موفقیت در قانون جذب

موفقیت در قانون جذب

«این معجزه‌ای است که همواره برای کسانی رخ می‌دهد که واقعاً عشق از خود ساطع می‌کنند. هر چقدر بیشتر عشق ساطع کنند، بیشتر مالک می‌شوند.»

راینر ماریا ریلکه (1926-1875) … شاعر و نویسنده

قانون یک نفره- تو!

فرمولی ساده وجود دارد که می‌توانی از آن برای قانون جذب استفاده کنی قانوني که تو را در ارتباط با هر فرد، رویداد و شرایط در موضعی قرار می‌دهد .

 

تا جایی که به قانون جذب مربوط می‌شود، در دنیا فقط یک فرد وجود دارد و آن هم تو هستی! هیچ‌کس دیگری نیست و تا جایی که قانون جذب دخیل است، چیز دیگری هم وجود ندارد. فقط تو وجود داری! چون قانون جذب به احساسات تو واکنش نشان می‌دهد! تنها چیزی که به حساب می‌آید، آن چیزی است که از خود ساطع می‌کنی. برای هر فرد دیگری هم به همین نحو است. در اصل قانون جذب، قانون توست .

فقط خودت هستی و پای فرد دیگری هم در میان نیست. برای قانون جذب، فرد دیگر یعنی خودت. فرد دیگر یعنی خودت و افراد دیگر هم یعنی خودت، چون هر احساسی نسبت به هر فردی داشته باشی، همان را به سوی خود جذب می‌کنی.

درباره‌ی فردي دیگر چه احساسی داری؟ درباره‌ی او چه فکری می‌کنی؟ درباره‌اش چه چیزی می‌گویی؟ برای او چه کاری انجام می‌دهی؟ برای خودت چه کاری انجام می‌دهی؟ اگر قضاوت و بهانه‌گیری کنی، در واقع، آن را به خودت اهدا کرده‌ای. همان‌طور که عشق و قدردانی را به فرد دیگری ارائه می‌کنی، همان را هم به خودت ارائه کن. قانون جذب راه دیگری در اختیار ندارد. بنابراین، فرقی نمی‌کند که کسی دیگری آنچه را تو دوست داری در اختیار دارد .

وقتی احساس عشق داشته باشی، همان‌ها را هم به زندگی‌ات وارد می‌کنی! هر چیزی را هم که در زندگی دوست نداری، خیلی راحت و بدون هیچ نوع قضاوتی دفع کن و آن را وارد زندگی‌ات نکن .

 

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در قانون جذب

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *