انرژی درمانی پرانیک

انرژی درمانی پرانیک
دنيا به اندازه اي تاريك نيست
كه يك شمع نتواند ان را روشن كند!
پرانیک هیلینگ یک تکنیک درمانگری به کمک « پرانا » و « انرژیشفای الهی » است . « پرانا » انرژی حیاتی است که پیرامون ما را فرا گرفته است . پرانا در این روش ابزار و کانالی است برای انرژی الهی .بنیانگذار این تکنیک مَستِر « چوآ کوک سوئی » (CHOA KOK SUI) می باشد . این تکنیک در ابتدا در بین مردم عادی رواج نداشته است و فقط عده معدودی از این تکنیک باخبر بودند و از آن استفاده می کردند .

تا اینکه بالاخره این تکنیک اخیراً به صورت سینه به سینه ( از فردی به فرد دیگر) در بین مردم عادی رواج یافته است . روش انتقال انرژی در این تکنیک به کمک دستها می باشد و به محض نیت هیلر این انرژی از طریق دستها جریان پیدا می کند .درچين و تبت نام پرانا و درمان با انرژي رواج بسياري داشته است و در چين، مصر و هند به عنوان يك هنر و يك علم ، بطور گسترده مورد تمرين و بررسي بوده است ولي بدليل نگرانی از استفاده نادرست در خفا انجام شده وبصورت رمزآلودی باقي مانده است. همچنين در بسياري از نقاشی ها ، هاله هاي انرژي در اطراف بدن قديسين ديده مي شود و يا به صورت نوري كه از كف دست ها خارج مي شود، نشان داده شده است.فردي كه باري ديگر اين علم و هنر قديمي را به جهان معرفي نمود يك دانشمند چيني به نام Choa Kok Sui بود كه در مدت بيست سال ، تجربيات فراوان خود را در قالب سه كتاب به دوازده زبان عرضه نموده است .
رواندرماني Pranic كه به درمان بيماري هاي رواني با استفاده از تكنيك هاي پيشرفته مي پردازد.همچنين بيماري هايي که مي توان با Pranic Healing درمان نمود به گروه هاي زير تقسيم مي شوند: بيماري*هاي فيزيكي ساده مانند سردرد، دندان درد، گلو درد، دل درد، تب، اسهال، درد هاي استخواني و يا پيچ خوردگي و سوختگي هاي سطحي كه ظرف مدت كوتاهي باعث بهبود مي شود. بيماري هاي سخت*تر مانند مشكلات قلبي، بيما ري هاي كليوي، سل، هپاتيت، ميگرن، كيست ها، التهاب مفاصل و صرع كه احتياج به جلسات درماني بيشتري دارد. بيماري هاي ذهني و احساسي مانند استرس، افسردگي، شيزوفرني، پارانوئيد و انواع ترس هاچه تحقیقات و مستنداتی در مورد تاثیر شفای پرانیک موجود است؟امروزه مدارك و شواهد علمي براي اثبات بدن انرژي و تاثير سلامت آن بربدن فيزيكي وجود دارد كه بر مبناي اسفاده از دستاورد دانشمندان روسي و استفاده از دوربين كرليان مي باشد
منبع :انجمن میترا

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *