اسرار، خواب هیپنوتیزم

اسرار، خواب هیپنوتیزم

خیلی ها آرزو دارند که قدرت هیپنوتیزم کردن داشته باشند، و بتوانند کسی را به راحتی هیپنوتیزم کنند.این کار امکان پذیر است. اجازه دهید تا اسکلت کار را، برایتان شرح دهیم..
در ایجاد خواب مصنوعی و هیپنوتیزم ، نفس کشیدن اولین قدم و مهمترین عملی است که ما باید انجام دهیم.تنفس پایه خواب هیپنوتیزم میباشد. اولین کاری که میکنید ، بطور مستقیم و با قدرت به چشم های کسی که میخواهید هیپنوتیزم کنید خیره شوید.هرگز حرکات نامناسب بزبان نیاورید.
به طرف مقابل که در مقابل شما ایستاده، بگوئید دست ها را بلند کرده در جلوی خود بموازات هم نگه دارد. بگوئید، بطور یکنواخت نفس بکشد. هیچ کس بدون اراده خودش نمی تواند بخواب مصنوعی برود. من میخواهم تولید خواب هیپنوتیزم را بمرحله آزمایش بگذارم.فقط افرادی که سالم هستند بخواب مصنوعی فرو میروند. من فقط قانون طبیعی را بکار خواهم برد. بگوئید انگشتان خود را درهم قفل کرده دستش را در همان حال بچرخاند بطوری که کف دستانش بسمت شما قرار گرفته و پشت دستانش به سمت خودش باشد. با صدای آرامی بگوئید انگشتان شما درهم قفل شده در این حالت مقاومت مغز او، از بین میرود.در همین حالت قفل شده، به او بگوئید دست ها رامستقیم بالای سرش ببرد سپس به او بگوئید، شما کنترل کامل بازو و دست های خود را دارید. انگشتان شما شروع به در آغوش گرفتن یکدیگر کرده اند . دست های او را به آرامی از هم باز کرده و در پائین به پهلو های او بچسبانید ، بگوئید: بدن شما از من دور میشود ، نفس عمیق بکشید، نفس عمیق بکشید. مشاهده میکنید بدن او بسمت عقب خم میشود. سپس بگوئید: بدن شما بمن نزدیک میشود، بدن شما بمن نزدیک میشود. مشاهده میکنید که بدن او بسمت شما خم میشود. به آرامی بگوئید: نفس عمیق بکشید، نفس عمیق بکشید. عمیقانه به چشمان من نگاه کنید. زمانیکه چشم های مرا ،مثل یک جسم بزرگ دیدید، چشمان خود را آهسته ببندید. در اینجا شخص بعد از چند ثانیه بخواب فرومیرود. یک دست خود را از پشت به زیر گردن او قرار داده با دست دیگر دستان او را گرفته بدن او را کنترل کنید تا به زمین نیفتد. او را در زمین روی فرش یا جای نرمی به پشت به بخوابانید. سپس بگوئید: شما کاملا راحت هستید ، شما کاملا راحت هستید. مرحله بعدی فلج ارادی عضلات است. تکرار کنید، شما به خواب عمیقی فرو رفته اید، شما به خواب عمیقی فرو رفته اید. نفس عمیقی بکشید. نفس عمیقی بکشید.. در خواب عمیق هم دستور های شما در شخص نفوذ میکند. باز بگوئید: نفس عمیق بکشید. خواب آلوده بنظر میرسید، خواب آلوده به نظر میزسید . نفس عمیق، نفس عمیق……. چون نفس عمیق مغز را بهم آهنگی دعوت میکند. شما هم باید در تمام حالات با این شخص با هم آهنگی کامل نفس بکشید.( طرز صحیح نفس عمیق کشیدن، به این صورت است که 10 ثانیه نفس را در ریه حبس کرده و بمدت 10 ثانیه هم به آرامی نفس را پس دهید، نباید فاصله بین نفس ها را تغییر دهید). سپس بگوئید: دیگر هیچ صدایی را نمی شنوید، دیگر هیچ صدایی را نمی شنوید. کاملا به خواب فرو رفته اید. فقط با دستور و صدای من قادرید بیدار شوید . حالا کاملا در خواب بسر می برید. در این حالت شخص در خواب هیپنوتیزم فرو میرود. چند دقیقه او را در خواب نگه دارید. بعد ازاتمام وقت ، با صدای شما بیدار میشود. بگویید: صدای مرا می شنوید. صدای مرا می شنوید. صدای مرا می شنوید.قادرید چشمانتان را باز کنید . قادرید چشمانتان را باز کنید. شما بیدار میشوید. شما بیدار میشوید. طرف بعد از چند ثانیه چشمانش را باز میکند. چند لحظه او را به آرامش دعوت کنید ، تا حالت عادی پیدا کند. برای اجرای این تکنیک حداقل به 15 دقیقه زمان نیاز دارید …….

تمرین :مثل زوزه باد همه را به وحشت بیندازید، و هرگز دیده نشوید. دیدن در تاریکی را یاد بگیرید.با ایمان کامل و بدون ترس و لرز ،کار خود را شروع کنید. میتوانید، با تمرینات زیاد حرفه ای شوید. هرگز عجله نکنید. افرادی را انتخاب کنید که سالم باشند.
منبع :http://www.mounaa.com/

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *