روش های هیپنوتیزم

هسته، مركز انرژي تابنده

تغيير طرز فكر و طرز زندگي،


 از تاريخچه ي خانوادگي خود بهره اي ببريد و راز آن را حل كنيد.

نام عميق‌ترين حالت هيپنوتيزم، هسته است. وقتي شخصي به اين سطح از مدي‏تيشن برسد، مي تواند بدن خود را درمان و جراحات ذهني را نيز ترميم كند. اين مكاني است كه مخترعان نابغه و هنرمندان خلاق متولد شده‌اند. هيپنوتيزم آن قسمت از نبوغ انسان را فعال مي‌كند كه انسان را از ساير موجودات متمايز مي‌سازد و به كارهايي كه انجام مي‌دهيم، معني مي‌بخشد. عميق‌ترين حالت هيپنوتيزم كه هسته ناميده مي‌شود، هوش و فراست انسان را تقويت مي‌كند. بينش آگاهانه اي نسبت به گذشته براي انسان ايجاد مي‌كند. انسان را نسبت به آينده خردمند مي‌سازد و راه حل هايي براي معضل هايي كه به طور روزمره با آنها مواجه هستيم، ايجاد مي‌كند.

 

لغت واژه هسته را در مفاهيم جالبي تعريف كرده است. در زمين شناسي به معني مركز زمين است. هسته زمين، مجموعه‌اي از مايع هاي مغناطيسي است كه از آهن و نيكل تشكيل شده‌اند و نيروي جاذبه باعث تثبيت حيات در روي زمين مي‌شود. اگر اين نيرو وجود نداشته باشد، ما صرفا" اتم هايي محسوب مي‌شويم كه بي‌هدف در فضا شناور مي‌شويم. تعريفي كه از هسته در علم گياه شناسي شده است، آن را محل ذخيره بذر يا دانه مي‌دانند كه از آنجا زندگي جديدي شكل مي‌گيرد و همين تعريف براي انسان ها نيز شده است.
هسته در هيپنوتيزم، محل دقيق تمركز را مشخص مي‌كند. مي‌توان آن را به چشم طوفان تشبيه كرد. گرچه تندبادهاي قوي در اطراف آن مي وزند، ولي در بخش مركزي آن آرامش و امنيت وجود دارد. هسته در هيپنوتيزم صرفا" يك محل امن نيست، بلكه محل آرامي است كه ارتباط معنوي در آن روي مي‌دهد.
 در چنين حالتي از شور و نشاط و شادماني، بدن همچون وقتي كه خواب باشد، بي‌حركت است و هم زمان با آن، انرژي مغز براي عملكرد خلاق، بهينه سازي مي‌شود.
هسته، محلي براي پيدا كردن راه حل هايي براي مسائل است و انسان قدرتي به دست مي‌آورد كه در زندگي بهترين انتخاب ها را بكند. وقتي به اين سطح از آگاهي مي‌رسيم، هوش و فراست بر همه افكار و حركات ما نظارت مي‌كند و وقتي در چنين محيط سالمي قرار مي‌گيريد، درون گرا مي‌شويد و خود را در برابر داده‌هاي ورودي منفي محيط، محافظت مي‌كنيد.
در هسته ي هيپنوتيزم، لايه‌هاي بيروني ادراكي، درك، تظاهر و برنامه ريزي در محيط زيست با سطح بالايي از هوش و فراست ارزيابي مي‌شوند. هر چيزي كه مبتني بر توقعات و انتظارات مردم جمع آوري كرده‌ايد، به روش جديدي بررسي مي‌شود. ممكن است كه در حال حاضر نگراني نداشته باشيد. اگر به ذات خود دست يابيد، مي‌توانيد در عادت هاي خود تغيير چشمگيري دهيد و واكنش هاي سيستم عصبي را نيز متحول و منقلب كنيد. در چنين عمقي، مغز شروع به ترشح اندورفين مي‌كند. طبق مطالعات انجام شده ساختار شيميايي اندورفين، شبيه به مرفين است و در اين قسمت است كه درد كمتر مي‌شود و درمان تقويت مي‌شود.

 

منبع " کتاب هیپنوتیزم پیشرفته با ترجمه دکتر آرام "

با آرزوی موفقیت در زندگی برای شما


www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *