بهبود حس شنوایی به کمک هیپنوتیزم

بهبود حس شنوایی به کمک هیپنوتیزم

از آنجايي كه مغز به اندام شنوايي بسيار نزديك است، هر كلمه‌اي كه مي‌گوييم يا مي‌شنويم، به از دست دادن قوه شنوايي اثر مي‌گذارد. دستگاه شنوايي انسان مي‌تواند بين 300000 الي 400000 صداي گوناگون را تشخيص دهد. در اينجا روش بهبود و تقويت آن را بيان مي‌كنيم.

 قبل از انجام دادن عمل القا، چند سكه و سوزن خياطي را داخل نعلبكي كنار خود قرار دهيد تا بتوانيد وقتي چشمانتان بسته است به آنها دسترسي داشته باشيد.

 

تصوير‌سازي ذهنی برای بهبود حس شنوایی به کمک هیپنوتیزم

برای بهبود حس شنوایی به کمک هیپنوتیزم ، عمل شنيدن وقتي اتفاق مي‌افتد كه امواج صوتي، گوش داخلي را كه نزديك مغز است به ارتعاش درآورند. گوش داخلي از غشاي نازكي تشكيل شده است كه بر روي ساختاري به شكل تونل، كشيده شده است و به گوش بيروني منتهي مي‌شود. صداي واژگان باعث مي‌شود، اين قسمت كه شبيه طبل است به ارتعاش درآيد و پيام هاي هيجان انگيزي به مغز بفرستد و بعد مغز پاسخ هايي به كل شبكه ي اعصاب مي‌فرستد.

 

تلقين برای بهبود حس شنوایی به کمک هیپنوتیزم

برای بهبود حس شنوایی به کمک هیپنوتیزم ، در حالي كه اين اشياء فلزي كوچك را روي بشقاب مي‌اندازيد، مرتب به خود بگوييد: روي صداي اين اشياء متمركز مي‌شوم و حس شنوايي من نيز مرتب بهتر مي‌شود. هر دفعه كه تمرين مي‌كنم، حس شنوايي من بهتر و بهتر مي‌شود.

منبع " کتاب راهنمای کامل هیپنوتیزم پیشرفته با ترجمه دکتر آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *