نکته مهم قانون جذب

برای قانون جذب فقط «بله» وجود دارد

در قانون جذب هر آنچه دوست نداری، از خود دفع کن و در برابر آن هیچ احساسی از خودت بروز نده . در برابر چیزهایی که دوست نداری ، جواب منفی نده چون جواب منفی همان را به سوی تو می‌کشاند . وقتی در برابر آنچه دوست نداری جواب منفی ارائه می‌دهی ، در مورد آن احساس بدی پیدا می‌کنی و وقتی احساسات بدی از خود ساطع می‌کنی ، همان احساسات به عنوان شرایط منفی زندگی‌ات به سویت بازمی‌گردد .

تو نمی‌توانی به همه چیز جواب منفی بدهی، چون وقتی می‌گویی: «نه، من این را دوست ندارم»، به قانون جذب جواب مثبت داده‌ای . وقتی تو می‌گویی : «ترافیک وحشتناک است»، «این خدمات واقعاً افتضاح است»، «او همیشه دیر می‌کند»، «اینجا چقدر شلوغ است»، «این راننده کاملاً دیوانه است»، «مدت طولانی است که گوشی تلفن دستم است»، به این موارد در قانون جذب جواب مثبت می‌دهی و میزان بیشتری از همین چیزها را هم به زندگی‌ات وارد می‌کنی.

 

 

چیزهایی که دوست داری از خود دفع نکن و برای آن‌ها هیچ نوع احساسی بروز نده. چون این‌ها  به همین صورت هم خوب هستند، اما در زندگی تو جایی ندارند.

در عوض، وقتی چیزی می‌بینی که آن را دوست داری، بگو بله. وقتی حرفی می‌شنوی که آن را دوست داری، بگو بله. وقتی مزه‌ای می‌چشی که آن را دوست داری، بگو بله. وقتی بویی به مشامت می‌رسد که دوست داری، بگو بله. وقتی چیزی را که دوست داری لمس می‌کنی، بگو بله. مهم نیست آن را داری یا نه. در هر حال، به آن بله بگو، چون در این صورت با ساطع کردن عشق، آن را انتخاب می‌کنی و به قانون جذب جواب مثبت می‌دهی .

در قانون جذب هیچ محدودیتی وجود ندارد . اگر واقعاً مشتاق آن چیزی باشي كه دوست داری، وقوعش ممکن است . در کائنات هیچ نوع فقدانی وجود ندارد . وقتی مردم فقدان هر چیزی را می‌بینند، صرفاً علت آن فقدان عشق است.

در قانون جذب هیچ نوع فقدان سلامتی، پول، منابع یا شادی وجود ندارد . موجودی آن نسبت به عرضه و تقاضاست . عشق از خودت ساطع کن تا همان را دریافت کنی!

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در قانون جذب

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *