نــکات مـــهم قــــدرت

نــکات مـــهم قــــدرت

* همه چیز در کائنات همچون آهن‌رباست و همه چیز، از جمله افکار و احساسات ما، دارای فرکانس مغناطیسی است.

* هر نوع احساسی داشته باشی، خوب یا بد، فرکانس تو را مشخص می‌کند و تو افراد، رویدادها و شرایطی را که فرکانسی مشابه دارند، جذب می‌کنی.

* از طریق نوع حال خود، در هر زمان فرکانست را تغییر بده تا همه چیز در اطراف تو تغییر کند، چون تو روی فرکانس جدیدی قرار داری.

 

* اگر اتفاق منفی در زندگی‌ات رخ دهد، می‌توانی آن را تغییر دهی. برای این کار هرگز دیر نیست، چون همیشه  می‌توانی نوع احساس خود را دگرگون سازی.

* بیشتر مردم احساساتشان را روی دستگاه خودکار نگه می‌دارند. احساسات آن‌ها واکنش‌هایی است در برابر اتفاقی که برايشان می‌افتد. به هر حال، آن‌ها متوجه نیستند که احساساتشان عامل رویدادهایی است که برايشان رخ می‌دهد.

* برای تغییر هر چیزی اعم از شرایط مالی، سلامتی، روابط یا هر مورد دیگری، باید نوع احساست را تغییر بدهی.

* شماتت، بهانه‌جویی، مقصر دانستن، گله و شکایت، همه و همه نوعی منفی گرایی است و تمام این‌ها چیزی جز کشمکش نصیب فرد نمی‌کند.

* کلمات وحشتناک، ناخوشایند، منزجرکننده و افتضاح را از دایره‌ی واژگانی خود حذف کن. بیشتر از کلماتی چون عالی، محشر، جالب، شگفت‌انگیز و معرکه استفاده کن.

* حتی اگر به میزان 51 درصد افکار و احساسات خوب از خودت ساطع کنی، به وضعیت تغییر و تحولی تازه رسیده‌ای.

* هر روز فرصتی برای یک زندگی تازه است. هر روز تو در مرحله‌ی تازه‌ی تغییر و تحول در زندگی قرار داری. هر روز می‌توانی فقط از طریق احساس و حالی که داری آینده‌ات را تغییر دهی.

 

منبع " کتاب قدرت با ترجمه استاد آرام "

انتشارات موسسه تجسم خلاق

www.aram24.ir

 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در قدرت

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *