کنترل تصورات ذهنی برای رسیدن به اهداف

کنترل تصورات ذهنی برای رسیدن به اهداف

برای رسیدن به اهداف تصور کن دوست داری مخترعی بزرگ شوی . در ایام کودکی ذهنت بی‌نهایت کند و دچار چالش بوده است. ذهن تو سراسر توهم و تخیل بود . در پایان تحصیلات دانشگاهی‌ات ناکام ماندی و به دلیل فروپاشی روانی ، شغلت را رها کردی. برای نجات از توهم فلج‌کننده‌ات، با ایجاد دنیایی تجسمی، کنترل ذهنت را در دست می‌گیری .

تو که از فکر آینده‌ای درخشان‌تر انگیزه پیدا کرده‌ای ، قوه‌ی تخیل خود را به سوی اختراعات جدیدی هدایت می‌کنی . تو در تخیل خود اختراعی می‌کنی ، ساختمان آن را تغییر می‌دهی ، آن را بهبود می‌بخشی و حتی وسیله‌ی اختراعی را راه‌اندازی هم می‌کنی ، بدون اینکه طرحی از آن را روی کاغذ بیاوری .

 

تو در ذهنت آزمایشگاهی ایجاد می‌کنی و با استفاده از قوه‌ی تخیل خود، اختراع جدیدت را برای بهره‌برداری امتحان می‌کنی، قبل از اینکه طرحت را به صورت ابزاری فیزیکی درآوری.

 این کاری است که نیکولا تسلا انجام داد و یکی از بزرگ‌ترین مخترعان شد .

اختراعات او از موتور برق جریان متناوب گرفته تا رادیو، تقویت‌کننده، ارتباطات بی‌سیمی، چراغ فلورسنت، اشعه‌ی لیزری، دستگاه کنترل از راه دور و بیش از سیصد اختراع ثبت شده‌اش را در برمی‌گیرد که همگی دقیقاً به همین طریق ایجاد شده‌اند؛ از طریق قوه‌ی تجسم .

 

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *