چگونه بازی کنیم

چگونه بازی کنیم

« از طریق کودکان است که قانون عشق به بهترین وجهی درک و یاد گرفته می‌شود . »

مهاتما گاندی (1948-1869) … رهبر سیاسی هند

چطور بازی کنیم؟ درست همان کاری را انجام بده که به هنگام بچگی انجام می‌دادی و با استفاده از قدرت تجسم خودت بازی‌هایی ایجاد کن و باورشان کن .

 

برای بازی کردن ، تصور کن دوچرخه‌سوار هستی ، دوست داری بهترین دوچرخه‌سوار دنیا شوی و در تور دوچرخه‌سواری فرانسه به پیروزی دست پیدا کنی . دوره‌ی تمرینات تو به خوبی پیش می‌رود و آرزوی برنده شدن را در سر داری، اما ناگهان مبتلا به نوعی بیماری می‌شوی که فقط 40 درصد شانس زنده ماندن داری .

در حین معالجه، تصور کن که در تور دوچرخه‌سواری فرانسه شرکت کرده‌ای و این مسابقه‌ی زندگی توست . تصور کن که تیم پزشکی، تیم آموزشی تو هستند که در مرحله‌ی بازرسی به تو واکنش نشان می‌دهند .

تصور کن که هر روز در آزمون زمانی مسابقه، زمان تو بهتر و بهتر می‌شود! تو با این تیم پزشکی و غلبه بر بیماری‌ات، در مسابقه پیروز می‌شوی .

یک سال بعد از اینکه سلامتی خود را بازیافتی، در تور دوچرخه‌سواری دور فرانسه برنده می‌شوی و برنده شدنت هفت سال پشت سر هم ادامه پیدا می‌کند و تو تنها دوچرخه‌سوار در طول تاریخ می‌شوی که به چنین موفقیتی دست پیدا کرده است! لانس آرمسترانگ همین کار را انجام داد . او از دشوارترین شرایط خود به عنوان ابزاری استفاده کرد و یک بازی تخیلی ساخت و متوجه رویای خود شد.

 

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در قانون جذب

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *