رابطه پیشرفت با ثروت

رابطه پیشرفت با ثروت

تاثیر پیشرفت را به هر کاری که انجام می‌دهید منتقل کنید تا همه افراد این تصویر را از شما دریافت کنند که شما دارای یک شخصیت مترقی و رو به جلو هستید و باعث پیشرفت همه کسانی می‌شوید که با شما در ارتباط هستند. حتی به افرادی که در سطح اجتماع با آنها برخورد می‌کنید- صرف نظر از نوع  شغل و شخصی که با او به معامله می‌پردازید- فکر افزایش را منتقل کنید.

شما می‌توانید از طریق داشتن ایمان راسخ و محکم به این حقیقت که در مسیر افزایش و بدست آوردن چیزهای بیشتری در زندگی قرار گرفته‌اید و با فراهم کردن امکانی برای رخنه و نفوذ کردن این ایمان به هر عملی که انجام می‌دهید تاثیر افزایش را به دیگران نیز منتقل کنید.

 

هر کاری را با این باور انجام ‌دهید که شما دارای یک شخصیت مترقی و رو به جلو هستید و در نهایت مشاهده خواهید کرد که باعث پیشرفت و رشد همه کسانی می‌شوید که در ارتباط نزدیکی با شما قرار دارند.

همیشه این احساس را داشته باشید که شما در حال ثروتمند شدن هستید و در انجام این کار شما دیگران را نیز ثروتمند می‌کنید و به آنها سود و منفعت می‌رسانید.

از موفقیت‌های خود فخر نفروشید یا به آنها مباهات نکنید یا درباره آن صحبت‌های غیر ضروری نکنید. ایمان واقعی هیچگاه قابل مباهات نیست.

هر کجا که با انسان فخر فروشی روبرو شدید، در واقع، کسی را پیدا کرده‌اید که مردد و ترسو است.  صرفا به آنچیزی که دارید ایمان داشته باشید و اجازه بدهید این احساس در تمامی معاملات شما وجود داشته باشد. اجازه بدهید هر عمل، لحن و نگاهی که از شما به اطرافتان منتشر می‌شود کاملا متضمن این حقیقت باشد که شما در حال ثروتمند شدن هستید یا به عبارت دیگر از مدت‌ها قبل در ذهن خود ثروتمند شده‌اید.

کلمات وسایل خوبی برای انتقال این احساس به دیگران نیستند. آنها حسی از افزایش را فقط هنگامی احساس می‌کنند که در حضور شما هستند و این کار باعث جذب دوباره آنها به سمت شما خواهد شد.

شما باید، بنابراین، دیگران را به گونه‌ای تحت تاثیر قرار دهید که آنها احساس کنند که در ارتباط با شما، به مفهوم افزایش در خود رسیده‌اند. بنابراین، شما می‌توانید به  جای پرداخت نقدی در قبال هر آن چه که از آنها دریافت می‌کنید چیزی را بدهید که متضمن استفاده بیشتری برای آنها باشد.

به انجام این کار صادقانه افتخار کنید و بگذارید تا همه آن را بدانند و درعین حال، این موضوع باعث جذب مشتریان بیشتری نیز خواهد شد. مردم در جایی حضور می‌یابند که امکان افزایش برایشان فراهم باشد و خداوند متعال که خواستار افزایش برای همه می‌باشد و به خوبی می‌داند که ذات و سرشت انسان به سمت افزایش به سوی چیزهای بیشتر است شما را به سمت زنان و مردانی سوق می‌دهد که هرگز آنها را ندیده‌اید اما آنها شما را به سمت افزایش و فراوانی بیشتر هدایت می‌کنند.

در نتیجه، تجارت شما به سرعت رونق خواهد گرفت و شما از نتایج غیر منتظره‌ای که به سراغ شما خواهند آمد شگفت زده خواهید شد.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

 

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *