هیپنوتیزم کاربردی

با قابليتهاي طبيعي خود آشنا شويد


به جاي آن كه خود را به يك شيء كنيد كه ديگران از آن استفاده برند، مي‌توانيد با هيپنوتيزم كردن خود، موجود مقتدري شويد؛ به اين ترتيب مي‌توانيد به ويژگي هاي منحصر به فرد خاص خود پي ببريد و احساسات خود را با حالتي كه در هر يك از ما منحصر به فرد است، بيان كنيد.

 

وقتي تلقين‌هاي ديگران را بپذيريد، آنها ملكه ذهن شما مي‌شوند. وقتي ضمير نيمه هوشيار شما تلقيني را مي‌پذيرد و اجرا مي‌كند كه مرتب آن را تكرار مي‌كند.

نهايتا" آنچه كه صرفا" يك تلقين‌بود، به عادتي براي تخريب وجود شما تبديل مي‌شود و. اين امر، بيشتر در حجم عظيم تبليغاتي ديده مي‌شود كه رسانه‌ها انجام مي‌دهند.


از زمان كودكي به بعد، مردم انتظار دارند كه يك نوع قرص، تمام دردهاي آنها را تسكين دهد. عده‌اي اين موضوع را تعميم داده و از داروهاي غيرقانوني استفاده مي‌كنند. برنامه‌هاي راديو، روزنامه و تلويزيون مرتب مصرف قرص را توصيه مي‌كنند.


اگر شب بخوابيد، بعد كارهايتان را هوشيارتر انجام مي‌دهيد.
اگر اعمال يبوست برانگيز را صحيح انجام دهيد، به اسهال مبتلا نخواهيد شد.
مردم توصيه تلويزيون را براي مصرف دارو مي‌پذيرند و بعد آن را تعميم مي‌دهند و داروهاي نيروزا و غير‌قانوني را نيز مصرف مي‌كنند. (عده‌اي نيز كاملا" به دليل مصرف اين داروها كنترل خود را از دست مي‌دهند).


بيش از 10 ميليون آمريكايي از زمان طفوليت، داروهاي مجاز مصرف مي‌كنند؛ علاوه بر اين بين 5 الي 10 ميليون نفر نيز معتاد به داروهاي غيرمجاز هستند. اين خطر كاملا" مشخص است. آنچه كه سرگرمي تلقي مي‌شود، هميشه به نفع بينندگان نيست.

منبع " کتاب راهنماي كلي هيپنوتيزم پيشرفته با ترجمه دکتر آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

 

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *