نیرویی که من در هیپنوتیزم از آن استفاده می کنیم …….

نیرویی که من در هیپنوتیزم از آن استفاده می کنیم …….

نیروی ذهنی یکی از قویترین انرژیهای حیاتی در انسان بشمار میرود. باید بپذیریم که بین ذهن و بدن مبادلات آرام و منظمی که دیده نمی شود در جریان است. بطوریکه این جریان جزئی از ساختار طبیعی بدن است. با این نیرو میتوانیم هر کاری را انجام دهیم. چون ذهن محتوی انرژی و شعور و آگاهی است. احساسات ، انگیزش ها، بیماری ها، غم و شادی از همین آگاهی اوج میگیرند.هر فکری که از ذهن میگذرد بر ترکیبات شیمیایی بدن تاثیر میگذارد.پس برای بهبودی بیماریها ، باید از فرایندهای ذهنی استفاده شود. کسانیکه بتوانند پیوستگی بین بدن و ذهن ایجاد کنند قادرند انرژی مفید و درمانگرذهنی را به حرکت در آورده و با پرتاب این انرژی ذهنی بر روی سلول های بدن تاثر بگذارند.
و بیمار را با تلقینات مداوا نمایند. این فرم درمان را شفای کوانتومی میگویند. که با یگانگی ذهن و بدن حاصل میشود . اینجا دیگر حرف از جادوگری ، معجزه ، و یا چیز دیگری نیست این حرکتی است علمی و روانشناسی ……. فقط یک ذهن توانمند و آگاه و با تجربه میتواند این کار را به سادگی انجام دهد. ما برای کسب این قدرت در یک جای ساکت و آرام قرار میگیریم و از طریق کف پاها، انرژی را از زمین گرفته و با جمع آوری آن در دستان از طریق مولکول های هوا، آنرا وارد بدن بیمار میکنیم. این انرژی وارد بدن بیمار شده از هفت چاکراه عبور کرده باعث شفابخشی میشود. این کار را فقط یک هیپنوتیزم کار صیاد میتواند به خوبی به کار ببرد. و مستلزم این است که بدن و ذهن را با جریان هستی هماهنگ کنیم………

تمرین : اگر بتوانید آگاهی هوشیار خود را فراتر از واقعیت فیزیکی بالا ببرید ، شما به آگاهی و ارتباط با کائنات نزدیک شده اید. این عمل را با تکرار کوآن به پایان برسانید. ما نه کندر می سوزانیم نه برگ گل مریمی. فقط با مولکول های آزاد پراکنده در اطرافمان کار داریم. در جای ساکت و آرامی بنشینید. بعد از یک مدیتیشن چند دقیقه ای، بلند شوید، با پاهای برهنه روی زمین بایستید. با قدرت تجسم ذهنی انرژی را از زمین بگیرید و مجموعه آنرا در کف دستانتان جمع کرده، از طریق مولکول های هوا، آنرا با فشار، وارد بدن بیمار کنید. و با صدای گیرایی شروع به تلقین های لازمه کنید.
منبع :http://www.mounaa.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *