قانون جذب ،

قانون جذب و هیپنوتیزم
آیا تا کنون با کسانیکه با قانون جذب به خواسته های خود رسیده اند هم کلام بوده اید ؟ آیا شما هنوز در جذب آرزوهایتان مشکل دارید؟ چند وقت است آرزوهایتان را در ذهن دارید ولی هنوز به آنها نرسیده اید ؟
سالهاست هیپنوتیزم را برای رفع انواع اضطراب ها ، افسردگی ها ، بیخوابی ها و بدخوابی ها ، وسواس ها ، فوبیا ( انواع ترسهای ناشناخته ) ، انواع بیماریهای جسمی با منشاء عصبی ( بیماریهای روان تنی ) و…. بکار گرفته ام وتاثیر آنرا آنان که تجربه نموده اند بخوبی لمس کرده اند وبه موثر بودن آن تاکید داشته اند.

سالها تجربه درمانهای هیپنوتیزمی به من آموخته است که قدرت ذهنی افراد چقدر در از بین بردن بیمایها و معضلات و مشکلات کمک کننده بوده است اما باید این قدرت ذهنی فرد ، هدایت شود و آموزش ببیند . تعلیم ببیند تا بتواند تکنیکهای هیپنوتیزمی را بفهمد ، درک کند ، قبول کند و اجرا کند . حتی کسانیکه فکر میکرده اند قدرت تمرکز و توان هیپنوتیزم شدن را ندارند را توانسته ام هدایت و کمک کنم. بیماری های گوناگون و معضلات و مشکلات موجود در هر فرد بسته به شدت مشکلشان تعداد جلسات متفاوتی را نیاز دارند. در هر جلسه فرد متوجه می شود که چه نیروی عظیمی داشته ، چه تواناییهای شگرفی داشته و استفاده نمی کرده است و بلافاصله دست بکار تمریناتی می شود که من به او آموخته ام و با شگفتی تاثیرات شگرفی در زندگیش دیده است . چه زندگیهایی که نجات یافته و چه موفقیتهایی که حاصل شده است . انواع بیماریها و مشکلات و معضلاتی که با هیپنوتیزم قابل درمان و گره گشا است را در سایت http:HypnotismBidaar.com می توانید ببینید و توضیحاتش را بخوانید . به دانش آموزان و دانشجویان بسیاری در تقویت حافظه و پیشرفت تحصیلی و رفع اضطراب امتحان کمک کرده ام و نتایج بسیار شگفت انگیزی دیده اند بحدی که خودشان و والدینشان و دبیرهایشان شگفت زده شده اند .
و اینک :
آیا تا کنون با کسانیکه با قانون جذب به خواسته های خود رسیده اند هم کلام بوده اید ؟ آیا شما هنوز در جذب آرزوهایتان مشکل دارید؟ چند وقت است آرزوهایتان را در ذهن دارید ولی هنوز به آنها نرسیده اید ؟
آیا می دانی کل زندگی تو تجلی افکاری است که در ذهنت جریان دارند وضمیر ناخودآگاه تو ، مکان قدرت خداوند است در وجود تو
بیایید زندگی خود را وقف هدفهای ارزشمند و موفقیتهای خلاق و خوشبختی کنیم . پس بخواه که شرط اول خواستن است . به دنیا فرمان بده انچه را که می خواهی
شرط دوم : باور داشته باش پرواز را ، اوج را . باور داشته باش رسیدن به خواسته ات را
شرط سوم : تجسم کن ، تجسمی قوی وخلاق . آنگونه که با خواسته ات زندگی میکنی . آنگونه که خواسته ات در دستان توست .
به افکارخود انرژی و احساس خوب بده / قانون جذب به جملات کاری ندارد به تصورات کاردارد. ایجاد اندیشه و احساس مثبت / قدرت تجسم / احساس مثبت /. آنها که بطور غریزی تجسم قویتری داشته اند توانسته اند خواسته های خود را به خوبی تجسم کنند .
اما در ابتدا باید تلاش کنی تا ازشر زباله های ذهن خود خلاص شوی ، زباله های ذهن همان رنجش ها ، ترسها ، تردیدها ، دودلی ها ، اضطرابها…ست . این زباله ها روح و روان تو را آغشته می کند . زدودن و نظافت کردن خانه ذهن آنقدرها دشوار نیست آنها را پودر کنید و برای همیشه از آنها فاصله بگیرید . آنها زندگی خلاق را از شما دریغ میکنند اما مقاومت کنید و به پاکی و رفاه برسید . به گفته توماس فولر ” قبل از طلیعه صبح هوا از هر زمان تاریکتر است ” با پاکی ها به نور و امید برسید . ما انسانها از آن سبب گاه احساس حقارت می کنیم زیرا شکستنی و زود رنج هستیم . اما چرا از تواناییهای درونی خود برای اوج گرفتن و پرواز بر فراز رنجش های بی مقدار و خصومت های دیرینه ، رشک و حسادت و حسدهای بی مقدار استفاده نکنیم در حالی که دنیا ملتمسانه از ما می خواهد با درک کردن و فهمیدن و با عشق و دوستی بزرگ شویم .
شما چگونه می خواهید این احساس خوب و خوشایند و واقعی را بدست آورید؟ تنها راه رسیدن به این احساس که به اندازه کافی قوی باشد چیست ؟ چه فنی ، چه روشی شما را به این مقصد می رساند تا به تجسم آرزوهایتان برسید ؟ بله … تنها فن و تنها روشی که می تواند این تجسم قوی خوشایند و پر احساس را در شما ایجاد کند تکنیکهای هیپنوتیزمی توسط یک فرد حرفه ای و ماهر است . با تکنیکهای هیپنوتیزمی این تجسم فوق العاده را در زمانی کوتاه و به سرعت و به ظرافت هرچه تمامتر قدرت فکری لازم برای ایجاد اندیشه و احساس مثبت را پیدا کنید . شما که به قانون جذب عقیده مند هستید یقینا” به هیپنوتیزم توسط یک فرد حرفه ای و ماهر نیازمندید. آنان که با قانون جذب آشنایی دارند و به آن عقیده مندند میدانند که برای جذب آرزوهای خود سه گام اصلی باید بردارند ! در گام سوم که اصلی ترین آنهاست ، یعنی در تجسم قوی با تکنیکهای هیپنوتیزمی میتوانم یاورتان باشم .

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *