دوره پیشرفته خود هیپنوتیزم فوری

دوره پیشرفته خود هیپنوتیزم فوری
دوره خود پیشرفته خود هیپنوتیزم فوری ، دوره ای کابردی است که تمام تکنیک های خود هیپنوتیزمی و موفقیت از طریق خود هیپنوتیزم را به صورت عملی و کاربردی در اختیار شما قرار می دهد.
اگر به تغییر خود تان علاقمند هستید و می خواهید در یک دوره زمانی کوتاه تغییراتی را ایجاد کنید از دوره خود هیپنوتیزم فوری پیشرفته استفاده کنید. در دوره خود هیپنوتیزم پیشرفته فوری شما آموزش خود هیپنوتیزمی را به طور کامل و خود به خود از طریق سی دی هایی که توسط دکتر آرام تهیه شده است، آموزش می بینید. داشتن دوره پیشرفته خود هیپنوتیزم فوری همانند داشتن یک متخصص هیپنوتیزور است که هر زمان و هر تعدادی که بخواهید می توانید از ان استفاده کنید. یک بار آن را خریداری می کنید و بارها از آن استفاده می برید. مرکز تجسم خلاق و دکتر آرام سعی اشان بر این است که بتوانند در این موفقیت شما شریک شوند و شما را به طرق مختلف راهنمایی کنند. به همین دلیل سعی بر این شده است که دوره پیشرفته خود هیپنوتیزم فوری کامل باشد و هر زمانیکه در مورد دوره پیشرفته خود هیپنوتیزم فوری سوال یا مشکلی داشته باشید می توانید با مرکز با شماره ۸۸۳۰۲۵۲۳ تماس بگیرید و با ما در میان بگذارد یا اینکه از طریق ایمیل سوالاتتان را از دکتر آرام بپرسید
با انجام تمرینات دوره پیشرفته خود هیپنوتیزم فوری شما می توانید:
با هیپنوتیزم بدون ترس پرواز کنید و دیگر فوبی های خود را با استفاده از هیپنوتیزم از بین ببریدخود هیپنوتیزمی فوری.
با هیپنوتیزم به جویدن ناخن هایتان پایان دهید یا هر عادت دیگر را در خودتان و دیگران کنترل کنید .
با هیپنوتیزم وزن کم کنید . کنترل اشتها یا افزایش اشتها با هیپنوتیزم قابل انجام می باشد
با هیپنوتیزم روابط خود را بهبود ببخشید
با هیپنوتیزم پول بیشتری در بیاورید . با هیپنوتیزم می توانید درآمد تان را بیشتر کنید.
با هیپنوتیزم آلرژی ها را از زندگی خود حذف کنید بسیاری از بیماری ها با هیپنوتیزم قابل درمان هستند.
با هیپنوتیزم سیگار کشیدن را کنار بگذارید
با هیپنوتیزم کنترل زندگی خود را به دست بگیرید
با هیپنوتیزم افسرگی را از بین ببرید . با اموزش هیپنوتیزم استرس را در خود ازبین ببرید.
با هیپنوتیزم در بدنتان بی حسی ایجاد کنید. با هیپنوتیزم می توان زایمان بدون درد داشت و در دنداپزشکی با اعتماد به نفس بیشتر و درد کمتر حضور داشته باشید.
با هیپنوتیزم آرامش عمیق را تجربه کنید .
با هیپنوتیزم ابراز وجود کنید و بدون ترس در جمع صحبت کنید.
با هیپنوتیزم عادات بد خود ترک کنید
با هیپنوتیزم پوست و صورت زیبا داشته باشید
با هیپنوتیزم تمرکز فکر و یادگیرتان را متحول کنید.
با هیپنوتیزم به هر زمان و مکان که دوست دارید سفر کنید
با هیپنوتیزم تنبلی را از بین ببرید فروش تان را بیشتر کنید
با هیپنوتیزم درآمد تان را بیشتر کنید
با هیپنوتیزم نفرت را از بین ببرید
با هیپنوتیزم اعتماد به نفس تان را بالا ببرید
یک سی دی اختصاصی است که شما را در حالت خلسه قرار می دهد و شما می توانید هر تلقینی را بر روی خود اعمال کنید با استفاده از این سی دی می توانید هر تغییری که در مجموعه نباشد را در خود ایجاد کنید.
دوره پیشرفته خود هیپنوتیزم فوری شامل ۳۵ سی دی و دی وی دی می باشد که شما با دو تکنیک منحصر بفرد دکتر آرام در انجام هیپنوتیزم آشنا می شوید. تکنیک هیپنوتیزم فوری و تکنیک هیپنوتیزم با چشمان باز. برای هیپنوتیزم نیازی نیست چشمان تان را ببندید . شما با چشمان باز هم هیپنوتیزم می شوید.
شما با استفاده از تکنیک های ارائه شده می توانید دیگران را هیپنوتیزم کنید. تکنیک ها به صورت قدم ب قدم اجرا شده اند به همین دلیل با حفظ کردن و اجرا کردن انها بر روی دیگران می توانید شما هم دیگران را هیپنوتیزم کنید. بهترین روش هیپنوتیزم دیگران در درون تکنیک های دوره هیپنوتیزم پیشرفته قرار دارد.
خود هیپنوتیزم پیشرفته یا آلفای ذهنی پیشرفته یکی از بهترین و سریعترین روش های کارکردن بر روی ناخودآگاه می باشد. سیر تاریخی هیپنوتیزم در ایران هم اکنون به اینجا رسیده است. دوره خود هیپنوتیزم پیشرفته یا آلفای ذهنی پیشرفته مشابه داخلی یا خارجی ندارد و یک تکنیک منحصر به فرد می باشد.
دکتر آرام با استفاده از تجربه چندین ساله خود در زمینه روانشناسی و کتاب های متعددی که در این زمینه دارند اقدام به طراحی این دوره نموده اند .
طریقه دریافت پگ: شما می توانید به صورت حضوری در مرکز تجسم خلاق اقدام به خرید و تهیه سی دی ها کنید یا از طریق سایت خرید یا با واریز مبلغ دوره به شماره حساب برای شما ارسال می گردد.
موفقیت شما آرزوی ماست

5 دیدگاه

  1. با سلام

    اینجانب از دوران کودکی تا کنون مبتلا به سوشیا فوبیا  یا اضطراب صحنه و همچنین اضطراب اساسی می باشم. در جمع نمی توانم سخنرانی کنم با وجود اینکه 53 سال سن دارم در سر کلاس نمی توانم پای تابلو بروم در گذشته چندین بار به علت های مختلف اضطرابات شدیدی را تجربه کرده ام در بعضی از موقعیتهای اجتماعی و برای انجام بعضی از کارها مجبورم از قرص آرامبش استفاده کنم تا بتوانم احساس اضطراب را از خود دور کنم با وجود اینکه بارها از خود هیپنوتیزم و با روشهای تلقین مستقیم و غیر مستقم استفاده نمودم ولی تا  کنون نتوانستم مقاومت ضمیر ناخود آگاهم را شکست بدهم لطفا مرا راهنمائی بفرمائید چگونه میتوانم فوبی های خود را که زیاد هم هستند از بین ببرم در ضمن کتاب خود هیپنوتیزم با چشمان باز را هم از سایت شما خریداری و تمرینات آن را آنجام داده ام ولی باز هم نتیجه ای حا صل نشده است.

    با تشکر و انتظار راهنمائی های شما

     

     

    1. درود بر شما

       دوست عزیز بهتر است در دوره تجسم خلاق حضوری شرکت کنید

      لطفا با 88302523 تماس بگیرید

      موفق باشید

  2. سلام من یک مرد سی ساله هستم که بیشتر از ده سال است آرزوی خود هیپنوتیزم را دارم ولی با تمام تلاشی که کردم وحتی کتابهای خودهیپنوتیزم فوری را هم تهیه کردم ولی واقعا به نتیجه ای که میخاستم نرسیدم میخام در این زمینه کمکم کنیدبنده در سنندجم و اومدنم به تهران کمی مشکله در مورد سی دی هاتون مطلب خوندم میخام ببینم وافعا میتونند واسم مفید باشند؟

  3. سلام من خود هیپنوتیزم میکنم و تو خلصه عمیق هم میرم،میخوام وقتی تو حالت خلصه میرم بتونم اطرافم ببینم
    چکار باید بکنم؟لطفا راهنمایی کنید
    ممنونم ازتون.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *