کتاب انرژی درمانی پیشرفته PDF

کتاب انرژی درمانی پیشرفته PDF کتاب انرژي درماني پيشرفته کتاب انرژي درماني پيشرفته کتاب دوم انرژي درماني استاد چه کوک سويي که توسط دکتر آرام ترجمه شده است. روش انرژي درماني پرانيک روش درماني بسيار قدرتمندي است که توانايي و قدرت آن را مي توان در اين کتاب به وضوح ديد.

روش هاي پاکسازي و انرژي دهي پر قدرت با انرژي هاي تخصصي و رنگي از ويژگي هاي اين و روش انرژي درماني است در کتاب انرژي درماني پيشرفته مي آموزيد که چگونه يک چاکرا را بزرگ کنيد يا اينکه يک چاکرا را کوچک کنيد. روش هاي پاکسازي قدرتمند با انرژي با انرژي پاک کننده قوي از ديگر خصوصيات اين دوره مي باشد.

 

در کتاب انرژي درماني پيشرفته به صورت تخصصي به درمان به درمان بيماري ها پرداخته است به طوريکه درمان گر پس از گذراندن دوره انرژي درماني به صورت حضوري اين گونه تغيير را مي تواند در فيزيک ايجاد کند.

مي تواند به صورت موضعي رشد ناحيه اي را کند يا رشد ناحيه اي را تقويت نمايد . يا اينکه با استفاده از پراناهاي تخصصي و تخريبي باعث از بين رفتن از انرژی های معيوب با سموم در بدن گردد. انرژي درماني پيشرفته در 372صفحه مي باشد. اين دوره به صورت حضوري توسط دکتر آرام در مرکز آموزش داده ميشود در دوره انرژي درماني پيشرفته درمان حدود 400بيماري آورده شده است.

کتاب انرژی درمانی پیشرفته دکتر آرام - برای آموزش نیروی شفا بخش
کتاب انرژی درمانی پیشرفته

تکنیک های کتاب انرژی درمانی پیشرفته

خود درماني يا درمان از راه دور و درمان گروهي از ديگر تکنيک هاي اين دوره مي باشد. کار با پراناي صورتي که براي زيبايي استفاده مي شود و درمان دستوري از ديگر تکنيک هاي اين دوره مي باشد. دوره انرژي درماني پيشرفته بسيار مفصل و قدرتمند مي باشد .تبحر بر روي دوره انرژي ي درماني پيشرفته از شما يک درمان گر حرفه اي مي سازد که مي توانيد آن را جهت درمان بيماري هاي فيزيکي استفاده نماييد.

با استفاده از دوره انرژي درماني پيشرفته مي تواند بر روي سيستم ايمني اختلالات چشم گوش، اختلالات پوستي ، ناراحتي قلب و گردش خون ناراحتي تنفسي، ناراحتي روده اي و معده اي ،دستگاه تناسلي ،غدد ريز درون ريز ،اختلالات استخواني و ماهيچه اي ، اختلالات خوني، مغز و دستگاه عصبي کار کرد.
اگر فرا سينه با قدرت واقعي انرژي درماني آشنا شويد توجيه مي شويد حتما دوره انرژي درماني پيشرفته را بگذرانيد.
روش هاي نيرومند اين دوره در کتاب مشابه وجود ندارد. اگر از تکنيک هاي پاکسازي سريع و اين دوره براي از بين بردن انرژي هاي کسب در بدن مي توان استفاده نمود. سرعت بهبودي انرژي درماني پيشرفته سريع و دقيق است با پشتکار مي توانيد از خودتان يک درمان گر قوي بسازيد.

?چگونه می توانم در این دوره شرکت کنم ؟?

 

شما چقدر از قدرتی که در دست هایتان وجود دارد استفاده می کنید؟

می توانید قبل از اینکه بیماری ایجاد شود آن را در نطفه خفه کنید شما از نیرویی که درونتان هست دچار شگفتی و هیجان می شوید!! درمانگری فوق العاده است, اگر بدانید دقیقا چکار می کنید. این دوره نه تنها به شما قدرت درمان خود و دیگران را می دهد ، بلکه زندگی شما را متحول می کند.

دکتر آرام به صورت محدود دوره ای به نام انرژی درمانی برگزار می کنند, این دوره قدرتی که تا به حال از آن مطلع نبودید را برایتان رونمایی می کند.شما می توانید با شرکت در دوره 15 جلسه ای انرژی درمانی را یاد گرفته و برای درمان خود و عزیزانتان استفاده نمایید.

 این دوره به صورت غیرحضوری می باشد (آنلاین) برگزار می شود.

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *