کتاب کریستال درمانی pdf

کریستال درمانی دکتر آرام
کریستال درمانی

کتاب کریستال درمانی pdf

کتاب کريستال درماني
کتاب کريستال درماني چهارمين کتاب از سري کتاب هاي استاد چه کوک سويي که توسط دکتر آرام ترجمه شده است در کتاب کريستال درماني به قدرت و توانايي هاي سنگ ها و کريستال ها پرداخته مي شود .منظور از کريستال ها کاني ها يا بلور هاي طبيعي است . از نظر پرانيک و انرژي درماني قدرتمند ترين بلوري که ممکن است براي درمان استفاده شود کريستال کوارتز مي باشد . کريستال قابليت افزايش انرژي را دارند .

يعني مي توانند با کاربرد آنها سطح انرژي حيات را در بدن افزايش داد و بدين طريق خستگي و بي رمقي که گاهي در اثر کمبود انرژي در بدن ايجاد مي شود را جبران نمود. کريستال ها بلور هاي طبيعي هستند که در طول زمان در لايه هاي زيرين زمين تشکيل شده اند.

کريستال کوارتز اين قابليت را دارد که همانند ليزر انرژي ساطع شده اند از خود را متمرکز نمايد و بدين طريق نفوذ پذيري انرژي را در بدن افزايش دهد. کريستال ها هم چنين به دليل خاصيت پيزوالکتريک مي توانند از خود ميدان الکترونيکي ايجاد کنند.

در اهرام مصر با استفاده از سنگ هاي کريستالي بزرگ ميدان پيزوالکتريکي بسيار قوي را در اهرام ايجاد کرده اند .از کريستال ها در صنعت جهت دامنه اطلاعات و برنامه ريزي استفاده مي شد.

هارد کامپيوتر و بقيه وسايل که قابليت برنامه ريزي و ذخيره سازي اطلاعات دارند از کريستال استفاده شده است. در انرژي درماني نيز از کريستال ها براي ذخيره انرژي و برنامه ريزي استفاده مي شود.

معمولا در افراد علاقمند به کريستال ها و سنگ هاي زينتي مي باشند. قدرت و توانايي هاي کريستال بسيار زياد است مي توان در درمان يا در زندگي روزمره از آهنها استفاده شود.
دوره کريستال درماني توسط دکتر آرام در مرکز تجسم خلاق برگزار مي شود براي اطلاعات بيشتر با مرکز تماس بگيريد.
کتاب کريستال درماني 154 صفحه است.

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *