اسرار تله پاتی ذهن

اسرار تله پاتی ذهن
رمز و رازهای تله پاتی ذهنی

تله پاتی ذهنی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در حال فکر کردن به فرد خاصی باشید و به طور اتفاقی او با شما تماس بگیرد؟

آیا تا به حال درباره کسی احساس نگرانی کرده‌اید سپس ناگهانی با شما تماس گرفته و به شما خبر می‌دهد که تصادف کرده است؟

و یا آیا پیش آمده که به فردی که سال‌هاست او را ندیده‌اید فکر کرده و اتفاقی او را ببینید؟

این‌ها همه نمونه‌هایی از چیزی ست که ما به آن تله پاتی می‌گوییم.

تله پاتی چیست؟

کلمه تله پاتی از دو ریشه یونانی “tele” به معنی دور و “apathe” به معنی احساسات تشکیل شده است.

تله پاتی در واقع نوعی راه ارتباطی بین ذهن‌هاست. زمانی که فرد به چیز یا شخص خاصی فکر می‌کند و آن شخص خاص انرژی‌های فکر او را دریافت می‌کند در حقیقت تله پاتی ذهنی اتفاق افتاده است.

آیا واقعا تله پاتی وجود دارد؟

زمانی که قرار شد ماهیت واقعی تله پاتی تشخیص داده شود افراد به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول افرادی بودند که وجود تله پاتی را رد کرده درحالی‌که گروه دیگر به وجود تله پاتی باور قلبی داشتند.

تعداد زیادی آزمایشات به طور موفقیت آمیزی انجام شد که وجود تله پاتی را اثبات می‌کرد اما باز هم گروه مقابل مخالفت خود را با زیر سوال بردن روش‌های انجام آزمایش اعلام کردند؛ اما در حال حاضر نظریه کلی وجود تله پاتی را تایید می‌کند چرا که با ذکر مثال‌هایی که در ابتدای مقاله آورده شده‌اند هر فردی ممکن است به صورت فردی تله پاتی ذهنی را تجربه کرده باشد.

چرا تله پاتی خیلی همگانی نیست؟

زمانی که خداوند این موجود برتر را آفرید و نام او را بشر گذاشت، قدرت‌های خارق‌العاده‌ای در وجود او قرار داد که به دلیل تمرین نداشتن و بی‌توجهی انسان این قدرت‌ها از دست رفتند. برای مثال ذهن شما قادر است که محاسبات بسیار پیچیده ریاضی را بدون استفاده از ماشین حساب انجام دهد و دلیل اینکه امروزه اکثر افراد برای محاسبه ساده‌ترین ضرب‌ها هم به ماشین حساب رجوع می‌کنند همین نبود و عدم تمرین می‌باشد.

تکنولوژی به ما یاد داده است که تنبل بار بیاییم. تکنولوژی می‌گوید چرا باید برای محاسبه حاصل‌ضرب 57×20 خودمان را به زحمت بیاندازیم وقتی به سادگی امکانش هست که از یک ماشین حساب استفاده کنید؟ هرچه بیش‌تر از تکنولوژی استفاده کنیم در واقع توانایی‌های بیش‌تری را در خود از بین می‌بریم.

آیا بعضی از افراد توانایی بیش‌تری در تله پاتی دارند؟

جواب مثبت است و حدس بزنید که این افراد چه کسانی هستند؟

افراد بیش‌ازحد احساسی و حساس! این افراد دارای درجه بالایی از احساسات هستند که به آن‌ها در روند تله پاتی کمک شایانی می‌کند.

اگر شما از لحاظ احساسی فرد حساسی هستید پس باخبر باشید که یادگیری تله پاتی برایتان نسبت به افرادی که حساس و احساسی نیستند آسان‌تر خواهد بود.
منبع :bistsotoon

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *