فواید هیپنوتیزم وخود هیپنوتیزم

فواید هیپنوتیزم وخود هیپنوتیزم
به وسیله متودهای هیپنوتیزم می توان کودکان را بهتر تربیت کنیم . و سرنوشت آنها را آنطور که میخواهیم پی ریزی نمائیم . دانش آموزان و محصلین را بدرس خواندن علاقمند تر نمائیم . میزان هوش و استعداد آنها را بالا ببریم و حافظه را تقویت نمائیم . بوسیله هیپنوتیزم میتوان عادات منفی و مضر را از بین برد. نظیر عادات به تنبلی و تن پروری عادت به پر خوری و پر خوابی , ترک عادت بقمار , ترک اعتیادات الکلی , ترک اعتیاد بمواد مخدر.

بوسیله هیپنوتیزم میتوان بسیاری از ناراحتیهای فکری و اختلالات روانی را معالجه کرد . سر درد , تنگ نفس , بیخوابی , نگرانی و اندوه و برخی از اختلالات جماز هاضمه , و ناراحتیهای قلبی , ترس , اضطراب , آشفتگی , نومیدی , دلسردی , نارضایتی , دردهای نابهنگام شکم , پشت . گردن دست و پا نفغ معده و بسیاری دیگر از این قبیل ناخوشیها که جنبه عصبی و روانی داشته باشند.
بوسیله هیپنوتیزم از بین میروند.
از هیپنوتیزم میتوان در عمل جراحی استفاده کرد. نظیر بر بدن پا کشیدن دندان , جراخی قلب , زایمان و بسیاری دیگر از جراحیها بوسیله هیپنوتیزم امکان پذیر است .
از هیپنوتیزم میتوان در ارتش و جنگهای امروزی استفاده کرد . ترس و تشویق سربازان را میتوان از بین برد . مأمورین مختلفه میتوانند به بهترین وجهی از هیپنوتیزم در کتمان یا افشاء اسرار و مقاومت در مقابل شکنجه ها استفاده کنند.
در امور اجتماعی نظیر اختلافات خانوادگی جلوگیری از تصادفات و نظایر آن میتوان از هیپنوتیزم استفاده کرد.
بیش از دوازده نوع انهرافات جنسی وجود دارد که همه آنها را میتوان بوسیله هیپنوتیزم معالجه کرد.
بوسیله هیپنو تیزم قیافه دوستان و فوت شدگان را که سالیان دراز است ندیده ایم میتوان رؤیت نمود. خاطرات زمان طفولیت را میتوان زنده کرد و توهمات مختلف را میتوان ایجاد نمود.
در مسابقات ورزش نیز میتوان از هیپنوتیزم استفاده کرد.
بوسیله هیپنوتیزم میتوان چاق ها را لاغر و لاغرها را چاق نمود. مطالبی که در فوق گفته شد موارد اثبات شد . و علمی هیپنوتیزم هستند.
پیش بینی آینده , روشن بینی , انتقال افکار یا قرائت افکار از دور , سایکومتری و بالاخره مسئله اضحار ارواح بوسیله هیپنوتیزم میباشد.
معالجه بیماریهای روانی و عصبی , مسائل اجتماعی
منبع :http://ravanbone.blogsky.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *