رابطه شکست با ثروت 2

رابطه شکست با ثروت 2

هنگامی که شکست می‌خورید، به این دلیل است که در جستجوی بدست آوردن چیزهای کافی نبوده‌اید. به مسیری که انتخاب کرده‌اید ادامه دهید و مطمئن باشید هدف بزرگی که برای خود انتخاب کرده‌اید و برای رسیدن به آن دست به هر گونه تلاشی زده‌اید قطعا محقق خواهد شد. این حققیت را همیشه به ذهن بسپارید.

شما به این دلیل که فاقد استعداد و مهارت‌های لازم برای انجام کارهای دلخواهتان هستید شکست نخواهید خورد. اگر بر اساس راهنمایی‌هایی که در این کتاب ارائه کردم به مسیر خود ادامه دهید، تمامی مهارت‌ها و استعدادهای لازم برای انجام کارها در مسیر رسیدن به موفقیت در شما شکوفا خواهد شد.

 

محدوده مطالبی که این کتاب به آن می‌پردازد به ما اجازه نمی‌دهد تا به مبحث گسترده علم پرورش استعداد وارد شویم اما این حوزه همچون فرایند ثروتمند شدن قطعی و ساده به نظر می‌رسد.

با این حال، چون از این می‌ترسید که زمانی که به شغل خاصی می‌روید به خاطر فقدان توانایی و مهارت شکست خواهید خورد اجازه ندهید که شک و دودلی به وجود شما راه پیدا کند و کارهایتان به تاخیر بیفتد. استوار و پایدار باشید و زمانیکه شغل خاصی را در دست می‌گیرید مطمئن باشید که توانایی و مهارت‌های آن شغل به تدریج در شما شکوفا خواهد شد. همین منبع توانایی بود که لینکولن کم تجربه را به انجام بزرگترین کارها در دولت آمریکا واداشت، کارهایی که تا آن زمان توسط یک شخص واحد انجام نشده بود.

 

همین اتفاق برای شما نیز ممکن است بیفتد. شما می‌توانید بر تمامی اذهانی که در آنها درایت و خردمندی وجود دارد تاثیر بگذارید تا آنها در مواجه با مسئولیت‌هایی که بر دوششان گذاشته شده است از تمامی توانایی‌های خود استفاده کنند. به کاری که می‌کنید ایمان کامل داشته باشید.

این کتاب را مطالعه کنید و تا زمانیکه بر تمامی مفاهیم آن مسلط نشده‌اید آن را در همه جا به همراه خود داشته باشید. هنگامی که به مطالب مذکور در این کتاب ایمان کامل آوردید نهایت تلاش خود را انجام دهید تا از بیشتر تفریحات و لذت‌های خود صرف نظر کنید و همچنین دور از مکان‌هایی بمانید که ایده‌ها و مفاهیم متضاد با بحث‌های این کتاب در کنفرانس‌ها و سمینار‌ها بیان می‌شود.

متن‌هایی را که مفاهی متضاد را مطرح می‌کنند یا سایه‌ای از شک و تردید را بر روی آنها می‌اندازند مطالعه نکنید و فقط وارد بحث‌هایی شوید که اختصاصا به این موضوع می‌پردازد.

بیشتر زمان فراغت خود را به تعمق در تصویری که از اهداف خود در ذهن درست کرده‌اید اختصاص دهید. این کتاب ( کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه دکتر آرام )  را به کرات بخوانید زیرا این کتاب همه آنچه را که شما نیاز دارید تا درباره علم ثروتمند شدن بدانید در خود گنجانده است.

منبع " کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ با ترجمه استاد آرام "

انتشارات تجسم خلاق

www.aram24.ir

توسط aram

مدیر مجموعه تجسم خلاق

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *