عامل اصلي كه با عناوين نيروي حيات ، پرانا ، انرژي كيهاني انرژي زيست و … شناخته شده است ،روند درمان را خود بخود شكل مي دهد ، فقط كافي است شخص (يا اشخاص )واسط در وضعيت اتصال بارهاي مثبت و منفي مناسب قرار بگيرند تا انسداد انرژي حياتي بدن كه سبب ايجاد بيماري و اختلال در روند سلامت شده است گشوده شود و نيروي حياتي در مسير عادي و طبيعي خود طي مسير نمايد .

روش كار بسيار ساده و در عين حال به طور معجزه آسايي موثر است شما هم امتحان كنيد .سيستم انرژي درماني يا پولاريتي مانند يك قاره كشف نشده است كه نظر يه ها و اطلاعات زيادي در مورد آن وجود دارد كتب و منابع زير را پيگيري كنيد .
دستهاي تو هديه اي از سوي خداوند است، با آنها عشق درون قلبت را براي آرامش كساني كه در رنج ، كدورت و ناراحتي هستند، بكار ببر.
دانستن اينكه چيزي هست كه مي تواني آن را به ديگران منتقل كني ، تو را به شوق مي آورد مانند يك چشمه جاري است ، جاري در درون دستهايت، براي كمك به ديگران .
آنگاه كه با دستهايت به ديگران كمك مي كني ، اين كمك ، مانند يك سرچشمه عظيم از شعف و شادماني تو را در بر مي گيرد . هنگامي كه با دوست و يا انساني مواجه مي شوي كه درد مي كشد، هيچ گاه احساس ناتواني و نااميدي نمي كني .
سيستم انرژي درماني يك روش كل گرايانه براي تندرستي و درمان است پولاريتي با كل وجود شخص سر و كار دارد ، افكار و گرايشها، احتياجات غذايي،ورزشهاي مخصوص يوگاي پولاريتي و البته كمك جلسات پولاريتي به جسم براي درمان خود تو را براي كمك به ديگران مهيا مي كند .
با بكار بردن نيروي حيات كه به طور طبيعي در دستهاي هر كسي جريان دارد ، مي توانيم انرژي شخص ديگري را آزادومتوازن كنيم .
در مدتي كه اين انرژي در جريان است ، صلح، شعف، عشق و سلامتي را هديه مي كنيم .
-نيروي حيات در بدن انسان جاري است گويي از يك سيستم مدار دايره اي نامدتي پيروي ميكند و در مسيرش هر سلول را تقويت و شارژ مي كند اين جريان انرژي مي تواند تضعيف شود و بخشي از آن بر اثر فشار رواني انسداد يابد ، دانش طب سوزني دقيقاً نقطه انسداد را معين مي كند و با بكار بردن سوزن و تحريك آن نقاط ، جريان انرژي را به حال اول برمي گرداند.
در توازن انرژي پولاريتي براي باز كردن نقاط مسدود شده از تكنيكهاي تماس غير جسماني و جسماني استفاده مي شود تا انرژي به درون سيستم يكپارچه فرستاده شود ، اين به معني برقراري دوباره جريان مناسب و تنظيم نيروي حيات در سراسر بدن است .
همانطور كه كره زمين و خورشيد ، شمال و جنوب كره زمين قطب مغناطيسي دارند ، بدن انسان نيز داراي قطبهاي مغناطيسي مثبت ومنفي است . در واقع هر چيزي كه روي سياره زمين قرار دارد داراي يك قطب بار مثبت در بالا و يك قطب بار منفي در پايين است .
قسمت بالاي بدن انسان انرژي مثبت دارد .
پاها انرژي منفي دارند
سمت راست مثبت و سمت چپ منفي است
به كمك يك وات سنج دقيق مي توان اين بارها را در بدن انسان تشخيص داد .
وقتي قطبهاي مثبت و منفي در برابر هم قرار مي گيرند ، يك جريان جاذبه بين آنها برقرار ميشود
دست راست (+)با سمت چپ بدن (-)وتوسط اتصال
دست چپ (-) با سمت راست بدن (+)
وبه همين ترتيب وقتي درمانگر روي كسي كارمي كند دست راست او با سمت چپ بدن گيرنده انرژي اتصال برقرار مي كند و دست چپ او با سمت راست بدن آن شخص متصل مي شود.
در حالي كه شخصي كه توازن و سلامتي خود را تا حد زيادي از دست داده است ، اغلب دگرگوني عظيم دوباره جوان شدن را كاملاً به صورت مشخص و واضحي احساس خواهد كرد .
عصبها ماهيچه ها را كنترل مي كنند و ماهيچه ها استخوانها را نگه مي دارند . براي همين تعجب آور نيست كه بعد از انجام و انتقال پولاريتي استخوانها دقيقاً خود به خود سر جاي خودشان برمي گردند از آنجا كه پولاريتي در سطوح بسيار عميق اثر مي گذارد ، جاي تعجب ندارد كه تغييرات بسيار گسترده ا ي را بر روي شخص گيرنده پولاريتي مشاهده كنيد . ممكن است حالت ياس و افسردگي شروع به تغيير و بهبود كند . بعضي مواقع در هنگام انجام كار شخص گيرنده تمايل به گريستن پيدا مي كند كه به او توصيه مي شودبه آرامي و دلگرمي احساسش را رها كند و آن را در خود سركوب نسازد.
بعضي ها ممكن است در هنگام انجام كار پولاريتي به يك خواب هوشيارانه فرو بروند بعضي مواقع شخص تمايل به يك خواب شبانه كامل دارد .
نيروي حياتي فقط به جايي مي رود كه به آن
احتياج هست و كمك مي كند كه احساس بهتري نسبت به زندگي داشته باشند .نيروي حياتي بين درد هاي جسماني و روحي فرقي نمي گذارد . در واقع در هر دو وضعيت ، نيروي حيات بايد در منطقه يا نقطه اي كه مسدود شده است ، مجدداً جريان طبيعي خودش را بازيابد.
افرادي كه درمان با انرژي را دريافت مي كنند ، در واقع در مدار جريان نيروي حيا ت قرارمي گيرند . از اين رو اين امكان را مي يابند كه تمام فوايد اين جريان را تجربه كنند . هنگامي كه مدار ميدان انرژي مهرو عشق بوجود مي آيد، همه كساني كه در آن ميدان قرار مي گيرند روبه تعالي مي نهند .
تاثير انرژي درماني هميشه آني و يا خيلي چشمگير نيست ، افراد مبتلا به بيماريهاي مزمن اغلب احتياج به يك سري جلسات پيوسته همراه با يك رژيم بهبود بخش ، ورزش و مهمتر از همه ،‌گرايشهاي رفتاري و احساسي مثبت دارند .
نيروي يا انرژي حياتي را مي توان مانند يك مدار انرژي چرخشي تجسم كرد كه در اطراف بدن در حركت است و به درون بدن نفوذ مي كند .
منبع :http://www.daroushafa.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *