نحوه تهيه آب شفابخش

نحوه تهيه آب شفابخش

تهيه آب شفابخش بسيار ساده است. دو آهن‌ربا (با قدرت 2000 گوس) تهيه كنيد. دو بطري يا ليوان شيشه‌اي كه در آن به خوبي بسته مي‌شود را كاملاً تميز كنيد. آب آشاميدني را ابتدا بجوشانيد و سپس به حال خود رها كنيد تا سرد شود. سپس آن را داخل بطري يا ظرف شيشه‌اي تهيه شده بريزيد و در آن را كاملاً ببنديد (شكل 14 را مشاهده كنيد).

هر كدام از ظرف‌ها را به صورت جداگانه به مدت حدوداً 12 ساعت روي دو قطب جنوب و شمال قرار دهيد. اين كار باعث مي‌شود، تشعشعات مغناطيسي از جداره شيشه‌اي ظرف عبور كرده و به داخل آب نفوذ كند؛ به اين ترتيب، آثار سودمند مغناطيسي به آب منتقل مي‌شود. پس از 12 ساعت، آب هر دو بطري را با هم مخلوط كنيد و يا بسته به نوع بيماري خود، به صورت جداگانه از آنها استفاده كنيد؛ براي مثال اگر به مشكل كاهش ادرار يا مشكل دفع ادرار مبتلا هستيد، بايد از آب مخلوط (مخلوط به دست آمده از آب مغناطيسي شده توسط دو قطب) استفاده كنيد. در مورد عفونت ادرار، تيفوييد يا ساير بيماري‌هاي عفوني، تنها از آب مغناطيسي شده توسط قطب شمال استفاده كنيد. آب تهيه شده را مي‌توان به مدت 5 تا 6 روز در

آزمايش‌هاي بيولوژيكي و مغناطيس درماني

آزمايش‌هاي زيادي در زمينه اثر آهن‌ربا و آب مغناطيسي شده (آبي كه در معرض تشعشعات آهن‌ربا قرار گرفته است) روي رشد گياهان، رسيدن ميوه‌ها و سبزيجات، افزايش محصولات زراعي، باكتري‌ها، ويروس‌ها، رفتار حيوانات، پرندگان، آبزيان و غيره به عمل آمده است و نتايج، كاملاً ما را متقاعد مي‌كنند كه آهن‌ربا يا آبي كه در معرض آهن‌ربا قرار گرفته است، (آب مغناطيسي شده) به طرق مختلف اثر مثبتي روي فعاليت حيات يا زندگي دارد. سعي مي‌كنيم كه در مورد اين حقايق بحث مي‌كنيم تا دقيقاً نقش آهن‌رباها در تغييرات بيولوژيكي را درك كنيد؛ به اين ترتيب خواننده بهتر اثر آهن‌ربا روي انسان و ويژگي‌هاي درماني آن را درك خواهد كرد. چنين آزمايش‌هايي در سرتاسر جهان به ويژه در روسيه، ژاپن و ايالات متحده آمريكا صورت مي‌گيرند. بر اساس حجم انبوهي از داده‌هاي جمع آوري شده، نتايجي به دست مي‌آيد. در هند نيز هر از چند گاهي تلاش‌هايي براي انجام اينگونه آزمايش‌هاي بيولوژيكي صورت مي‌گيرد كه يافته‌هاي دانشمندان كشورهاي نامبرده در بالا را تأييد مي‌كنند. حتي خوانندگان مبتدي كه سابقه علمي يا اطلاعات پزشكي چنداني ندارند نيز مي‌توانند بعضي از آزمايش‌هاي ساده را خودشان انجام دهند.

روش‌هاي مغناطيس درماني آينده

آهن‌ربا درماني در سال‌هاي اخير توجه عده زيادي را به خود جلب كرده است و موضوع داغ جلساتي بوده است كه در سراسر دنيا در اين رابطه برگزار شده‌اند.

دكتر ناكاگاوا در كتابش با عنوان سندرم كمبود نيروي آهن‌ربايي مصراً مي‌گويد كه اگر اين ضربان‌هاي الكترومغناطيسي مختل شوند و يا وجود نداشته باشند، فرد دچار برخي مسائل مربوط به سلامتي مي‌شود كه عبارتند از: نشانه‌هاي ناراحتي عصبي، اختلال ذهني، سردرد، ورم مفاصل، رماتيسم، درد عضلاني، پوكي استخوان، خستگي مزمن، حساسيت، بي‌خوابي، عفونت، اختلال‌هاي دستگاه گردش‌خون، اختلال‌هاي روده، اختلال در دستگاه هاضمه و بسياري مسائل ديگر كه سبب بيماري مي‌شوند.

اين شيوه درمان به شكل طبيعي به بدن كمك مي‌كند كه براي بهبود يافتن تعادل الكترو مغناطيسي خود را دوباره به دست‌آورد. نيروي الكترو مغناطيس بر تمام بدن، هر يك از اندام‌ها و ياخته در اين اندام‌ها اثر مي‌گذارد .

ضربان‌هاي الكترومغناطيس عملكرد ياخته‌ها و ساير فرآيندهاي تنظيم‌كننده مربوط به آن را تنظيم مي‌كند. نيروي مغناطيسي و تأثير آن بر فعاليت الكترومغناطيسي بدن نقش عمده‌اي در سلامت و بيماري دارند.
گرچه اكثر مردم موفقيت اين نوع درمان را معجزه‌آسا در نظر مي‌گيرند، ولي كارآيي و نحوه عملكرد آن به شكل ساده‌اي قابل تشريح است. وقتي از دكتر كن ويانكو درخواست كرديم به پرسش ما مبني بر اين كه اين شيوه درمان در آينده جهاني مي‌شود يا خير پاسخ دهد، او به طور مفصل جواب داد، كه در ذيل آن را مي‏آوريم:
فقط آهن‏ربا درماني شايسته چنين نام برازنده‌اي است. به هر حال، ما نمونه هاي زيادي از درمان موفق را به وسيله آهن‌ربا درماني شاهد بوده‌ايم. مشخص شده است از هر ده بيماري كه در معرض اين نوع درمان قرار گرفته‌اند درد هفت نفر آنها كاملاًً برطرف شده است. ميزان موفقيت در اين نتايج همچون نتايج حاصل از اجراي طب سنتي است.
منبع :اسرار ذهن

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *