درمان بيماری صرع به کمک هیپنوتیزم

درمان بيماری صرع به کمک هیپنوتیزم

اين واژه براي تشريح بيش از بيست نوع حمله اي به كار مي‌رود كه ماهيت مزمن دارند؛ يعني آنها دوره اي روي مي‌دهند. در وخيم ترين حالت مي‌تواند باعث از دست رفتن هوشياري شود. در حالت خفيف، فقط عضلات صورت تكان مي‌خورند و بيمار اندكي بعد هوشياري خود را به دست مي‌آورد.

متخصص هيپنوتيزم مي‌تواند انقباض هاي غيرارادي عضلات را تشخيص دهد و نحوه ي كنترل آنها را به بيمار بياموزد. بهتر است از روش خودهيپنوتيزمي استفاده شود تا بيمار بتواند در لحظه ي موعود، وارد حالت خلسه شود و آگاهي خود را در حد متعادلي حفظ كند.

 

تصويرسازي ذهنی برای درمان بيماری صرع به کمک هیپنوتیزم

برای درمان بيماری صرع به کمک هیپنوتیزم ، مديريت فشار روحي مي‌تواند وخامت هر دو نوع اين بيماري را كاهش دهد و به كارگيري خود هيپنوتيزمي مي‌تواند بسيار مفيد باشد. به محض ظاهر شدن اولين علائم حمله، بيمار از نيروي مغز خود براي كاهش آن كمك مي‌گيرد. به آينه ي جادويي نگاه كنيد و بعد لبخند بزنيد. اگر با رايانه كار مي‌كنيد، تصور كنيد كه اين واژگان روي نمايشگر ظاهر مي‌شوند: اين احساس، زودگذر است و من كنترل خود را حفظ خواهم كرد.

 

تلقين برای درمان بيماری صرع به کمک هیپنوتیزم

برای درمان بيماری صرع به کمک هیپنوتیزم ، اين مسئله دارد در حال برطرف شدن است. برطرف خواهد شد و ديگر عود نخواهد كرد. قادر هستم بر آن فائق آيم. مغز من علائم الكتريكي را به همه ياخته ها مخابره مي‌كند و به آنها آموزش مي‌دهد كه چگونه اين نشانه‌ها را فورا" كاهش دهند.

منبع " کتاب راهنمای کامل هیپنوتیزم با ترجمه دکتر آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *