کتاب هيپنوتيزم کاربردي

کتاب هيپنوتيزم کاربردي
کتاب هيپنوتيزم کاربردي اثر دکتر آرام به صورت کاربردي و ساده به روش هاي القاي هپنوتيزم پرداخته است. در کتاب هيپنوتيزم کاربردي ابتدا به انتخاب سوژه پرداخته مي شود . و اينکه چگونه شما سوژه هاي هيپنوتيزمي خود را انتخاب کنيد .آزمون هاي تلقين پذيري آورده شده در کتاب هپنوتيزم کاربردي به ما کمک مي کند تا بهترين روش را براي القاي هپنوتيزم تشخيص دهيم و در زمان کوتاه تر ، سوژه ها را در عين بيشتر قرار دهيم . روش از خواب به حالت هپنوتيزم در اين کتاب آورده شده است پس اينکه سوژه را هپنوتيزم کرديد بايد با استفاده از تکنيک هاي ارئه شده در کتاب سوژه خود را در عمق مناسب قرار دهيد تا نسبت به تلقين ها واکنش بهتر نشان دهد.
با استفاده از تکنيک هاي ارئه شده مي توانيم به هيپنوتيزم نمايشي به پردازيم . هيپنوتيزم نمايشي بيشتر براي نشان دادن قدرت ها و توانايي هاي هيپنوتيزم به ديگران استفاده مي شود. کتاب هيپنوتيزم کاربردي روش ها و تکنيک ها کاربردي را در اختيار افراد قرار مي دهد . دکتر آرام سعي کرده است در اين کتاب به صورت علمي و عملي به هيپنوتيزم بپردازد و ايشان عقيده دارند که براي بالا بردن سطح سلامتي جامعه بهتر است مراکز درمان مجهز به افراد متخصص هيپنوتيزم باشند تا مصرف دارو ها نيز کاهش يابد.
بسياري از بيماري ها را مي توان با تلقين ساده هيپنوتيزم بهبود بخشيد و نيازي به دارو ندارد. با استفاده از تکنيک ها ي کاربران دگر هيپنوتيزم و خود هيپنوتيزم مي توانيم بر روي نا خود آگاه تسليم يابيم و تلقين را همانند دارو براي درمان استفاده کنيم . البته بايد منطقي به مسئله هيپنوتيزم بپردازيم . هيپنوتيزم همه مشکلات و بيماري ها ي ما را درمان و حل نمي کند. ولي دسته اي از مشکلات را که مي تواند حل کند بسيار گسترده است.
اگر علاقمند به هيپنوتيزم گران ديگران هستيد و عملا مي خواهيد اين تخصص را بياموزيد مي توانيد در کارگاه هاي دگر هيپنوتيزم شرکت کنيد . اين دوره توسط دکتر آرام برگزار مي شود جهت اطلاعات بيشتر با مرکز تماس بگيريد .
علاقمند به کتاب هيپنوتيزم کاربردي که مي خواهند بر روي خود نيز تاثير گذارند ز دوره خود هيپنوتيزم فوري که شامل 35 سي دي مي باشد استفاده مي کنند.
کتاب هيپنوتيزم کاربردي 154 سي دي مي باشد استفاده مي کنند .کتاب هيپنوتيزم کاربردي 154 صفحه است.
[wpshop_product]

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *