هدف و قانون جاذبه

انتخاب هدف


یکی از مهمترین اجزایی که برای رسیدن به موفقیت در یک شغل لازم است بزرگ فکر کردن است. هر چه قدر افکار بهتر و مثبت‌تری در ذهن خود قرار دهید، به موفقیت‌های بهتر و بیشتری خواهید رسید.

ارل نایت‌اینگیل در این زمینه گفته است، مشکل رایج انسان این نیست که نمی‌تواند به اهداف خود برسد بلکه مشکل رایج انسان این است که هرگز اهداف درستی ندارد که برای موفق شدن در آن اهداف تلاش کند. داشتن هدف درست، بخش بزرگي از خود موفقیت است. هدف دارای یک رؤیا با ضرب‌الاجلي خاص است. هر چه قدر هدفي جزيی‌تر و دقیق‌تر باشد، بهتر است. "داشتن یک میلیون دلار" هدف بزرگی است، اما هدف دقیقی نیست. هدف را باید از جنبه‌های مؤثر آن که به موفقیت انسان کمک می‌کند، توضیح داد.

 

عادت‌های روزانه راه بزرگی برای پر کردن جزيیات هدف واقع‌گرایانه هستند.

ما باید مطمئن شویم که اخلاق کاری ما با رؤیاهای ما تناسب دارند و ما را وادار می‌کنند تا تلاش کافی را برای انجام دادن یک شغل مصروف داریم. پاداش‌های مالی فقط بخش کوچکی از هدف واقع‌گرایانه هستند. پاداش نوعاً محرکي صرف در شغل ما نيست. توجه به ارزش‌های معنوی در شغل پديدآورنده عمل جامع‌تری مي‌شود که در آینده به صورت سرمایه‌اي ارزشمند دوباره به سمت ما باز خواهد گشت.

ما در نهایت می‌آموزیم تا به شیوه‌ای مؤثر با افراد دیگر در زندگی خود ارتباط برقرار کنیم و در نتيجه در مسیر کاری خود موفق‌تر از پیش گام برداریم.

 

منبع " کتاب قانون جذب با ترجمه دکتر آرام"


با آرزوی سلامتی برای شما

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *