نیروی جذب ذهن کلید موفقیت

نیروی جذب ذهن کلید موفقیت
دقت کنیم به هر چه می اندیشیم، بعد از مدت زمانی آن چیز یا مشابه آن را به خود جذب می کنید.
اگر دوستی قدیمی را بیاد می آورید، کمی بعد او را در جایی دیده اید( جذب )؟ بارها برایتان پیش آمده که چیری می خواستید و بلافاصله به شما داده شده است ( جذب )؟.

بله، این را به حساب خوش شانسی یا بد شانسی خودتان نگذارید. این قانونی حاکم برطبیعت است و اصلاً به تصادف کاری ندارد. در واقع باید فکر کنیم که به حکم عقل هیچ چیز تصادفی در عالم وجود ندارد و هر پدیده ای در عالم دارای علت هایی است که در صورت وقوع این علت ها آن پدیده بوقوع می پیوندد.مثلاً با گردش زمین بدور خود و پشت کردنش به خورشید، شب پدید می آید. حال چه شما بخواهید، چه نخواهید این امر اتفاق خواهد افتاد.
تاکنون افکار منفی داشته اید؟ پس مطمئناً پدیده های بد برایتان رخ می داده. برای تغییر باید فقط و فقط به افکار مثبت فکرکنید همین !
آهن ربا شوید! زیرا ذهن شما آهن ربایی قوی است که به هر چه فکر کند همان را بدست می آورد.دقت کنید برای بدست آوردن کلید موفقیت هرچه می خواهید زمان را برایش در نظر بگیرید، همانطور که برای از دست دادنش زمان صرف شده. مایوس نشوید علاوه بر تلاش های روزمره به افکار مثبت خیره شوید. به آنچه از زندگی می خواهید.
خواهش می کنم به آنچه نمی خواهید فکر نکنید. تا به حال چند بار در افسانه ها شنیده اید که غول چراغ جادو از اربابش بپرسد چی نمی خواهد. چند بار به مغازه ی محله رفته اید و بهش گفتید چی نمی خواید؟ وقتی شما در مغازه ای حتی چند لحظه مکث می کنید تا یادتان بیاید چی می خواستید فروشنده شما را رها می کند و چپ چپ نگاهتان می کند، وای به روزی که چند بار بگید چه چیزهایی نمی خواهید. حالا ببینید ما در روز چند بار به ذهن (ضمیر ناخودآگاه ) می گیم چی نمی خواهیم. یادتان هست که گفتیم ذهن قوه ی استدلال و تجزیه و تحلیل ندارد و هرچه را بشنود با تمام قدرت سعی در بوجود آوردنش می کند. پس چه لزومی دارد به ضمیر ناخودآگاه خود بگیم چه چیزی نمی خواهیم. یالا بجنبید همین حالا شروع کنید البته یادتان نرود که زمانی هم برای بدست آوردن آن بذارید و در ضمن از اینکار حتماً باید لذت ببرید.
خواهش می کنم به قرض ، بیماری، جنگ، کاری که دوست ندارید و … کاری نداشته باشید. به ثروت، موفقیت، کارآفرینی، خلاقیت، شادی، انرژی و خوشبختی فکر کنید و از آن لذت ببرید. مطمئن باشید که آنها را دارید جذب می کنید.
همه ی ما از قدرت فالگیران و رمالان و … آگاهیم البته با خودمان رودربایستی داریم و در مقابل دیگران آن را انکار می کنیم اما واقعاً می دانیم یه چیزی وجود دارد که از درک آن عاجزیم و آن چیست؟ باور آنچه فالگیر به ما می گوید و کاوش برای پیدا کردن رد پاهای آن و تا مدتها دنبال نشانه های آن می گردیم و ذهن ما به دنبال کلیدها می گردد و مرتب تکرار می کند ” فرمانبردارم سرورم ” و آن را اجرا می کند.اگر افکارمان را مانند آیینه در نظر بگیریم هر چقدر آیینه ی شفاف تری داشته باشیم تصویر بهتری از زیبایی های خود خواهید داشت.
ما نمی توانیم اوضاع و شرایط را انتخاب کنیم اما می توانیم با افکار مثبت آن را بسازیم تا بوجود آیند. شما این جمله را شنیده اید؟ : ” جهان هرکس به اندازه ی وسعت فکر اوست “
مطمئناً آنچه در زندگی دارید، خودتان جذبش کرده اید و نتیجه ی تصویرسازی های ذهنتان است که به سمتتان جذب شده است. چقدر آهن ربای خود را فعال نگهداشته اید؟ اما برای در امان بودن از افکار منفی چه کار کنیم؟ بصورت ساده هروقت دیدید که روزگار وفق مراد نیست، چند لحظه چشم هایتان را بسته و به چیزهایی که می خواهید فکر کنید و از لحظه لحظه ی آن لذت ببرید حس کنید همین لحظه آنها را دارید چقدر زیبا و راحتی دارید؟ فکر نکنید اگر داشتم؟
مطمئن باشید حس الآن شما واقعی است و آن را دارید و همه چیز درست می شود.
“زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند
آنقدر زیباست این بی بازگشت کز برایش می توان از جان گذشت”
در صورت داشتن تفکر مثبت، استعدادهای ذهنی و نیروهای درونی فعال می شود نیروها و استعداد تان باعث موفقیت روزافزون شما می شود. با هر فکر منفی سریعاً خود را به سمت افکار مثبت راهنمایی کنید، به این روش خو بگیرید تا آینده تان را سریع تر بسازید. مطمئن باشید اگر آینده ی خوبی برای خود نسازید دیگران آینده تان را آنطور که می خواهند می سازند.
در هیچ بازی برنده نیستید، جز آنکه آماده ی برد شده باشید
هیچ مانعی نمی تواند شما را از سلامتی، موفقیت، شادی و ثروت و … دور کند جز افکار منفی خودتان و شما راه دور زدن آن را فرا گرفته اید فقط کمی باید به کلید های جاذبه ی خودتان دقت کنید و تمام. از زندگی و موفقیت هایتان با تمام وجود لذت ببرید بیشتر از آن موفقیتی که حتی من از شما می بینم چون واقعاً شما لایق این موفقیت ها هستید.

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *