جلسه سوم: تکنیک سلامتی

به دوره اموزشی تحول و پیشرفت زندگی تجسم خلاق خوش امدید

سومین جلسه ای که شما در طی کیند تکنیک سلامتی می باشد

?سلامتي?

شما نسبت به خود، محيط و آينده‌تان چه طرز تلقي‌اي داريد؟ بسته به نوع برداشت و باوري كه داريم به طور مستقيم روي خود‌مان و نظام هستي تأثير مي‌گذاريم. علم سايكوسيبرنتيك حقايقي در مورد زندگي بيان مي‌كند كه لازم است از اين حقايق اطلاعاتي كسب كنيم. شما ممكن است در مورد بيماري كتاب‌هاي زيادي مطالعه كرده باشيد، نتيجه آن چه شده است؟ آيا با مطالعه در مورد بيماري، سلامتي كسب مي‌شود؟ تحقيقات نشان مي‌دهد كه مطالعه در مورد بيماري نه تنها موجب بهبودي نمي‌شود، بلكه موجب مي‌شود آن بيماري عميق‌تر گردد. نتيجه مطالعه در مورد افسردگي اين است كه افسردگي را بيشتر مي‌كند. حقيقت اين است كه شما به آنچه فكر كنيد، همان را به دست خواهيد آورد. اگر به بيماري فكر كنيد، خوب در حال خلق آن بيماري هستيد.
اگر هميشه به دنبال بيماري باشيد و هر بحثي كه در مورد بيماري‌ مي‌شود گوش تيز كنيد تا بهتر بشنويد يا به اخبار و برنامه‌هاي تلويزيوني كه در مورد بيماري هست توجه كنيد، خوب شما پس از مدتي آن بيماري را در بدنتان ايجاد مي‌كنيد و اين گونه به ناخودآگاهتان ثابت مي‌كنيد كه بي‌خود به بيماري‌ها توجه نكرده بوديد.
در بدن انسان مكانيزمي هدف‌جو وجود دارد؛ يعني اگر به آن بگوييد دنبال چيزي بگردد، شروع به گشتن مي‌كند تا آن را برايتان پيدا كند.
طبق تحقيقاتي که روي بيماران انجام داده‌اند، آن دسته از بيماران که براي خوب شدنشان هدف دارند زودتر خوب مي‌شوند و اگر تصميم قطعي بگيرند که کاري انجام دهند بهبودي آن‌ها قطعي است.
آیا می دانید مشکلات فیزیکی خود را می توانید از طریق تکنیک های ذهنی از بین ببریم؟
ما با شما هستیم تا مشکلات جسمی خود را با تکنیک های نیرومند ذهنی از بین ببرید.
این تکنیک یکی از تکنیک های “دوره تحول و پیشرفت زندگی” می باشد.
جهت استفاده از مزایای این تکنیک می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *