به كارگيري هيپنوتيزم براي آموزش ماوراء الطبيعه

به كارگيري هيپنوتيزم براي آموزش ماوراء الطبيعه

اين روش بسيار موثر و منحصر به فردي براي كمك به دست اندركاران امور ماوراء الطبيعه است تا استعدادهاي خود را توسعه دهند. اكثر احضار كنندگان روح براي تقويت مهارت هاي خود، دوره‌هاي آموزشي هيپنوتيزم را مي‌گذرانند. روح ما در حالت خلسه برانگيخته مي‌شود و آنچه را كه در ذهن پنهان كرده‌ايم، آشكار مي‌كند. زيبايي زندگي را حس مي‌كنيم و از كشف رمز و راز محبت به هيجان مي‌آييم. اين حالت خلسه را در ادبيات ماوراء الطبيعه «سومين چشم ذات انسان» مي‌نامند. وقتي وارد اين حالت شويد، امكانات ذيل را در اختيار خواهيد داشت:

 

 

 

محلي براي رويارويي با سايه گذشته خود؛

زمان براي انديشيدن به ماهيت روح؛

راهي براي بررسي آينده و سرنوشت رواني خود؛

فرصتي براي صحبت با فرشتگان نگهبان؛

پي بردن به روشي براي درك فراروانشناسي؛

محلي براي برانگيختن عوامل علاج كننده ي نهفته در وجود خود؛

پي بردن به ريشه مسائل؛

مسيري براي سير و سلوك در روح؛

روشي براي نگارش غيرارادي مطالب؛

 

علاوه بر اين مي‌توانيد موارد ذيل را نيز انجام دهيد:

 

هوش و فراست خود را تقويت كنيد و مسيرها را بيابيد؛

حس غيب گويي را در خود تقويت كنيد و خودتان را روانكاوي كنيد؛

براي رسيدن به موفقيت، رايحه‌اي از خود ساطع كنيد؛

راهنماي ديگران در امور معنوي باشيد؛

 

براي راهنمايي كردن خود زندگي گذشته تان را بررسي كنيد

وقتي در زندگي خود بر سر چند راهي مي‌رسيد، مي‌توانيد براي تصميم گيري صحيح، از ذهن خود كمك بگيريد. همچنين در صورت وجود موانع و مشكلات شما را با خبر مي كند.

 رسيدن به سطح عميق هسته در هيپنوتيزم به روشن فكري لاهوتي منجر مي‌شود. مسيري پيش روي شما روشن مي‌شود تا به حقايق نهفته در خود پي ببريد و براي تسلط بر چالش هاي زندگي، خود را بهتر درك كنيد.

همچنين مي‌توانيد با شخص خردمندي كه قبلا" با او روبه رو شده و يا نشده‌ايد، تبادل نظر كنيد تا با شما هم فكري كند تا در وضعيتي كه فراتر از دسترس شما است، خردمندانه عمل كنيد؛ مثلا" ممكن است كه مخترعي پرسش هاي نابغه ي خلاقي همچون اديسون را مطرح كند.

وقتي به گذشته مي انديشيد، نمي‌توانيد وقايع آن را تغيير دهيد؛ ولي مي‌توانيم كه ماهيت خود را با توجه به آنچه اتفاق افتاده است، تغيير دهيم. هنگام رسيدن به سطح خلسه مي‌توانيم خودمان را از ضربه‌هاي روحي گذشته نجات دهيم و آينده بهتري را براي خودمان در نظر بگيريم. اين روشي براي برطرف كردن ابهام نكات ناشناخته و بررسي گذشته با ديدي عميق است و اين امر باعث مي‌شود، براي رسيدن به آينده اطلاعات بهتري داشته باشيم. مي‌توانيد با درك زماني كه از عمر شما سپري شده است، از زمان باقي مانده بهتر استفاده كنيد.

 

سه نوع پسروي وجود دارد

1. به ياد آوردن برخي وقايع مشخص؛

2. بررسي دقيق ضربه‌هاي روحي دوران كودكي؛

3. افشاي راز زندگي گذشته.

 

تصوير سازي ذهني: فرض كنيد كه جلوي تخته سياه ايستاده‌ايد. يك دايره سفيد بزرگ، روي تخته تجسم كنيد. خودتان را در مركز اين دايره ببينيد. حالا دايره به تونل بزرگي تبديل مي‌شود كه نوري در دور دست آن ديده مي‌شود. شما خود را روي يك پياده‌روي متحرك مي‌بينيد و در داخل تونل به طرف نور طلايي رنگي كه خيلي زيبا به نظر مي‌رسد، به پيش مي‌رويد. وقتي به آن روشنايي مي‌رسيد، خود را در مرحله ديگري از زندگي حس مي‌كنيد. متوجه تقويمي كه اطلاعاتي از آن سال دارد باشيد.

به رنگ پوست خود نگاه كنيد. مرد هستيد يا زن؟ بزرگسال هستيد يا كودك؟ مردم شما را چه صدا مي‌زنند؟ اين چه قسمتي از دنيا است؟ به زباني كه صحبت مي‌كنند، گوش فرا دهيد. در مراسم و آيين آنها شركت كنيد. غذاي آنها را بچشيد. رايحه‌ها را بو كنيد. به موسيقي گوش فرا دهيد. سوال بپرسيد. به خودتان بگوييد: از اين تجربه، مطالب آموزنده ي زيادي فراخواهم گرفت.

 به اين ترتيب، بلوغ فكري مي‌يابم و براي بهبود وضع زندگي خود روشن فكري مي‌كنم. هر دفعه تصميم مي‌گيرم كه وارد اين بعد شوم، اطلاعات بيشتري براي كمك به خودم به دست مي‌آورم.

منبع " کتاب راهنمای کامل هیپنوتیزم پیشرفته با ترجمه دکتر آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *