آب و حافظه آن – آب درمانی – درمانگری

آب و حافظه آن – آب درمانی – درمانگری

آب و حافظه آن – آب درمانی
آب موجود در سیستم لوله کشی شهری حاوی مواد شیمیایی مضری است که در داخل آن حل شده اند.

فرآیندهایی مانند فیلتر کردن آب و یا استریلیزه کردن توسط اشعه ماورای بنفش ممکن است بتوانند این آب را برای نوشیدن به اندازه کافی بی خطر نمایند ولی بی خطر بودن به معنای سلامت آب نیست. ضمنا در فصل های گذشته دریافتیم که آب لوله کشی شهرها فاقد نیروی مهم و ظریفی چون انرژی زندگی و حیات است حرکات غیرطبیعی موجود در روند لوله کشی شهری موجب می شود تا آب انرژی زندگی و حیات خود را از دست بدهد. همچنین متوجه شدیم که دستگاه انرژی دهنده گردابی می تواند نیروی حیات را دوباره به آب بازگرداند.
اولین پژوهش مهم در آلودگی طول عمر روی قوم و قبیله های خاص انجام شد. مردمان قبایلی مانند هونزاس در کوه های کاراکورام در شمال پاکستان و قبایل ویلکابامبا در کوه های آندس در آمریکای جنوبی و آبخازیا در ناحیه کوهستانی کائوکاسوس بیشتر از صد سال زندگی کردند وبه بیماری های تحلیل برنده و زوال آوری که جوامع شهری را به ستوه آونرده اند، مبتلا نشدند.
پژوهش هایی که در مورد سبک زندگی، عادات غذایی و فعالیت های فیزیکی این جوامع انجام شد، نشان داد که هیچ گونه تفاوت واضحی بین میزان آزادی انسان پیشرفته و میزان آزادی مردمان این جوامع وجود ندارد، و از نظر عوامل تغذیه ای مانند میزان مصرف چربی، الکل و یا استعمال دخانیان نیز اختلاف چندانی دیده نشد. حتی وقتی کیفیت مواد غذایی مورد استفاده ارزیابی شد، هیچ گونه تفاوت قابل ملاحظه ای یافت نگردید.
با وجود این، پژوهش گران دریافتند که این افراد از آب شیرین و تازه چشمه های نشات گرفته از کوه می نوشیدند و تمامی مطالعات بر این حقیقت دلالت داشتند که مصرف این آب موجب بروز تمامی این تفاوت ها بین سلامتی و بیماری شده است. مشخص گردید آبی که آنها می نوشیدند، با دارا بودن زندگی و حیات، سرزنده و جوشان بود.
به طور واضح تر، به نظر می رسد که آب دارای قدرت حافظه است. به عبارت دیگر، اگر مقدار مشخصی از مواد شیمیایی خطرناک در آب حل شده باشند و سپس طی یک فرآیند شیمیایی به طور کامل از آب برداشته شوند، باز هم ممکن است مصرف چنین آبی به دلیل وجود این تفکر و خاطه که هنوز مواد شیمیایی در آب وجود دارند، اثر منفی بر بدن داشته باشد.
مواد سمی یا آلوده موجود در آب ذاتا موجب پیدایش ارتعاش یا لرزش خاصی در آب می شوند و مولکول های آب قرار گرفته در اطراف این موادف به دور این ارتعاش یا لرزش می چرخند. حتی وقتی این مواد شیمیایی از آب جدا می شوند، مولکول های آب که مانند مواد شیمیایی لرزیدن و ارتعاش یافتن را در سر می پرورانند و تمایل دارند تا مانند آن مواد شیمیایی به لرزه در آیند، ممکن است هنوز در هنگام مصرف آب، تخریب کننده و خانمان سوز باشند. اگر چه به نظر می رسد پذیرش یا فهم این مطلب در اولین گام و در آغاز راه دشوار باشد ولی دانشمندان اثبات نموده اند که آب واقعا دارای قدرت حافظه و خاطره است.

منبع : آ.ر.هری

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *