جلسه پنجم: تکنیک مدی تیشن دوقلب

به دوره اموزشی تحول و پیشرفت زندگی( تجسم خلاق) خوش امدید

پنجمین جلسه ای که شما در طی کیند تکنیک مدی تیشن دوقلب می باشد

?مراقبه دوقلب?
مراقبه يا مراقبه، نوعي سفر است. نوعي كنجكاوي روحي است. سفري است به اعماق وجود. مراقبه عمل نيست، بي عملي است. مراقبه بودن است، فرار كردن از زندگي نيست. در آغوش كشيدن زندگي با تمام وجود و با شهامت و شجاعت زياد است. در افراد معمولي، ذهن آن‌ها را كنترل مي‌كند، ولي در مراقبه سكاندار خودمان هستيم.
مراقبه يعني آگاهي و هر عملي كه با آگاهي و با حضور قلب انجام گيرد مراقبه و مراقبه است. هيچ كار بزرگ يا كوچكي وجود ندارد. كار مهم يا بي اهميتي وجود ندارد. هر كاري چنان‌چه با آگاهي و حضور ذهن انجام گيرد مراقبه است. نوشيدن چاي اگر همراه با آگاهي باشد مراقبه است.
اصيل‌ترين كاري كه ممكن است انسان انجام دهد مراقبه است. مراقبه از جمله كارهايي است كه هيچ وقت كسي از انجامش پشيمان نمي‌شود.
انجام مراقبه نياز به شجاعت دارد. اگر به اندازه كافي شجاع نباشيد فقط داريد اداي مراقبه را در مي‌آوريد و خودتان را گول مي‌زنيد. مراقبه يعني پذيرش؛ پذيرش آنچه وجود دارد، بدون اين كه تغييري در آن بدهيم.
مراقبه انواع مختلفي دارد كه هركس بنا به خلق و روحيه‌اي كه دارد مي‌تواند از آن‌ها استفاده نمايد. مراقبه متعادل كننده درون و بيرون است. به دليل مكانيزمي كه مراقبه دارد و موجب جريان و حركت پرانا در بدن مي‌گردد، نه تنها مي‌تواند بسياري از بيماري‌ها و مشكلات را برطرف مي‌سازد، بلكه در ذهن و روان نيز تعادل ايجاد مي‌كند.
يكي از مراقبه‌هايي كه طرفداران بسياري دارد و انجام آن بسيار ساده و مفيد است، مراقبه دوقلب است
انجام اين مراقبه موجب مي‌شود دانش و علم در جهت خدمت به مردم به كار گرفته شود و خدمت به مردم از خود سوژه و مدي‌تيور شروع مي‌شود. انجام اين تمرين موجب مي‌شود نيروي علم در جهت گشايش آرامش و برطرف كردن مشكلات و گرفتاري‌هاي انسان به كار گرفته شود.
اگر مي‌خواهيد كمك كنيد،‌ دست از انجام دادن كار برداريد و فقط دوست داشتن را شروع كنيد. مراقبه دوقلب، دوست داشتن جهان،‌ خود و ديگران است.
در مراقبه دوقلب ما كانال انرژي الهي مي‌شويم. مي‌خواهيم خداوند عشق و دوست داشتن را از طريق ما به ديگران منتقل كند. آمادگي پيدا مي‌كنيم كه خداوند لطفش را از طريق ما به ديگران انتقال دهد. تصميم با خود ماست كه كانال نفرت باشيم يا كانال عشق. از كوزه همان برون تراود كه در اوست. اگر تصميم بگيريم كه كانال محبت شويم، عشق الهي از طريق مركز تاج وارد مركز قلب مي‌گردد و از طريق مركز كف دست به ديگران منتقل مي‌گردد.
مراقبه دوقلب نه تنها احساس نفرت و حسادت و حس‌هايي از اين قبيل را از بين مي‌برد، بلكه اعتماد به نفس را در افراد بيشتر مي‌كند. كساني كه به طور مداوم مراقبه دوقلب انجام مي‌دهند به نسبت ديگران از سلامتي بيشتري برخوردارند. اين نوع مراقبه به نوعي پيشگيري كننده و درمان كننده بسياري از ناخوشي‌ها است.
این تکنیک یکی از تکنیک های “دوره تحول و پیشرفت زندگی” می باشد.
جهت استفاده از مزایای این تکنیک می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *