دنیای واقعی

 دنیای واقعی

«انسان خردمندی که دنیا را صرفاً یک توهم می‌داند، طوری عمل نمی‌کند که انگار دنیا واقعی است. بنابراین، او از رنج و عذاب جان سالم به در می‌برد.»

بودا (563 تا 483 قبل از میلاد مسیح) … موسس بودا

شاید عقیده داشته باشی که تجسم‌ات صرفاً فکر و رویاپردازی است و در دنیای واقعی هیچ قدرتی ندارد .

با این حال ، یکی از مشکلات دانشمندانی که می‌خواهند ثابت کنند چیزی درست است یا نه، باور ناشی از تجربیات علمی است ، چون باور یا تصور هر دانشمندی که به آزمایشی دست می‌زند، در نتیجه‌ی آن آزمایش اثرگذار است .

 

 

این قدرت تجسم و باور بشر است ! درست همان‌طور که باور دانشمند در نتیجه‌ی آزمایش تاثیر می‌گذارد ، باورهای تو هم در نتایج زندگی‌ات اثرگذار است.

باور تو چه واقعی باشد و چه غیرواقعی ، دنیای واقعی تو را تشکیل می‌دهد . هر آنچه تصور و احساس می‌کنی که حقیقت دارد ، دنیای واقعی تو را خلق می‌کند ، چون این چیزی است که تو به قانون جذب می‌دهی و خودت همان را به سوی خود بازمی‌گردانی . قوه‌ی تخیل تو واقعی‌تر از دنیایی است که مشاهده می‌کنی ، چون اين دنیا از قوه‌ی تخیل و باورت ناشی می‌شود ! هر آنچه باور داشته باشی و احساس کنی که واقعیت دارد، زندگی تو خواهند شد !

اگر بر این باور باشی که نمی‌توانی زندگی رویایی‌ات را داشته باشی ، باید قانون جذب هر حرف و هر فکر تو را دنبال کند و همان دنیای واقعی‌ات شود.

 

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *