چگونه مکانیسم انرژی درمانی از راه دور عمل می کند؟

انرژی درمانی از راه دور آیا امکان پذیر است؟ پدیده شفا، هم بصورت حضوری (حضور فیزیکی) و هم بصورت غیر حضوری یا غیابی (انرژی درمانی از راه دور) امکان پذیر است. شفای غیر حضوری از طریق ارسال امواج شفا بخش از فاصله ی دور میسر است و اشکال گوناگونی دارد و از طریق عکس شفاجو، از راه تلفن و یا حضور در خواب شفاجو و … تحقق می یابد.

نحوه عمل انرژی درمانی از راه دور

اصولاً بسیاری از مردم باور ندارند که می توان انرژی را از مسافت دور به دیگران منتقل کرد. در عصر امروز نباید این امکان ما را متعجب و متحیر سازد. مثلا از طریق رادیو و تلویزیون می فهمیم که می توان امواج را توسط گیرنده های مناسب شنید و یا مشاهده کرد. همه ی ما با انتقال موج بدون سیم نیز آشنا هستیم. همچنین اغلب افراد با تله پاتی آشنا هستند.

معمولا ما به چیزی فکر میکنیم و بعد دیگری آن را بیان می آند. گاهی نیز احساس مینماییم فردی را دوست داریم، به شدت به ما فکر می کند یا از چیزی آگاه میشویم که برای یکی از بستگان اتفاق می افتد. اگر این اتفاقات با فکر می تواند رخ دهد، چرا با انرژی شفا بخش و درمان از راه دور با فکر کردن روی ندهد؟

مکانیسم انرژی درمانی از راه دور چگونه است

مکانیسم درمان یا انرژی درمانی از راه دور بسیار شبیه به مکانیسم تلفن است. در سیستم تلفن، به دلیل اینکه خط تلفن شما به خط تلفن شخص دیگری متصل است، می توانید با او تماس برقرار آنید، درمانگر و بیمار نیز با یکدیگر اتصالی درونی دارند، به دلیل اینکه کالبدهای انرژی و تاثیر آنها بخش هایی از بدن اثیری زمین هستند، بنابراین درمانگر می تواند به دلیل آنکه بد نهای انرژیکی آنها اتصال درونی با هم دارند، بیمار را از فاصله ی دور شفا دهد.

انرژی جایی می رود که فکر یا توجه شما تمرکز یافته است. وقتی که شما به کسی فکر می کنید انرژی به سوی او ارسال می دارید، البته کافی نیست که فقط در فکرمان برای کسی انرژی بفرستیم در واقع باید شیوه ای را به کارگیریم که کامل عمل کند و افکار ما را به گیرنده ی مورد نظر منتقل نماید. این به مانند تلفن زدن است، زمانی که شماره صحیح گرفته شود تلفن در سوی دیگر زنگ خواهد زد.

شیوه درمان در انرژی درمانی از راه دور به چه صورت است

در شیوه درمان از راه دور، برای رسیدن به فواصل دورتر نیازی به زمان نیست و فضای فیزیکی نیز مشکلی ایجاد نمی آند و انرژی ارسال شده را تضعیف نمی نماید. در این شیوه از درمان می توان از نمادی (سمبل) که به عنوان پل عمل می نماید، استفاده نمود. این پل قادر است. درمانگر را به فردی که برایش انرژی می فرستد، متصل کند.

زمانی که درمانگر نتواند کنار فرد نیازمند به کمک حضور داشته باشد می تواند از درمان غیابی یا انرژی درمانی از راه دور کمک بگیرد. همچنین هنگامی که از طریق تلفن یا نامه از درمانگر خواشته شود تا فردی را  با انرژی درمانی از راه دور درمان کند می تواند این شیوه را به کار برد. برای درمان غیابی دانستن نام بیمار لازم است. اگر بیمار را ندیده و یا نمی شناسید، عکس مشخصی از او ضروری است.

یک درمانگر ماهر می تواند با شنیدن صدای بیمار از راه تلفن یا روی نوار ضبط صوت، یا دیدن تصویر بیمار حتی با دانستن نام کامل بیمار، بیماری را تشخیص و آن را درمان کند. البته در موارد اضطراری تجربه شده که تنها با در دست داشتن توصیفی کلی از بیمار درمان با موفقیت به انجام رسیده است.

 مکانیسم انرژی درمانی از راه دور
انرژی جایی می رود که فکر یا توجه شما تمرکز یافته است. به هر سو که بیندیشید انرژی به همان سو خواهد رفت

تفاوت نتیجه درمان انرژی درمانی از راه دور و حضوری

نتیجه درمان از راه دور مانند درمان حضوری است و در هر دو حالت انرژی وارده یکسان می باشد، تنها فرق آن این است که در درمان ازراه دور، توانایی روحی درمانگر باید پیشرفت پیدا کند و در این کار تجربه ی کافی کسب نماید.

برخی از درمانگران می توانند هنگام درمان از راه دور، جریان انرژی را در نقاط گوناگون بدن بیمار احساس کنند و در همان زمان حس واضحی از مشکلات بیمار یا چگونگی درمان آن را بیابند. در واقع این درمانگ رها قادرند که بدون لمس کردن هاله بیمار، فقط با تمرکز و فکر کردن به بیمار، به بررسی هاله او و نقاط ضعف آن بپردازند.

مزایای انرژی درمانی از راه دور

قاعدتاُ یکی از مزایای درمان غیابی و انرژی درمانی از راه دور این میباشد که به مکان خاص نیاز ندارد و فقط محلی راحت برای نشستن کافی است. بعضی از درمانگر ها برای درمان غیر حضوری ساعات مناسبی را انتخاب میکنند و عقیده دارند که در چنین ساعاتی انرژی بهتر و سیال تر به بدن بیمار می رسد.

هنگام انتقال انرژی آرامش و سکوت برای هر دو طرف مهم هست و بهتر است در زمان تنظیم شده گیرنده ی انرژی فعالیت نکند و بنشیند یا ترجیحاً دراز بکشد. هنگامی که دو نفر یا بیشتر، از راه دور انرژی می فرستند بهتر است بیمار دراز بکشد، چون تاثیر آن قوی تر است. از سوی دیگر، این درمان به اندازه ی روش حضوری وقت نمی گیرد.

برخی از درمان گران میتوانند گروه بزرگی را هم زمان با این شیوه درمان کنند و بعضی دیگر نیروی خود را به یکی از نزدیکان بیمار مثلا دختری که مراقبت پدر و مادر را به عهده دارد یا یکی ازشاگردان خود منتقل می نمایند، آنگاه آن شخص می تواند به نیابت از جانب شفاگر برای بیمار عمل درمانگری را انجام دهد. در واقع درمانگر می تواند به دیگران اجازه دهد که از ذخیره ی انرژی او استفاده کنند.

بطور کلی شیوه درمان غیر حضوری و فرستادن انرژی از راه دور در برخی از سیستم های درمانی و انرژی درمانی از راه دور از طریق نماد یا پل، تجسم و تصویر ذهنی، تجسم رنگ های مشخص، عبارات تاکیدی، و در شفای الهی از طریق کلام مقتدر، دعا، اسماء اعظم و نام سری خداوند صورت می گیرد. به تصویر بیمار میتوان بصورت ذهنی انرژی فرستاد و همچنین می توان با گذاشتن دست ها بر روی عکس انرژی را منتقل نمود.

نحوی و مراحل انجام انرژی درمانی از راه دور

1ـ هنگام انرژي درماني زبانتان‌ را به‌ سقف‌ دهان‌ چسبانيده‌ و بيمار را از راه‌ دور اسكن‌ بنماييد. اسكن‌ مجدد بيمار در طول‌ درمان‌ بسيار مهم‌ است‌.

2ـ تنفس‌ پرانيكي‌ را انجام‌ دهيد.

3ـ بيمار را به‌ بلندي‌ يك‌ تا دو فوت‌ در مقابل‌ خود تجسم‌ كنيد. نيازي‌ نيست‌ كه‌ تجسم‌ واضح‌ باشد. مهم‌ آن‌ است‌ كه‌ توجهي‌ واضح‌ براي‌ درمان‌ فرد داشته‌ باشيم‌. زمان انرژي درماني بيمار را به‌ فاصله‌ خيلي‌ دور از خودتان‌ تجسم‌ نكنيد زيرا منجر به‌ سخت‌ شدن‌ درمان‌ مي‌گردد اين‌ امر ممكن‌ است‌ شما را در انجام‌ دادن‌ شفاي‌ از راه‌ دور دلسرد نمايد.

تمركز يا اراده‌ شديد در ارسال‌ انرژی پرانيكی ممكن‌ است‌ كه‌ باعث‌ شود خود درمانگر به‌ هنگام‌ دادن‌ انرژي‌ به‌ بيمار خود دچار مشكل‌ گردد. تمركز كردن‌ زياد به‌ هنگام‌ انرژی دادن‌ به‌ بيمار مي‌تواند تأثيرات‌ زيان‌ آوري‌ براي‌ بيمار به‌ بار آورد و حتي‌ براي‌ بهتر شدن‌ بيمار، شرايط‌ او را بدتر بكند. اين‌ امر شبيه‌ داشتن‌ محاوره‌ در زير آب‌ است‌. هنگامی كه‌ با كس‌ ديگري‌ صحبت‌ می كنيد نياز نيست‌ كه‌ بر سر او فرياد بكشيد يا با صداي‌ بلند صحبت‌ كنيد.

4ـ شفاهاً يا در ذهن‌ خود، نام‌ بيمار را در طول‌ درمان‌ مرتباً تكرار نماييد.

5- تصور كنيد كه‌ جلو و پشت‌ بدن‌ بيمار را به‌ صورت‌ عمومي‌ جارو مي‌كنيد. جارو كردن‌ موضعي‌ را در مورد نواحي‌ (ناحيه‌) بيمار و چاكراها (چاكراهاي‌) بيمار اعمال‌ كنيد. ممكن‌ است‌ كه‌ به‌ هنگام‌ جارو كردن‌ بيمار، دستانتان‌ را واقعاً حركت‌ دهيد.

6ـ انرژي‌ معيوب‌ بيمار را به‌ درون‌ ظرف‌ تخريب‌ بتكانيد. تميزكردن‌ نواحي‌ (ناحيه‌) و چاكراها (چاكراهاي‌) معيوب‌ را تا آنجا ادامه‌ دهيد كه‌ كاملاً روشن‌ و تميز شوند.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر با موسسه تجسم خلاق

02188302523

تلگرام و واتساپ

09011594943

7ـ حال‌ مي‌توانيد نواحي‌ و چاكراهاي‌ معيوب‌ را انرژي‌ دهيد. پنج‌ تا ده‌ دور تنفس‌ پرانيكي‌ انجام‌ داده‌ و در ذهن‌ خود به‌ هنگام‌ انجام‌ بازدم‌ نام‌ بيمار را بر زبان‌ آوريد. عمل‌ انرژی دهي‌ را تا درخشان‌ و سالم‌ شدن‌ نواحي‌ معيوب‌، تا زماني‌ كه‌ احساس‌ می كنيد آن‌ نواحی به‌ اندازه‌ كافی انرژی گرفته‌اند، ادامه‌ دهيد.

8ـ انرژي‌ پرانيكی ارسال‌ شده‌ را تثبيت‌ نماييد.

9ـ پی از انرژي درماني اتصال‌ اثيري‌ بين‌ خود و بيمار را قطع‌ كنيد.

10ـ براي‌ اطمينان‌ از بهبودي‌ بيمار، او را اسكن‌ نماييد. اگر درمان‌ صورت‌ نپذيرفته‌ بود كل‌ فرآيند درمان‌ را مجدداً تكرار نماييد. اين‌ فرآيند بايد تا بهبودي‌ كامل‌ بيمار تكرار گردد.

11ـ پس‌ از اتمام انرژي‌ درماني‌ از راه‌ دور به‌ منظور از بين‌ بردن‌ انرژي‌ معيوب‌، دستان‌ خود رابشوييد.

 

در صورت هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی ما به صورت تلفنی و تلگرام ارتباط بگیرید. 

واحد پشتیبانی و راه ارتباطی با مرکز تجسم خلاق

۰۲۱۸۸۳۰۲۵۲۳

۰۹۰۱۱۵۹۴۹۴۳

 

کانال تلگرام مجموعه تجسم خلاق

 

صفحه اینستاگرام مجموعه تجسم خلاق

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *