کتاب کندالینی و چاکراها pdf

کتاب کندالینی و چاکراها pdf

کتاب کنداليني و چاکراها
کتاب کنداليني و چاکراها اثر جنويولويس پا ولسون که توسط دکتر آرام ترجمه شده است. در کتاب کنداليني و چاکراها به مطالعه چاکراهاي بدن ،کالبدهاي انرژي مي پردازد. به دنبال آن با نيروي کنداليني که بسيار مرموز و قوي است آشنا مي شديد. اين نيرو مي تواند تمام توانايي هاي فرد را تقويت کند و تاثيرات فيزيکي و رواني شديدي را همراه باشد. انرژيِ کنداليني معتقد هستند که در انتهاي استخوان دنبالچه يا همان نزديکي ها قرار دارد که با استفاده از روش و تکنيک هاي خاص موجب فعال شدن آن مي باشد. در بسياري از افراد بدليل بهم ريختن احساسات و اتفاقاتي که در دوران زندگي برايشان افتاده است اين انرژي به صورت نا خواسته فعال شده است و همراه با عوارض مي باشد. در کتاب کنداليني و چاکراها روش هاي تطهير و پاکسازي کانال هاي بدن و بدنبال « تقويت انرژي و هدايت آن را در بدن بطور کلي و عملي در اختيار عموم قرار مي دهد. کتاب کنداليني و چاکراها نه تنها بحث عملي و تئوري بسيار قدرتمندي را در اختيار علاقمندان قرار مي دهد. بلکه روش ها و تکنيک هايي براي کنترل و تقويت اين انرژي در اختيار ديگران مي دهد با استفاده از تکنيک هاي آورده شده در کتاب کنداليني و چاکرا مي توان نيروهاي بدن را در کنترل خود قرار داد و نيروهاي مرموز را تحريک کرد و از آنها استفاده بهينه را برد.
هر انساني به شدت تحت تاثير محيط است براي فعال سازي کنداليني بهتر است در شرايط بسيار مناسب و آرام قرار گرفته باشيد تا انرژي منفي محيط انرژي کنداليني شما را تحت تاثير نگذارد.
روش هاي آورده شده در کتاب کنداليني بسيار قوي هستند و بايد آنها را با احتياط بکار برد به همين دليل اکيدا توجيه مي شود بدون استاد بسيار با احتياط با تکنيک ها آن روبرو شويد.
از ديگر آثار نويسنده که توسط دکتر آرام ترجمه شده است و انتشارات تجسم خلاق منتشر شده است .کتاب کارما مي باشد البته نويسنده کتاب بخشي را در مورد کارما در همين کتاب دارد ولي کتاب کار ما را به علاقمندان کتاب کنداليني و چاکرا توصيه مي کنم . معمولا کتاب جنويو لويس پاولسون کاربردي و عملي مي باشد.
اين کتاب 340 صفحه است.
هم اکنون این کتاب را دانلود کنید و مطالعه کنید
[wpshop_product]
هم اکنون این کتاب را دانلود کنید و مطالعه کنید

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

30 دیدگاه

    1. درود بر شما
      شما ابتدا خرید پستی را انجام دهید سپس می توانید pdf مربوطه را دانلود کنید.

  1. سلام
    در مورد کتاب و اموزش نیروی کندالینی(مار آتشین)دوست دارم نظر شخصی خودم را با دوستان به اشتراک بذارم!من زیاد روی این مباحث مطالعه داشتم و فقط شامل حال نیروی کندالینی نیست.اول از همه به کتاب تجربه مرموز از خسرو شریف پور اشاره میکنم.از لحاظ گفتاری و نوشتاری بسیار شبیه به کتاب های اک(اکنکار)هست و مضمون و محتوای یکسانی دارند(اعتقاد به تناسخ)که خودش جای بحث داره!
    پیشنهادم به همه دوستان اینه اگر علاقه به مطالعه کتاب دارن قبل از شروع ابتدا همه خطرات ناشی از ازاد سازی این نیروی خفته در بدن مطالعه کنن که در کتاب ذکر شده!نیازی به قضاوت هم نداره!کافیه اطلاعات داده شده توسط ناشر را کامل و دقت مطالعه کنیید!
    من یه قسمتی کوچیکی از نظراتم را گفتم!تاکید میکنم جای بحث زیاد داره و چه بهتر اینکه ادم خودش مطالعه کنه.
    در اخر هم ادم هایی که قدم توی این راه میذارن باید به این نکته توجه کنن که این راه اراده ای اهنیین میطلبه و شوخی بردار نیست!واز همه مهم تر نباید اسیر شهوت مادی بشن!!به گفته ناشرین و ترویج کنندگان این نوع عرفان ها یا طریقت ها سقوط ممکنه منجر به جنون حتی مرگ بشه!انتخاب با خودتون
    موفق باشید

    1. درود بر شما
      از طریق خرید پستی می توانید لینک را دانلود کنید در صورت مواجه با مشکل با 02188302523 تماس بگیرید.

        1. بله – کلاس اعجاز و کاربرد چاکراها هست که می توانید با شماره 02188302523 تماس بگیرید و به صورت حضوری و غیر حضوری از آن استفاده کنید.

  2. با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما بنده حدود ۴ ساله مدیتیشن انجام میدم .حدود چند روز پیش در نیمه های شب شروع به انجام مدیتیشن از طریق ریکی هلینگ کردم ابتدا چند نفس عمیق کشیدم سپس شروع به شمردن معکوس از ۱۰۰ تا صفر کردم و بعد از ان به پاکسازی هاله های انرژی اطراف بدنم به طرزی ک انها را به صورت خاکستری تصور کردم و فردی روحانی را کنارم تصور کردم که ناپاکی ها را به سنگ نمک انتقال بدهد بعد از ان جریان انرژی را در بدنم ب تصویر کشیدم که از چاکرای اول که گل نیلوفر ان را به رنگ قرمز تصور کردم و سپس چرخیدن ان را تصور کردم و ازاد سازی انرژی را و سپس سراغ چاکرا دوم رفتم ب رنگ نارنجی ان را تصور کردم و چرخش ان و ازاد سازی انرژی را تصور کردم و همینطور ادامه دادم تا اینکه انرژی را به چاکرای تاج رساندم بعد از ان در نهایت ناباوری اتفاق عجیبی رخ داد.احساس کردم چیزی غیز از جسم هستم احساس معلق بودن و سبکی به من دست داد و حول یک محور دایره وار شروع به گردش در امدم تمام مدت در حیرت و ناباوری بودم و شعفی وصف ناپذیر تا تا کنون چنین تجربه ای از مدیتیشن نداشته بودم و ناگفته نماند من به جای مانترا از کلامات یا الله استفاده کردم و در حین مدیتیشن مرتب نام الله را تکرار میکردم .ایا کندایلینی در من بیدار شده از چند روز پیش تا الان هر چقدر سعی کردم این حالت دیگه تکرار نشد و اون چرخیدن حول یک محور دایره وار دیگر اتفاق نیفتاد استاد ارام لطفا راهنماییم کنیید خیلی سپاسگزارم

    1. اگه در اون حالت همزمان با حس چرخش صدای وز وز بلند شنیده باشید حالت خواب روشن بوده و ارتباطی به کندالینی نداره.

  3. سلام استاد…من هرچقدر رو دانلود هم اکنون این کتاب را دانلود و مطالعه کنید میزنم دانلود نمیشه..چیکار کنم

  4. سلام دوستان

    من الان ۶ ماه که بیدار کردن نیروی کندالینی رو شروع کردم و به نتیجه هم رسیدم و حالا میخوام تجربیاتم رو در اختیار شما بگذارم :
    برای ورود به این راه نیاز به استاد مجرب و اراده آهنین دارید چون مشکلاتی پیش میاد که حضور استاد و قدرت اراده نیاز است ،وقتی این نیرو در بدن بیدار بشه نشاط و سرزندگی زیادی رو به ارمغان میاره و به ذهن شما آرامش عجیبی رو اعطا میکنه و این نیرو جنبه فلسفی نداره بلکه کاملا فیزیکی است و فقط با قدرت اراده آهنین و وجود استاد مجرب میشه اون رو کنترل کرد و واقعا درمانی است برای دردهای جسمانی و استرس های فکری ولی به شرطی که کنترل شود
    با تشکر از استاد گرامی

  5. با عرض سلام خدمت دوستان و استاد گرامی

    میخواستم بگویم لطفا مسیر بیدار سازی کندالینی رو آگاهانه انتخاب کنید تا دچار مشکلات جدی و دردآور آن نشوید چون هیچ دکتری توان حل مشکلات آن را ندارد و صدمه جدی خواهید دید
    باتشکر

  6. من واقعا علاقه دارم به علوم ماوراء طبیعه ولی در شهر ما همچین امکاناتی نیست .
    آرزویم این است که شما را زیارت کنم و زیر نظر شما آموزش ببینم . من در فعال سازی چاکرا هام خیلی سعی می کنم، و دارم از سایت های شما تحقیق میکنم و یک دفتر راهنمایی برای خودم درست میکنم.
    اما هنوز چاکرا هام کاملا فعال نشده است.
    به تازگی از مقاله های شما در مورد کندالینی خوندم، ترس وجودم را فرا گرفته.
    به خاطر این که زیر نظر استاد کنار نمیکنم و مشکلات ناشی از فعال سازی کندالینی (گرفتگی عضلات،لرز بدن ، صدا های عجیب، اسهال و استفراغ).
    من در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی زندگی میکنم.
    لطفا به من استاد ماهر معرفی کنید یا چاره ای به من پیشنهاد کنید .
    امیر حسین عباس نژاد
    14ساله
    از بردسکن

  7. من واقعا علاقه دارم به علوم ماوراء طبیعه ولی در شهر ما همچین امکاناتی نیست .
    آرزویم این است که شما را زیارت کنم و زیر نظر شما آموزش ببینم . من در فعال سازی چاکرا هام خیلی سعی می کنم، و دارم از سایت های شما تحقیق میکنم و یک دفتر راهنمایی برای خودم درست میکنم.
    اما هنوز چاکرا هام کاملا فعال نشده است.
    به تازگی از مقاله های شما در مورد کندالینی خوندم، ترس وجودم را فرا گرفته.
    به خاطر این که زیر نظر استاد ماهر نمیکنم و مشکلات ناشی از فعال سازی کندالینی (گرفتگی عضلات،لرز بدن ، صدا های عجیب، اسهال و استفراغ).
    من در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی زندگی میکنم.
    لطفا به من استاد ماهر معرفی کنید یا چاره ای به من پیشنهاد کنید .
    امیر حسین عباس نژاد
    14ساله
    از بردسکن

    1. درود بر شما . بهتر هست اجازه بدید تا کمی چاکراها رشد کند و به سراغ کندالینی برید. بهتر است بالا 16 یا 18 باشید.
      البته میتونید ازکتاب کندالینی و چاکرای استاد آرام استفاده کنید .

  8. با سلام
    اول از همه بگم که یک استاد واقعی کسیه که به دنبال سود خودش نباشه
    دوم اگر که به یک موضوعی مثل چشم سوم برخورد کردید یا سراغش نرید یا اگه رفتید تا تهش البته با اگاهی سراغش نرید و یا اگه رفتید با اگاهی کامل برید چون اقبتش مرگه
    مثلا خود من با کلی تحقیق و پرس و جو سراغ این مثله اومدم پس لطفا مراقب باشید

  9. درود بر شما آقای نوری عزیز . اگر سوالی باشد که بتوانیم پاسخ دهیم و یا مهم باشد حتما انجام خواهیم داد.

  10. وقت بخیر جناب آرام
    چند وقته که در دوره ای از رنج بسر میبرم
    انرژی ای شبیه برق گرفتگی شدید در سرم حس میکنم. جملاتی بهم الهام میشن که اکثرا عربی هستن. برخی مواقع نوری رو که ریز هستش میبینم و چشمامو که میبندم هاله هایی برنگ بنفش در حال حرکتند. لطفا راهنمایی کنین

  11. درود بر شما
    حدود 8 سال پیش درون اتاق کوچک خود چشم سومم باز شد و حدود 15 ثانیه در زمان سفر کردم. هیچ اطلاعاتی از بدن خود و چاکراها نداشتم.
    حال میدانم چطور میشود چشم سوم را باز کرد و در زمان سفر کرد.

  12. با سلام یکی از دوستان نوشتند دکتر دنبال پول و ثروت هستند و به سوالاتیکه غیراز ان باشد توجه نمیکند….
    دوست عزیز منهم مثل شما خواننده مطالب استادم اما ی نکته که هیچکسی نیست که بعداز کلی تلاش و مطالعه و زحمت بخواهد دانش 6ودرا به رایگان بگزارد حتی شما…
    در ضمن استاد هزینه خیلی از کارهایش را که از جیب مبارک هزینه کردند در طلب اخلاص قرار داده…
    بحرحال مهم اینست که هیچ هدفی بدون دادن هزینه میسر نمیشود شما به مقدار پولیکه هزینه میکنید دانشی را فرا میگیرید که به تمام خواستهاتون میرسین..
    موفق باشید…

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *